• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. ssoydan88
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    S
    • Profil
    • Takip Edilenler 2
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 68
    • En İyi 20
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    ssoydan88 tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      @kaptanpilot cevabınız için teşekkür ederim. benden 3 adet Amerika’da bulunan 2 adet Türkiye’de bulunan referans istediler. Örneğin Türkiye’de bulunanlar ile de görüşme yaparlar mı? Abd numarası ile aradıklarında cevaplamayabilirler. Önceden bilgi vereyim. Nasıl bir görüşme yapıyorlar benimle? Biraz bilgi verebilir misiniz? Çünkü ingilizce seviyem çok iyi değil. Konuşma konusunda panik yapıyorum hala.

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      S
      ssoydan88
    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      Ben asvabı geçtim tüm işlemleri bitirdim imzamı attım. Dün bir numara aradı ardından mesaj atmış. Güvenlik izni soruşturması için arıyorum beni geri arayın yazmış. Kartvizitini de yollamış mesajda. Bu nedir tam olarak bilen ve aydınlatacak biri var mı? Henüz geri dönüş yapmadım. Güvenlik soruşturması için beni aramalarına anlam veremedim. Dolandırıcı olabilir diye dönmedim

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      S
      ssoydan88
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @Meltem-Yildiz ds 160 confirmation sayfasını soruyorsanız https://ceac.state.gov/CEAC bu bağlantıdan alabilirsiniz. Diğer randevu bilgilerinin olduğu bir döküman vardı onu nereden aldığımı hatırlamıyorum ama randevu sisteminin içinde bir yerden buldum onu ben

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      S
      ssoydan88
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @Djordan023 bu durumun çözümünü bulabildiniz mi pasaport size ulaştı mı? Az evvel ödeme yaptım. İlçe seçiminde doğru ilçe göstermiyordu. Emin olamıyorum ulaşıp ulaşmayacağına. Siz sıkıntısız teslim alabildiniz mi?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      S
      ssoydan88
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Ds160 formunun tamamının çıktısı gerekiyor mu vize görüşmesinde? Eğer gerekiyorsa onu alabileceğim link paylaşabilir misiniz? Ben bulamadım. Confirmation page aldım sadece. Randevu perşembe günü.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      S
      ssoydan88
    • RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleri

      @AE123 ben de vodafone kullanıyorum. Taahhüt sürem bittiği gibi vodafone yanımda ile online bağlanarak yurtdışına taşındığımı ve faturasıza geçmek istediğimi belirttim. Hemen yaptılar. Hiçbir sorun yaşamadım

      İletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
      S
      ssoydan88
    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      @Richmond teşekkür ederim. Lisans mezunuyum evet. Diplomam zaten ingilizce o nedenle herhangi bir şey gerekmiyor dedi sergeant. Lisa için de mezuniyet belgesi aldı annem okuldan. Mesaj olarak ilettim. Denklik gibi bir ihtiyaç olursa bahsettiğiniz siteden işlem yapacağım. Şu an lise transkripti elde etmeye çalışıyorum. Onun gerekli olduğunu aöylediler ancak benim dönemimde böyle bir uygulama yoktu o nedenle okul veremiyor. Eski karnelerimi bulmaya çalışıyoruz

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      S
      ssoydan88
    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      @hsn-kartal sizden de lise transkripti istediler mi? Benden istediler ben 2006 mezunuyum. 2008 öncesine ait transkript verilemiyor diyor okul. Siz bu durumu nasıl çözdünüz? Beni yönlendirebilir misiniz? Tahmin ediyorum siz de 2008 öncesi mezunlardansınız

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      S
      ssoydan88
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Ya da ödeme seçeneğini kredi kartı olarak değiştirmek istesem nereden ve nasıl yapabilirim?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      S
      ssoydan88
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Arkadaşlar annem için başvuru yaptım. Ds 160 doldurdum. Vize ücreti ödemeyi nakit olarak seçtim. Akbank şubesine ödenmesi gerektiğine dair bilgi verdi. Akbank şubeleri biz almıyoruz demiş. Neresi alıyor biliyor musunuz?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      S
      ssoydan88
    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      Bir de bişey sormak istiyorum. Basic trainingde tütün kullanımı yasak diye duydum. Ben elektronik sigara içiyorum. Bununla ilgili bir kısıtlama var mı? Bilenler cevaplayabilirse çok sevinirim

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      S
      ssoydan88
    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      @evrentnrkl lise diplomasının gerekli olduğunu söyledi evet. Ancak postaya gerek yok fotoğrafı yeter bize gerisini hallederiz dedi. O nedenle ben de posta sürecine girmedim başlangıçta. Ama yine de yaptıracağım. Zaten eğitim başlangıcım Eylül ayında olacak. Önceden alınmış Türkiye biletlerim var. 1 Eylülde döneceğim buraya. Yanımda getireceğim diplomayı.

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      S
      ssoydan88
    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      @Richmond nasıl yapacağım onu tam olarak? Diplomamın görselini falan mı yüklemem gerekiyor? İşin kötüsü diplomanın nerede olduğunu da hatırlamıyorum. Annem bayram tatili sonrası vekaletle gidip alacak milli eğitimden. Bana sergeant fotoğrafı yeter biz hallederiz dedi gerçi.

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      S
      ssoydan88
    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      @alparslan34 Reading listening writing B1 B2 diyebilirim. ancak konuşurken mal gibi kalıyorum cümle kurmakta zorlanıyorum.

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      S
      ssoydan88
    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      @hsn-kartal dil eğitimi verilecek farkındayım da. Lise diploması konusunu sordum aslında. Yanımda değil çünkü. Olmazsa olmaz bir durum ise Türkiye’den postalatacağım. Bilginiz var mı?

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      S
      ssoydan88
    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      Arkadaşlar dün bir recruiter ile görüştüm. Lisans mezunuyum fakat dil seviyem yeterli olmadığı için dil eğitimi de olacak muhtemelen. Bunun için bana lise diplomam olup olmadığını sordu. Ama yanımda getirmemiştim. E devletten de çıktısını alamıyorum çünkü 2008 öncesi mezunum. Lise diploması ne için gerekli biliyor musunuz? Onsuz olmaz ise anneme posta yoluyla göndermesini söyleyeceğim çünkü.

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      S
      ssoydan88
    • RE: Amerika'da adres değişikliği yapmak USCIS (AR-11 form)

      @Caner-Urker bu soruyu ben de sordum ama cevap gelmedi. Eğer cevap gelirse beni de aydınlatabilir misin? Ben 8 yaşındaki oğlum için ek bir işlem yapmadım henüz.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      ssoydan88
    • RE: Amerika'da adres değişikliği yapmak USCIS (AR-11 form)

      Merhaba biz Abd giriş yaparken belirttiğimiz adreste greencardlarımızı teslim aldık. Şimdi taşındık ve usciste adres güncellemesi yaptık ben ve eşim adına. 7 yaşında bir oğlumuz var. Onun için de ayrıca yapmamız gerekiyor mu bildirimi? Okula kaydı falan yapıldı adres kanıtı ile

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      S
      ssoydan88
    • RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleri

      @mahves çok teşekkür ederim hemen bakıyorum

      İletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
      S
      ssoydan88
    • RE: ABD'de kullandığınız telefonlar ve GSM operatörleri

      Merhabalar bir sorum olacaktı. Yardımcı olabilen olursa çok sevinirim. Eşime mint mobile dan e sim tanımladık. Ödemesini de yaptık. Yalnız asla numarayı arayamıyoruz. Sms de alamıyor. Şu an Türkiyedeyiz. Yalnız 20 gün sonra eşim abd ye gidiyor ve hattın açık olması bu nedenle çok önemli. Bir türlü başaramadık. Yardımcı olur musunuz ne yapmamız gerekir açık olması için. Tüm ayarları açtık

      İletişim ve Teknoloji içinde yayımlandı
      S
      ssoydan88
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4