• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. troy
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 8
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 12
    • En İyi 7
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    troy tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      Bugün itibariyle 21200'den büyük olan dosya numarama ben de evrak onay mailini almış bulunmaktayım. Merak eden arkadaşlara duyrulur.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      troy
      troy
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      Bu arada karar metninde verilecek olan vize sayısı 9095 yerine sürekli 9905 şeklinde geçmiş. Yani bir typo söz konusu olsa bile bütün metinde tekrarlanmazdı diye düşünüyorum. Mehta son kıyağını yapıp +810 vize eklemiş sanırım. 🙂

      Edit: Maalesef, Mehta yine 9095 olarak düzeltmiş kararı.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      troy
      troy
    • RE: 🇺🇸 Vize Bulteni - Aktif(Current) Olan ve Mulakat Tarihi Verilecek Dosya(Case) Numaralari

      Kimse bu kadar beklemiyordu eminim. 🙂 Ben de 21binlerde biri olarak haziran-temmuz için plan yaparken bu durumda bir aksilik çıkmazsa sanırım nisan ayında mülakat olacak. Son 3 aydır gece gündüz sürekli araştırma yapmama rağmen henüz nereye gideceğime bile karar verebilmiş değilim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      troy
      troy
    • RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat Deneyimleri

      Merhabalar. Mülakat sırasında genelde sorulan "orada yaşayan tanıdığınız biri var mı?" sorusuna verdiğimiz cevap onay kararına ne derecede etki ediyordur acaba? Ayrıca tanıdığımız var ise bu tanıdıkla ilgili ne kadar detaylı bilgi isteniyor? Yani adı-soyadı, adresi, mesleği tarzında bilgiler isteniyor mu yoksa evet tanıdığımız var denilip geçiliyor mu? Mülakata girip bu soruyla karşılaşanlar deneyimlerini yazabilirler mi? Teşekkürler.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      troy
      troy
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      @kenaniler, içinde söyledi: DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      Arkadaşlar birkaç saat önce kcc den onay maili geldi.

      Merhaba, gözünüz aydın. Case number 21200'den büyük mü küçük mü acaba öğrenebilir miyim?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      troy
      troy
    • RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      @Bugra35, içinde söyledi: DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari

      ase numaram 21xxx evraklarimi eylul ayinda gonderdim 21xxxlere evrak onay mailleri gelmeye baslayinca KCC yi aradim telefonu acan kisi evraklarimi goremediklerini tekrar gondermem gerektigi soy

      21000'lere evrak onay maili gitmiş mi? @Muhtaradana ben de ekim ayında evrak mailini gönderenlerden biriyim ama henüz ses seda yok biraz daha beklemeli miyim yoksa kcc'ye mail atıp durumu sormalı mıyız sizce?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      troy
      troy
    • RE: Önlisans ve Lisans Eğitimi, Başvurular, SAT ve ACT sınavları

      Merhabalar herkese. Bir sorum olacaktı; Türkiye'de lisans mezunuyum Amerika'da cc ya da üniversitede okumak için illa ki lise diplomamız gerekli midir? Çünkü önceki sayfalarda bazı arkadaşlar yüksek lisans diploması sunduğu halde lise diploması talebiyle karşılaşmış yani bu okuldan okula veya görevlinin insiyatifine göre değişen bir şey midir? Ayrıca Türkiye'de lise diploması üniversiteye kayıt yapılırken veriliyor ve onlarda kalıyor malumunuz bunu tekrar geri almak mümkün mü yoksa bu da mı okuldan okula değişen bir şey? 🙂 Bu konuda bilgisi olan var mıdır?

      Önlisans ve Lisans Eğitimi içinde yayımlandı
      troy
      troy
    • 1 / 1