@ozmell Bu günlerde sınır koruma son derece sıkı bir şekilde benzer uygulamalar yapıyor. Normalde ilk girişten sonra ikinci giriş için sorun çıkarmaları beklenen bir durum değildi.
O sebeple, yerleşmek için gelirken, eğitiminizi devam etmiş olduğunuza dair de belgeleri yanınızda getirin mutlaka.
Ve önerim, gelmeden önce de Forum yöneticileriyle veya bir göçmenlik avukatıyla da konuyu görüşebilirsiniz. Şu donemde konu biraz hassas durumda.