@deebee, içinde söyledi: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları
@sezen, içinde söyledi: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları
@deebee hayır ben bütün evraklarımı Hong Kong da mülakata girdiğim için Hong Kong yaptırdım ve bir sorun yaşamadım.
Sorun yaşamamanız doğru olduğu anlamına gelmiyor. ABD mülakatına girileceği için tüm evrakların ABD’ye uygun olarak hazırlanması gerekiyor.
@deebee konsolosluk evraklardan tatmin oldu fakat siz verdiğim cevaptan tatmin olmadınız çok ilginç, ortalığı bulandırmaya gerek yok çünkü yanlış bilgi veriyorsunuz, ben araştırdığımı ve yaşadığımı yazdım, sizin söyleminize göre çıkarım yaparsak forumda yüzlerce kişi böyle aldıysa… (ki formül A formül B de girdiğimiz konsolosluğun ismi belirtilerek alınıyor ve Apostilleri de öyle yapılıyor ) hepimizin evrakı yanlıştı, benim istediğim yer olsun tarzında düşünüp bireysel evrak hazırlasak kurduğunuz cümleler anlam kazanır, her birimiz evrak hazırlarken katılacağımız konsolosluğun sitesindeki istenilen donelere göre hareket ediyoruz, kaymakamlıkta evrakı hazırlayan memur evrakı talep eden her bireye soruyor, nitekim arkadaşa da sormuş o da burda yazma ihtiyacı duymuş “hangi ülkeye gidip hangi ülkenin konsolosluğuna vereceksiniz” diye teyit alıyor mesela kendimden yine örnek vereyim, ben bunu Amerikan konsolosluğuna vereceğim dedim “nerenin Amerikan konsolosluğu” diye sordu, Hong Kong Macau dedim, demek ki memur da bir şeyler biliyor ki soruyor, zaten zor bir süreç kimsenin aklı karışmasın diye uzun uzun yazdım yoksa size cevap yetiştirme derdinde değilim inanın, yardımcı olmak varken en çok ben biliyorum edaları hoş değil ya da tam konuyu anlayamadınız

