merhabalar
en son 2019 da iletim olmuş.sanırım ozamandan beri foruma girmedim ve ozamandan beri green card'a başvurmadım.uzun yıllar olmuş.çıksa gidemeyeceğim için başvurmadım.ama bir iki sene sonra tekrar başvuracağım.şuan yaş 40 ozaman o yaşlarda gidilirmi ne zaman gidilir ne zaman gidilmez bilmiyorum.ama hep hayalim oralara gitmek.gidipte houston dan başlamak.orada yaşayıp çoluk çocuk orada eğitim alsın istiyorum ama sanırım hep hayal kuruyorum.
sadikcagan tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
slm arkadaşlar uzun zamandır green card başvuruna ara verdim
bir kaç yıl sonra tekrar denemeye başlarım.gerçi yaş şuanda 40 ama bu saatten sonra mantıklımıdır bilmiyorum -
RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
@crazycells, içinde söyledi: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?
@sadikcagan, içinde söyledi: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?
Amerikaya gidecek para varda fotoğraf çektirecek para yokmuş gibi.fotoğraftan binlerce kişi eleniyor.üç beş kuruş için risk almaya değmez bence.
fotograftan binlerce kisinin elendigini pek sanmiyorum, hatta soylenilen kistaslari saglamamasina ragmen kabul eden bir cok fotograf ornegi gorduk... eger kendi fotografiniz yerine baskasinin fotografini kullanirsaniz elenmeniz kesin gibi bir sey, ama fotograftan tanindiginiz surece bu konunun sorun olma ihtimali dusuk.
Sayın crazycells inş öyledir.çünkü fotoğraftan elenmekten her başvurumda korkmuşumdur
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Memurmemuroğlu
Ozaman senin şansın çok yüksek.Ne hikmetse green card ile ilgili pek birşey bilmeyen.nedir bu dreen card bi şansımu deneyim diye başvuran kişilere çıkıyor.mesala ben 10 sefer başvurdum çıkmadı.2 senedir başvurmuyorum.2 sene daha başvuramayacağım.çünkü çıksada gidemem.2 sene sonra tekrar başvurmaya devam -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@tanerkaya çok zor evet ama çıkması nasıl imkansız olabilir her sene türkiyeden kaç kişiye çıkıyor.ben şimdiye kadar 10 sefer başvurdum ama ne yazıkki çıkmadı.

-
RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
Amerikaya gidecek para varda fotoğraf çektirecek para yokmuş gibi.fotoğraftan binlerce kişi eleniyor.üç beş kuruş için risk almaya değmez bence.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@oatasoy ben açılır açılmaz ilk fırsatta başvuruyordum
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Riethian
Nasıl bir seneryo merak ettim -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Atlantis00 başkalarının şansına mani olmamak için başvurmuyorum.bir kişi bit kişidir.daha önce başvurduklarımda çıksa kesin gidecektim.iki üç sene çıksa kesin giderim.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhabalar.uzun süredir forumda pek yoktum.şartlar yüzünden 2 senedir başvuru yapamıyorum.2 sene daha yapamam.çünkü çıksada gidemem.2 sene sonra gene başvuru yapmaya başlayacağım.aslında en büyük hayalim ve tek hayalim diyebilirim.eninde sonuda gitmeyi istiyorum.40 yaşında iki çocuklu bir aileyiz.ilk başvurumu 1999 da yapmıştım.tabi ozaman mektupla başbuvuluyordu.daha sonrada 2007 den gene başvurmaya başladım.toplam 10 sefer başvurmuşumdur ama ne yazıkki bir türlü çıkmadı.bukadar mı şans olur insanda.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
koskoca forumdam 2-3 kişiyemi çıktı.çok şaşkınım
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
her başvuruda sonuçlar açıklanmaya yakın heyecanlanıyorum ama çıkmıyor yıllardır
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bende burda yerimi alayım.hayaller seneye kaldı artık
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@MomisCan, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
Selamlaarrrr, 2023 yılının talihlilerinden biri de benimmmm
2023 MÜ
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Esra-Siren, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
Arkadaşlar ben kazandım bu nasıl bir heyecan

Sıra numarası kaç binlerde.hayırlı olsun
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Daha bakmadım fırsat olmadı
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@yusufalak, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
Selam arkadaşlar bana cıktı. Çok şükür. Çok dua etmiştim. Darısı isteyenlerin başına.
Hayırlı olsun senin adına sevindim
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Forumdan kimseyemi çıkmadı.bu nasıl birşey böyle