@Yakup-Turkmen çok haklısınız bende eğer amerika amerika diye çok istiyorsak ve bu mesleği ya da bu meslek alanında benzer bi şey yapmak istiyorsak vet tech okumak ve geliri çok yüksek değil eyalete göre değişir tabi ama çok masraflı olmayan biri için ideal diye düşünüyorum. ben 2 kere greencard çekilişine başvurdum çıkmadı tabiki. Keşke..... olmadı avrupayı özellikle almanya ingiltere denenebilir 
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
S
Sude Kscog tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Amerika'da VeterinerlikSağlık Sektörü içinde yayımlandı
-
RE: Amerika'da VeterinerlikSağlık Sektörü içinde yayımlandı
@henrik Merhabalar bende vet tech olmayı düşünüyorum @busrasacan arkadaşımız gibi ama çalışma iznim yok ancak greencardım olursa sadece yapabilirim diye biliyorum ya da davetiye ile oluyor sanırım yanlışım varsa düzetin
-
RE: Amerika'da VeterinerlikSağlık Sektörü içinde yayımlandı
Bende almayı dusunuyorum ama cok asaması var , asamalar gecmek kolay degil ama gectikten sonra tum bu pahalı sınavları kapatabiliyorsun ve hayatının kalanında bu sınavlardan gectiğin için bircok yerde kapı sana acılıyor
