• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Sympathique
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    S
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 2
    • İleti 60
    • En İyi 35
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    Sympathique

    @Sympathique

    73
    İtibar
    67
    Profil Görüntülemeleri
    60
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Sympathique Takip etme Takip Et

    Sympathique tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Hep donen mevzu ayni;
      -Pasaport parasi olmayan (10 yillik )
      -İngilizcesi olmayan
      -Tanidigi olmayan (ABD)
      -15 bin dolari olmayan ( 1 kisi icin )
      -Universite mezunu olmayan
      -Basvuru icin 50 - 100 dolar istensin diyenler
      birakin su laflari yahu. herkes istiyorki bende var olan ozellikler istensin basvurayim ciksin gideyim. Arkadaslarin dedigine katiliyorum karar verecek olan konsolosluk. basvuran basvursun 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sympathique
    • RE: Covid-19 sebebiyle ilk girişini yapamayan kaç kişiyiz

      Dostum kusura bakma ama yemişim işini güçünü. herşey ok parasort teslim edilmiş 10/12/2019 tarihinde ve sen hala giriş yapmamışsın şaka falan mı bu ? neye güvenerek bu kadar süre beklediniz anlamıyorum.
      NOT: sadece sitem etmek istedim. bana çıksa pasaporf teslim aldığımın ertesi günü hava yollarına koşardım 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sympathique
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Rastaman-Vibration, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası

      Aylardır ciddi ciddi bütün gün sadece bu çekilişi düşünen arkadaşlar var.

      Ben 2,5 sene önce başvurabildiğim en erken yaşta, 17 yaşında ilk başvurumu yaptım. Ondan beri her sene düzenli başvurumu yapıp, açıklanma ve başvuru tarihleri dışında çekilişi düşünmüyorum. İlk başvurumda başarısız bir lise son öğrencisiyken, bugün TOEFL onaylı anadil seviyesinde İngilizce biliyorum, Yazılım Mühendisliğinde 1. sınıfı bitirdim, şuan öğrendiğim programlama dili sayesinde Türkiye'de staj yapıyorum, böyle giderse mezun olduğumda burslu bir şekilde yüksek lisana gideceğim ABD'ye.

      Sizin de bütün hayatınızı %1'lik şansa bırakmayıp, hayalleriniz için çalışmanızı tavsiye ederim. Çekilişte bol şanslar 🙂

      herkes sizin yasinizda degil malesef 🙂 bazen sadece sans gerekli

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sympathique
    • ABD'de komşularla yaşanan sorunlar ve çözümleri

      Merhaba,
      Uzun zamandır forum okuyucusuyum cevabını bulamadığım bir sorum olacak.
      Apartman gibi yerlerde yaşarken alt,üst yada yan komşularınız uygunsuz saatlerde rahatsız edici yüksek ses çıkardıklarında (yüksek sesle müzik dinlemek, yüksek sesle TV izlemek vb.) yapılacak doğru şey nedir?
      Kime şikayet edilir? Nasıl bir yol izlemek gerekli? Kira sözleşmenizi feshetme hakkı doğar mı? yada çözüm nedir?
      Bu konuda ki tecrübelerinizi okumayı dört gözle bekliyorum.

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      S
      Sympathique
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Batuhan-X, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @daydreamer LAKİN GİDEBİLİRSEM şehir olarak Houston (TX). Araştırdığım ve bildiğim kadarıyla bu bazı zengin mahallelerinde ücretsiz 2.el eşyalar oluyormuş. İş bulursam yada bulamazsam bile bu eşyaların ticaretini yapmayı düşünüyorum hala devam ediyorsa tabi.. O yüzden pick-up araçlar düşünüyorum yani.

      Hayal kurmak guzeldir herkes hayal kurar fakat senin hayalinde bir sorun var kanunsuzluk var. zengin mahallede yasiyan insanlar maddi durumlari zayif olan insanlara yardim amacli esyalarini ucretsiz olarak veriyorlar. sende diyorsun ki ben bunlari alip saticam.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sympathique
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @delikadir54 Kesinlikle dediginize katiliyorum. ABD gibi bir ulkenin sistemini kucumsememek gerekir. Sahte bir pasaport numarasiyla basvuran kisileri eleyecek bir sistemleri mutlaka vardir. ayrica yalan beyani asla affetmediklerini biliyoruz, demek istedigim bu kisiler sahte pasaport numarasiyla basvuranlar kendi ayaklarina siktilar sisteme yalan soyledikleri icin hayat boyu men cezasi bile alabilirler.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sympathique
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Et yemekten kimse foruma ugramiyor sanirim 🙂
      iyi bayramlar.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sympathique
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @kaanvercetti almanya bizi kiskaniyor !

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sympathique
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Batuhan-X, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @Sympathique adam onu oraya koymuş nihayetinde, kanunda sadece fakir olan alsın diye bir şey varsa amenna ama yoksa ?

      İzmir depreminde kizilayin depremzedelere dagittigi battaniyeleri toplayip satan bir adam vardi. kanunsuzluk mu? degil fakat ahlaki olarak ? hersey kanun degil birazda vicdan meselesi. karar elbette ki senin.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sympathique
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @TughanTug vay be dostum newyork gibi bir şehri gördün ve umut içerisinde orada yaşamayı hayal ediyorsun. yarın herşeyin gönlünce olmasını diliyorum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sympathique

    Sympathique tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Yarın bir "Bye" daha yazmak için uğrarım sonra seneye görüşürüz 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sympathique
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Sağlık olsun. Seneye görüşmek üzere.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sympathique
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Chandler al sana mekan ismi cok para kazanirsin cooook 🙂 https://9gag.com/gag/amPW699

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sympathique
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Batuhan-X, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      Bu @Rai-Rai nin kuyruk acısı var heralde . Bana yok sesli güldüm yok askeriyeden içeri girince balığa döner falan. Kimsin sen basit bir er'sin en fazla ki her cümlenden belli oluyor. hayatında eline aldığın standart er silah ile devletin ağlamayın diye verdiği 10 kurşunu poligonda attın diye adam mı oldun sanıyosun sen insanları eleştirirken bir şey yok biz seni eleştirince küfür et ne ala memleket..

      Dostum onlari yazan bendim. Tekrar sesli guldum. Bu sesli gulme cumlesi bir cesit hakaret olarak algilaniyorsa vay halimize.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sympathique
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @hadi-BE, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      Konu İzmir depreminde bağışlanan battaniyelere nasıl gelmiş acaba.
      Sanırım ücretsiz 2. el eşyalar verildiğinde ya da çöp yanına bırakıldığında genel amaç ihtiyacı olan alsından ziyade evin o eşyadan kurtulması. Eğer ki bir derneğe bağışlanıyorsa zaten dernek tarafından gidip alınır. Kaldı ki bu tür eşyaları toplayıp, bakımını yapıp/yapmayıp satanlarıda videolardan izledim. Her ne kadar bir iş bulsam da bu ticareti yaparım diye yazmış olsa da bence en kötü ihtimal bu işten giderim sonra düze çıkınca daha kalıcı şeyler yaparım demek istemiş. Nihayetinde oymacılık, pizza ve yazılım üzerine de biraz tecrübesi varmış. Oradan oymacılık gibi bir beceri para eder herhalde.
      Gereksiz tartışmalardan uzak durmak lazım. Zaten insanlar yeterince gergin burada lütfen böyle şeyler olmasın. Her ne kadar başkasına abartı, saçma gelse de insanlar isterlerse güzelce hayallerini de yazsın. Yanlış anlaşılmaya mahal verebilecek bir durum söz konusuysa gene güzelce uyaralım 🙂

      Sevgili yazar mesele gereksiz tartisma degil burasi bir forum ve bekleme odasi. Forum kurallarina uygun oldugu surece ne yazildigin ne onemi var?
      Ayrica ilk mesaji okudugunuz zaman okumak ve okunani anlamak arasindaki farki gorebilirsiniz.
      Kisi zengin mahallelerinde verilen esyalardan bahsediyor. Zengin fakir farketmeksizin cop kutularinin yanina birakilanlardan bahsedilmiyor.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sympathique
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Zelene Sizin firsatcilik anlayisiniz bugunun ebebeylerinin sozuyle ortusuyor. evladim kazan nasil kazanirsan kazan yeterki kazan.
      Soylesem tesiri yok sussam gonul razi degil.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sympathique
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @daydreamer Youtuberler yuzunden kaynaklandigini dusunuyorum. Genelleme yapmak gerekirse youtuberler surekli bak ne kadar guzel ne kadar harika buraya gel hersey cok basit dedikleri icin insanlarda bunlara inaniyor. Benimde hayalim bir gun amerikada yasamak ama hayaller icin cabalamak gerekiyor. Su an yaptigim gibi bir yandan ingilizce calisiyorum bir yandan forumda goy goy 🙂 gun gelirde orada yasarsam mutlaka lazim olacak birsey sonucta 😉

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sympathique
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Batuhan-X, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @Sympathique adam onu oraya koymuş nihayetinde, kanunda sadece fakir olan alsın diye bir şey varsa amenna ama yoksa ?

      İzmir depreminde kizilayin depremzedelere dagittigi battaniyeleri toplayip satan bir adam vardi. kanunsuzluk mu? degil fakat ahlaki olarak ? hersey kanun degil birazda vicdan meselesi. karar elbette ki senin.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sympathique
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Batuhan-X, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası

      @daydreamer LAKİN GİDEBİLİRSEM şehir olarak Houston (TX). Araştırdığım ve bildiğim kadarıyla bu bazı zengin mahallelerinde ücretsiz 2.el eşyalar oluyormuş. İş bulursam yada bulamazsam bile bu eşyaların ticaretini yapmayı düşünüyorum hala devam ediyorsa tabi.. O yüzden pick-up araçlar düşünüyorum yani.

      Hayal kurmak guzeldir herkes hayal kurar fakat senin hayalinde bir sorun var kanunsuzluk var. zengin mahallede yasiyan insanlar maddi durumlari zayif olan insanlara yardim amacli esyalarini ucretsiz olarak veriyorlar. sende diyorsun ki ben bunlari alip saticam.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sympathique
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Batuhan-X Sesli güldüm. Askerligini yapmayan birisine askerligi anlatsan ne fayda. nizamiye kapisindan girince sudan cikmis balik gibi olurlar. Bence dereyi gormeden pacalari sivama 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sympathique