Merhabalar tatsız bir konuyla alakalı danışmak istiyorum. Amerika'ya taşınalı 3 sene olacak Türkiye'de ki yaşantımız boyunca ve ilk 2 sene hiç şikayet almadık ama alt komşumuz taşındı taşınalı takıntılı gibi bizi leasing ofise şikayet etmiş bu ikinci oluyor. Kendi çocukları sabahlara kadar ağlamasına ve balkonda yasak olduğu halde mangal yapmalarına rağmen biz hiç şikayette bulunmadık. Özellikle çocuklarım yürürken bile dikkat ediyorlar belirli bir saatten sonra çamaşır bulaşık makinesi açmıyorum. Ev ahşap yürürken çıkan sese bir şey yapamıyoruz. Leasing ofiste bize bu durum devam ederse sözleşmemizin feshedilebileceğini söylemiş veya farklı bir daireye taşınmamızı önermiş. Bende alt kattakinin mangal yaptığı videoyu ispat olarak ekledim duman eve dolduğu için ispat niteliğinde kaydetmiştim ve bizimde onların seslerinden rahatsız olduğumuzu belirttim. üzgün olduğumuzu ve azami dikkat ettiğimizi söyledim. Yarın da görüşmeye gideceğiz. Böyle bir durumda hakkımızı nasıl savunabiliriz. Çok üzgünüz bu konuda deneyimleri olan varsa ne yapabiliriz yardımcı olursanız çok sevinirim.
WithNaz tarafından gönderilen iletiler
-
RE: ABD'de komşularla yaşanan sorunlar ve çözümleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@SkyH Çok teşekkür ederim... Gerçekten isteyen herkese nasip olmasını dilerim.
-
RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@melcem Çok teşekkür ederim
Size de aynı dileklerimle... -
RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@The-inception 1.5 yıldır öğrenme sürecindeyim
umarım kursa veya bootcamp e gerek kalmaz. Size de başarılar ve bol şans dilerim. -
RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar...
Öncelikle yeşilkartforumun kurulmasına önderlik eden, greencard sürecinde en temiz ve net bilgilere ulaşmamıza vesile olan ve greencard başvurumuzu yapan sn @crazycells'e, sonrasında her türlü yardım ve desteği esirgemeyen sn @gucarslan ve sn @muhtaradana'ya, forumda deneyimlerini paylaşan tüm arkadaşlara çok çok teşekkür ederim. 2 Şubat mülakat mailimizi aldıktan sonra Pcr testi zorunluluğu nedeniyle 14 gün öncesine unganlar randevumuzu almıştık iyiki de öyle yapmışız yapılan pcr testi sonucu çocuğumuz pozitif çıktı. Unganlar aileden biri pozitif çıkarsa bir sonraki testi düzen labaratuvarında yaptırmamız gerektiğini söyledi ve mülakat günümüz olan 8 Mart'a randevu verdiler. 7 martta düzen labaratuvarında pcr testi yaptırdık ve 8 mart sabahı kaktüs kafedr mülakatımızı beklemeye başladık. Eşyalarımızı emanete verdikten sonra 9:15 randevumuz için kapıya gittik pek sıra yoktu. Covidle alakalı bir belgeyi doldurduktan sonra o meşhur ağır kapılardan onlarında yardımıyla geçerek salona girdik. Öncelikle pasaportlarımıza etiket yapıştırıldı ve sıra numarası verildi. İlk numaramız yandığında 4 kişi için 330x4=1320 dolar ödedik ve pasaportlarımızı ve sıra numaramızı burada aldılar. İkinci kez numaramız yandığında belgeleri teslim ettik. Eşim askeri personel olduğu için askerlik belgesi olarak askeri kimlik kartı ve fotokopisi yeterli oldu. Adres değişikliği için bir belgeye yazdığımız adres ve alıcı bilgilerini de verip mülakatımızı Türkçe yapmak istediğimizi söyledik. Sağlık raporumuz soruldu randevumuz bugün yetiştiremedik dedik. Beklememiz söylendi. Beklerken gruptan arkadaşlarla sohbet ettik onlara da buradan selamlar
Nihayet üçüncü kez numaramız yandı ve mülakatımız Türkçe başladı:
Önce sağ el kaldırılarak yeminler edildi ve parmak izlerimiz alındı. Çocuklar için benim sol el 4 parmak izim alındı.
+Amerikaya gidince ne iş yapacaksın?
-Software developer olarak çalışmayı düşünüyorum.
+Nereye gideceksiniz?
-Virginia.
+Neden Virginia?
-Çünkü 4 mevsim yaşanıyor ve iş imkanlarının çok olduğunu duymuştum. Bir de orada software developer arkadaşım var.
*Bu arada diplomama bakar gibi yaptı (ben hem lisans(iktisat) diplomamı hemde önlisans(web tasarım ve kodlama) diplomamı götürmüştüm belgelerin alındığı yerde bana önlisans diplomamı geri vermişlerdi) ek olarak web tasarım ve kodlama bölümü de okuduğumu belirttim gülümsedi iyi yaptın dedi
*Eşime sadece kaç yıllık Jandarma olduğunu sordu.
Herşeyin yolunda olduğunu sağlık raporu geldikten sonra vizemizin onaylanacağını belirtti. Ben heyecan ve şaşkınlıkla "İs it approved?" dedim. İngilizce sağlık raporu geldikten sonra dedi sanırım tam anlayamadım heyecandan ve gülümseyerek "congratulations" dedi. Teşekkür edip pasaportlarımızı ve eksik sağlık raporu işaretli belgemizi alarak konsolosluktan ayrıldık. Hemen unganlara gidip kaydımızı yaptırdık. Pasaportlarımızı ve pcr testi sonuçları aldılar. Eşim ve beni önce 5.kata sonrasında da 3.kata yönlendirdiler. 5.katta 47.5x2=95 dolar ödedik önce kan verdik sonrasında 3.katta akciğer röntgeni çektirdik. Biraz bekledikten sonra Handan hanım muayenelerimizi yaptı önce eşim sonra ben ve çocuklar sırayla içeri alındık. Çocukların yanında ben eşlik ettim. Eşime ve bana 3 aşı, çocuklarımıza da 1 er tane aşı yapıldı. E devletten aşı takvimlerini ve aşı bilgilerini çıkartıp vermiştim ama yaptılar yine de. Sonrasında 250 + 250 +170 +170 = 840 dolar ödedik ve ertesi gün 4 gibi raporunuzu alabilirsiniz bir sorun olursa ararız dediler. Eve gelince aisten eksik belge dökümanlarını çıkardık. Ertesi gün aldığımız sağlık raporu, konsolosluktan verilen işaretli eksik evrak formu, aisten alınan belgeler ve pasaportlarımızı ptt den gönderdik. 10 martta teslim edildi görünüyordu. Statümüz önce "refused" görünüyordu. 15 Martta "Ap" olarak değişti 16 martta "issued" oldu ve bugün pttden gelen mesajla pasaportlarımızı ve sarı zarflarımızı pttden aldık çok şükür. Gerçekten isteyen herkese nasip olmasını dilerim... -
RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@suleymanhvz diversity olarak seçmelisiniz
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Bizde mülakat mailimizi aldık arkadaşlar herkesi tebrik ederim artarak devam etmesi dileğiyle...
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@cesur Merhaba bende hem bordo pasaport hem de yeşil pasaport var. Size 2 pasaportu kullandığınıza dair kağıt imzalatıyorlar. Eğer süresi varsa iptal etmek istemediğinizi belirtin. süresi bitmişse de başvurduğunuz pasaportu kazandığınızda konsolosluğa göstermek zorundasınız mutlaka elinizde olsun.
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ayla-can üniversiteyi Amerika'da okuyacağım deyince daha fazla para görmek isteyebiliyorlar hesapta diye biliyorum.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese bol şans diliyorum. Daha önceki dönem de ve bu senenin kazananları(dv2022) olarak önümüzde tier uygulaması büyük engel teşkil ediyor. Yani vizelerin verilme önceliklendirilmesinde DV talihlileri sıralamanın sonlarında yer alıyor. Eğer dv2023 talihlisi olursanız sizlerin de önünde bu uygulamanın engel teşkil etmemesi için paylaştığım linkte ki imza kampanyasına imzalarınızla desteğinizi rica ediyoruz.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@doguyakasiefendisi başvuru yaptığınız pasaportu beyan etmenizi isteyeceklerdir kazanmanız durumunda. Henüz başvuru yapmadıysanız yeni pasaportla başvurunuzu yapın ama zaten başvuruyu eski pasaportunuzla yaptıysanız sakın ikinci kez başvuru yapmayın eski pasaportu bi şekilde bulmaya çalışın. Bol şans...
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Tommyshelby İlk sayfada telegram grubuna nasıl dahil olacağınızla alakalı bilgi edinebilirsiniz.
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@mcuks, içinde söyledi: DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları
Dv 22 için mülakat verilmeye başladı mı kcc ?
Kolay gelsin herkese bu arada .
Malesef bekliyoruz henüz kimseye mülakat maili gelmedi
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Bülten açıklandı ama 2300 CN altındaki kişilere de talep veya onay göndermeyi KCC ne zaman düşünecek acaba
bu arada talep beklemeden evrakları gönderdim 
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@mehmet48, içinde söyledi: DV2022 (2022 Green Card Lotosu) Aşamaları
@Stiff excel tablosunda var 02.06.2021 ds260 göndermiş arkadaş 13.08.2021 de evrak gönderimi gerçekleştirmiş..ama evrak maili tarihini yazmamış mail almadan göndermiş galiba
Bahsettiğiniz kişi benim sanırım tarihlere bakınca
evet evrak talep mailini beklemeden evrakları gönderdim. Bülten açıklandığı ve CN 2300 altında olduğu için 
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar eşim askeri personel olduğu için e devlette askerlik durum belgesi çıkmıyor. iş yerinden belge mi almalı yoksa askeri kimlik fotosunu atmamız yeterli midir talep maili gelirse?
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar eşim askeri personel olduğu için e devlette askerlik durum belgesi çıkmıyor. iş yerinden belge mi almalı yoksa askeri kimlik fotosunu atmamız yeterli midir talep maili gelirse?
-
RE: İngilizce'yi nasıl öğrenmeye çalışıyorsunuz?İngilizce içinde yayımlandı
@ayvalik10, içinde söyledi: İngilizce'yi nasıl öğrenmeye çalışıyorsunuz?
@WithNaz yakın zamanda tanıtımı vardı dimi

fklanguage kanalında bahsetmişti