Selam millet bn ABD'li bı hatunla tanıştım Eylül'de buraya tatile gelcek hem tanışmış oluruz dedi dün bayağı konuştuk çok iyi güler yüzlü iyi bı hatun yani tripte atmiyo ilk defa trip atmayan bı kız gördüm küçük bir güzellik salonu var California da yasiyo tavsiyelerinizi alabilitmiyim neyapmaliyim teşekkürler
tarastan tarafından gönderilen iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Sevgili ve saygı değer birbirinden tatlı şirin mi şirin arkadaşlarım bişey sorcam kanadaya gitmenin yolu nedir bilen varmı aranızda?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bişey sorcaktim ABD'ye turist vizesiyle gidip dil okuluna kaydolup öğrenci vizesine donusturebiliyomuyuz ?
-
RE: B1/B2 vizesi ile ABD'ye giriş yapıp öğrenci statüsüne (F1) geçiş yapmakÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
@speedystop abim merhaba turist vizesiyle gidip orda öğrenci vizesi alınıyor mu ?ve öğrenciden kastın yani ingilizce ogrenmekmi oluyo ?
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Selam ABD de iş arama siteleri hangileri bilen yardım edebilir mi ?
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@haymatlos_ nasıl yani bnde anlamadım bidahami çekiliş olcak ? Ne sorun olabilir ki bidaha tekrarladım ?
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@SUAT-GUNAY son bir şey daha sorabilirmiyim dün bı video izledim artık ds260 formunu gönderirken başka evrakları gondermiyormusuz ? Doğrumu ? Yani sadece da 260 doldurup gonderiyomusuz ?
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@SUAT-GUNAY hocam nerden dolduruyoruz peki ?
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhaba bı sorum olcak lütfen bilenler yqrdim etsin yarın aciklandiktan sonra ds260 formunu hemen mi göndermemiz gerekiyor ayrıca göndereceğimiz mail adresini nerden bulcaz yada bize mail mi gelcek ve mailin icindemi olcak ds 260 formu yada formu biyerden indirip maile eklememi yapicaz burayı bilmiyorum bilenler yardım etsin lütfen
-
RE: Bilinmesi gereken temel 1000 ingilizce kelimeİngilizce içinde yayımlandı
Hocam bukadar kelimeyi usenmeden nasıl yazdınız hayret ettim bnde deftere yazicam bunları simdi
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Selam herkese bugün nasılsınız

-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@madmizah ozmana bn şanslıyım neyse bekar kalmayı tercih ediyorum

-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Size biseyi itiraf edeyim mi şuana kadar 25 ülke gezdim Avrupa'da, Amerika hiç aklımin ucundan geçmedi ilk bu sene basvurdum ve dikkat ettiğim kadarıyla evli olanların şansı daha çok oluyo bekarlara nazaran , ve bugüne kadar hiç evlilik düşünmedim şimdi diyorumki birini bulsam evlensem ikimiz başvuru yapsak şansım dahami çoğalır acaba

aklımda şeytani şeyler var 
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ahsenaydgdu hepimize de cikqr umarım :)))
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhabalar arkadaşlar bir sorum olcak geçen sene başvuru yaptım haftaya açıklancak olan logoyu bekliyorum aklıma takılan bişey var başvuru yaptigim bilgileri tekrar şimdi görme şansım varmı acaba yanlış bişey yaptinmi diye merak ediyorum sadece
