• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Sunshine
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    S
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 29
    • En İyi 13
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Sunshine tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2019 bekleme odası

      herkese günaydın.....umarım burada didik didik arastırıp konusan, birbirine yardımcı olan herkese cıkar.aksam hepimiz seviniriz insallah.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sunshine
    • RE: DV2019 bekleme odası

      ben bu heyecanla yemek falan yapamam akşama diyorum.zaten bahane arıyordun diyor eşim 😃

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sunshine
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @crazycells DV2019 bekleme odası içinde söyledi:

      @okan22 @Sunshine @ebrukent sizler de hosgeldiniz arkadaslar.

      Hosbuldum 🙂 Dün heyecandan uyuyamadım 🙂 Bugün naparım bilmem.Eşim de cok para lazım diyerek uyuyakaldı :))))))))))

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sunshine
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @maitredemusique DV2019 bekleme odası içinde söyledi:

      Bir haftadır neredeyse bütün YouTube videolarını izledim. Genel kanı şöyle: Greencard çıkan birinin Türkiye ve Amerika masrafları için minimum "10.000 $" paraya sahip olması gerektiği.(sokakta yatarsanız, günlerce aç kalırsanız ve ev değil oda kiralarsanız bu fiyat biraz daha aşağı oluyormuş) 😱😱😱 Ki bu para da an itibariyle "43.150 TL" yapıyor. Umarım herkes en az 30 bin üstü paraya sahiptir. Yoksa başvurular boşa gibi duruyor. 😒 😒 😒 (Benim fikrim bu çekilişin bedava yapılmaması çok önemli. Zira bedava olduğu için herkes başvuruyor bu paralara sahip olmayanlar haliyle gidemiyor ve gidebilecek olanlar da yanıyor.) 😕

      kesinlikle katılıyorum.En azından bi basvuru ucreti falan olmalı.o zaman gercekten isteyenler basvurur.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sunshine
    • RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)

      Bir kaybeden de benim.Suraya ilişeyim 🙂

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      S
      Sunshine
    • RE: DV2019 bekleme odası

      Biz de eşimle konusurken kendimizi şanssız görenlerdeniz ama 4 yasındaki kızımızın şansına çıkar belki diye umut ediyoruz.Güzel düşünelim güzel sonuçlar alalım :)))

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sunshine
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @gokcell öyle olacak bu gidişle 🙂 cıkarsa yarın da yemege götürcem dedim kızımla esime.bitti benim sodexo :))))))))))))

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sunshine
    • RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)

      @tufanveasli DV2019 Kaybedenler Kulübü içinde söyledi:

      @Sunshine 😀😀 valla bizim hanım unutturmama olanak tanımıyor, sıkıştım kaldım.

      Hayır 1 sene daha beklese ne olur sanki 😁

      Hahhahah.ya iyi de garantisi yok ki.25 yil cikmasa napcaz.icimizde mi kalsin her sey 😂 sizin esinizi bilmem ama kizima artik oda yapmaliyim.4 yasina geldi cocuk park yatakta yatiyo hala 😂sigmiyorum yeter diye isyan ediyo.😃

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      S
      Sunshine
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @heleniki DV2019 bekleme odası içinde söyledi:

      @sunshine evli ve çocuklu olanların çoğu çocuğunun geleceği için daha rahat ve özgür büyümesi için gitmek istiyor.şahsen ben öyle istiyorum çunku geleceğe kaygı ile bakıyorum.

      aynen öyle @heleniki .... Hayırlısı olsun hakkımızda ama gönlümüzdeki hayırlı olsun demekten kendimi alıkoyamıyorum..Umarım gerçekten isteyen ,bilinçli başvuranlara çıkar...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sunshine
    • RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)

      @tufanveasli DV2019 Kaybedenler Kulübü içinde söyledi:

      Düne kadar hanımın her isteğini beklemeye alıyordum bunlar neler mı?
      Halılar değişecek
      Perdeler değişecek
      Evde tadilat işleri
      Evin bakım onarım işleri.

      Hep gc çıkması ihtimali olabilir diye erteledim

      Dünden beri hanım başımın etini yiyor 😊

      Yardim edin dostlar😊

      Ayrıca dv 2020 olma olasılığı hakkında ne düşünüyorsunuz?

      Sistem değişir mi?

      Hahhahahha kendimizi gordum sizde 😂cocuga oda yapalim canim.mayistan sonra.perdeyi degistirelim canim.mayistan sonra.mayisa kadar don bile almam diyordu.simdi kara kara dusunuyor esim 😂 yavas yavas yapariz dimi.hepsi birden olmaz dimi 😁

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      S
      Sunshine
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @gokcell DV2019 bekleme odası içinde söyledi:

      Neymis efendim, GC ye basvurmus sonra bakmayi unutmusmus ta sonradan bir vesileyle bakmista kazandigini ogrenmismis, sasirmis filan triplerine girer GC kazanan kisi.

      Ya biz 3 sene önce basvurduk eşimle.Abd'deki arkadasımız basvurmustu yerimize.biz unutmsusuz bile.bilinçli bi sekilde basvurmamıstık yani sırf arkadasımızın demesi üzerine.neyse unutmusuz biz basvurdugumuzu...cıkmadı. :))) arkadasımız bakmıs. üzülecek bi durum da olmadı ama simdi öyle degil.gidecegimiz yer ,kalacagımız yer,işim bile hazır gidersem...kızım için okullara varana kadar arastırdım.cıkmazsa cok üzülcem evet ama dünyanın sonu değil tabi...burda devam edicez...kaldırılmazsa yine yeniden sansımızı denicez 😞

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sunshine
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @tanti DV2019 bekleme odası içinde söyledi:

      dvlottery de 2019 u gören ekmek çıktı diye bağırsın please

      hahahahhah 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sunshine
    • RE: DV2019 bekleme odası

      Cikmadi 😔

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      S
      Sunshine
    • 1 / 1