Hayirli olsun yolunuz açik olsun.
serdestheval21 tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
hepimize gecmis olsun.Allah hepimize sabir vesin. Kasimda bu alcak sari kafanin gitmesi dilegiyle.
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
6 araliktan bu yana ap sonucunu bekliyorum.Sicilim temiz hic bir seyim yok adamlar bizi AP birakip green cartimizi yaktilar.
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@LordBolton AP ye neden kalindigini bilinmiyor ama uzun sureli ap ler isim benzerliginden oluyor.10 yillik devlette beden egitimi ogretmenim.
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Slm ben 6 Aralık 2019 da 4 kişilik bir aile olarak mülakata girdik.Bize vizenizi onaylıyorum betrik etti.3 gün sonra bana 5535 formunu yolladilar.aralik 13 te formu yolladım.6 Ocak 2020 de güncelleme oldu eşimin ve iki cocugumun vizelerina ready yazıyordu.ben de ise idari işlem yazayirdu.6 ocakta ise bir mail daha yolladilar 5535 formunun ailece doldurmamizi istediler. Ayni gün formları yolladik.14 ocağa kadar pasaportlarimiz konsolosta kaldılar.14 ocakta ise pasaportlarimizi boş bir şekilde bize yolladilar ve ailece ap ye kaldık.Bu durumdan bir sonuç çıkaracak bir arkadaş var mı nasil oluyorda bir aydan fazla pasaportlari tutuyorlar.Ayrica 13 aralikta 5535 formunu yolladim 6 ocak aynı formu hem benden hem aileden istediler bur da mantıklı bir durum var mı.
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Tebrikler yolunuz aşik olsun herikeyn
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
evet ap icin soyledim.Insallah emegimiz bosuna gitmez.
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Sayin Ozkilic,
Idari islemleriniz henuz sonuclanmamistir. Konsolosluk olarak tekrar ne zaman rutin vize hizmeti vermeye baslayacagimiz henuz belli degildir. Konuyla ilgili lutfen websitemizi takip ediniz. Idari islemleriniz sonuclaninca basvurunuzun durumuyla ilgili size email yoluyla bilgi verilecektir.
Saygilarimizla,
Gocmen Vize Bolumu -
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
ABD olaganustu durumlarda baskanin yetkiler genisliyor.Ayrica kararnamenin iptali icin karsi mahkeme acilmis zaten.eger kararname iptal edilebilse sorun cikmaz ama iptal olmazsa sikinti olabilir.diye dusunuyorum
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Dear Ali aga
Uygulanan standard bir uygulama olup prosedur geregi yapilmaktadir. Sonuclandiginda sizinle irtibata gececegiz.14 ocakta elçilige yolladigim maile karşilik bu cevabi aldim.Neden bu kadar idari işleme tabi kaldigimi sormuştum.23 ocakta bu cevabi yazdilar. -
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
ABD de gocmenlik burosunun 4 haziranda calismaya baslayacagini aciklamis.Turkiye konsoloslok tan hala ses yok.mesaj atiyorum hala otomatik cevap veriyorlar.
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Gozun Aydin Sari bekleyenlerin basina
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
bu hafta sari kafanin kararnameyi uzatip uzatmayacagi netlesecek.umarim kararnameyi uzatmaz ve umutlarimiz yesermeye devam eder.
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Bende hala refused yazıyor arkadaşlar
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
benimde saglik raporu 3 haziranda bitecek.Ve sonumuz mechul sanki
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Aydin-Osmanov mahkeme yoluyla olmaz bence cunku bu verilmis bir imtiyazdir diyor. yasal bir hak degilmis diyor.Peki avukatiniz ne kadar ve parayi ne zamn istiyor.benim tanidigim avukatta bir sey yapilmiyor.Ayrica bizim daha 4 ay bir sure var, eger onaylanirsa zaman sorunu yok.
-
RE: FY2020 Administrative Process (AP durumu) (İdari İşlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Adama-Coulibaly ben ABD bir avukatla gorustum hicbir yapamayacagimi soyledi.Bekleyip gorecegiz dedi.