$100 bin gibi bir parayı hangi akla hizmet yanında nakit taşıyorsun? Ben polis olsam bende ariza çıkartır el koyarım şahsen! bunun ülke ile alakası yok TR içinde nerede olursan ol geçerli. insanlar 20 lira için birbirini boğazlıyor. ilk sorulması gereken bu. ikinci olay ise polisin el koymasından sonra donen dolap. para temiz ise neden tamamı sahibine geri iade edilmiyor da polis departmanına iade ediliyor? valla korkmaya gerek yok yanına al 1000 dolar gerisini bankada bırak. Parası temiz olan adam bankadan şaşmaz zaten. Vergiden algıdan IRS dan kaçırıyorsan o başka !