Arkadaşlar selamlar,
Hani olursa diye DS260'ı şimdiden dolduruyorum. Şu anda bir Amerika şirketine Türkiye'deki kendi kişisel şirketim üzerinden kontrat usulü iş yapıyorum aylık ücret alacak şekilde. Pratikte kendi şirketim olsa da aslında Amerika şirketi için çalışıyorum.
Bu durumda iş durumunda kontrat yaptığım şirketin bilgilerini mi yoksa kendi şirketimin(isim soyisim şeklinde) bilgilerini mi yazmalıyım?