KCC’nin sisteminin berbat şekilde işlediğinin ve çalışanlarının ise ayrı bir rehavette olduğunun farkındayım. Ama ben işi KCC çalışanlarından iyi biliyorum demek apayrı bir dünya. Gidin işinizi yapın, bırakın onlarda işini yapsın. Ya da hayır, sizinle girdiğim tartışmayı kaybettim
Haklı sizsiniz, yanılmışım 
vrl60 tarafından gönderilen tartışmalı iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan Ben bir tavsiyeden öte, “bence” diye özellikle belirterek fikrimi arkadaşa beyan ettim. Ben konuşmadan önce üç kez değil, düşünmeden konuşurum. Ağzımdan çıkanı bilirim çünkü
Ama sizin bazı şeyleri idrak edebilmeniz için yazılanları üç defa okumanız kesin:) -
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@FUAT-ARI evrak talebi olmadan evraklarınızı gönderiyorsunuz, ama sonra da evrak talebi geldiğin de pişmanlık yaşıyorsunuz
Benim sıram çok önlerde olmasına rağmen bir çok arkadaşa evrak talebi geldi fakat ben göndermedim. Ne kadar geç göndersem de onayımı aldım ve şimdi de mülakat bekliyorum. Bu olay beni case numarası benden yüksek olan arkadaşların gerisine itmedi, dezavantajda yaratmadı. KCC işi bizden daha biliyor. “Bence” bir süre daha sabırla beklemeniz daha iyi olacaktır. Herkesin evrak talebi almadan KCC’ye dosya yığdırdığını hayal edersek saçmalıktan öte bir şey değil. Bu herkesin işini zora sokar. Ama dediğim gibi; sıranız sizi endişelendirecek kadar yüksek değil.