• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. sadikcagan
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 27
    • Takipçiler 5
    • Konu 6
    • İleti 473
    • En İyi 268
    • Tartışmalı 6
    • Gruplar 1

    sadikcagan tarafından gönderilen iletiler

    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      merhabalar
      en son 2019 da iletim olmuş.sanırım ozamandan beri foruma girmedim ve ozamandan beri green card'a başvurmadım.uzun yıllar olmuş.çıksa gidemeyeceğim için başvurmadım.ama bir iki sene sonra tekrar başvuracağım.şuan yaş 40 ozaman o yaşlarda gidilirmi ne zaman gidilir ne zaman gidilmez bilmiyorum.ama hep hayalim oralara gitmek.gidipte houston dan başlamak.orada yaşayıp çoluk çocuk orada eğitim alsın istiyorum ama sanırım hep hayal kuruyorum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      sadikcagan
      sadikcagan
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      slm arkadaşlar uzun zamandır green card başvuruna ara verdim
      bir kaç yıl sonra tekrar denemeye başlarım.gerçi yaş şuanda 40 ama bu saatten sonra mantıklımıdır bilmiyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      sadikcagan
      sadikcagan
    • RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?

      @crazycells, içinde söyledi: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?

      @sadikcagan, içinde söyledi: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?

      Amerikaya gidecek para varda fotoğraf çektirecek para yokmuş gibi.fotoğraftan binlerce kişi eleniyor.üç beş kuruş için risk almaya değmez bence.

      fotograftan binlerce kisinin elendigini pek sanmiyorum, hatta soylenilen kistaslari saglamamasina ragmen kabul eden bir cok fotograf ornegi gorduk... eger kendi fotografiniz yerine baskasinin fotografini kullanirsaniz elenmeniz kesin gibi bir sey, ama fotograftan tanindiginiz surece bu konunun sorun olma ihtimali dusuk.

      Sayın crazycells inş öyledir.çünkü fotoğraftan elenmekten her başvurumda korkmuşumdur

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      sadikcagan
      sadikcagan
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Memurmemuroğlu
      Ozaman senin şansın çok yüksek.Ne hikmetse green card ile ilgili pek birşey bilmeyen.nedir bu dreen card bi şansımu deneyim diye başvuran kişilere çıkıyor.mesala ben 10 sefer başvurdum çıkmadı.2 senedir başvurmuyorum.2 sene daha başvuramayacağım.çünkü çıksada gidemem.2 sene sonra tekrar başvurmaya devam

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      sadikcagan
      sadikcagan
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @tanerkaya çok zor evet ama çıkması nasıl imkansız olabilir her sene türkiyeden kaç kişiye çıkıyor.ben şimdiye kadar 10 sefer başvurdum ama ne yazıkki çıkmadı.😀

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      sadikcagan
      sadikcagan
    • RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?

      Amerikaya gidecek para varda fotoğraf çektirecek para yokmuş gibi.fotoğraftan binlerce kişi eleniyor.üç beş kuruş için risk almaya değmez bence.

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      sadikcagan
      sadikcagan
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @oatasoy ben açılır açılmaz ilk fırsatta başvuruyordum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      sadikcagan
      sadikcagan
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Riethian
      Nasıl bir seneryo merak ettim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      sadikcagan
      sadikcagan
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Atlantis00 başkalarının şansına mani olmamak için başvurmuyorum.bir kişi bit kişidir.daha önce başvurduklarımda çıksa kesin gidecektim.iki üç sene çıksa kesin giderim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      sadikcagan
      sadikcagan
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Merhabalar.uzun süredir forumda pek yoktum.şartlar yüzünden 2 senedir başvuru yapamıyorum.2 sene daha yapamam.çünkü çıksada gidemem.2 sene sonra gene başvuru yapmaya başlayacağım.aslında en büyük hayalim ve tek hayalim diyebilirim.eninde sonuda gitmeyi istiyorum.40 yaşında iki çocuklu bir aileyiz.ilk başvurumu 1999 da yapmıştım.tabi ozaman mektupla başbuvuluyordu.daha sonrada 2007 den gene başvurmaya başladım.toplam 10 sefer başvurmuşumdur ama ne yazıkki bir türlü çıkmadı.bukadar mı şans olur insanda.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      sadikcagan
      sadikcagan
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      koskoca forumdam 2-3 kişiyemi çıktı.çok şaşkınım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      sadikcagan
      sadikcagan
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      her başvuruda sonuçlar açıklanmaya yakın heyecanlanıyorum ama çıkmıyor yıllardır

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      sadikcagan
      sadikcagan
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Bende burda yerimi alayım.hayaller seneye kaldı artık

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      sadikcagan
      sadikcagan
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      EŞİMLE BANADA ÇIKMADI

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      sadikcagan
      sadikcagan
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @MomisCan, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      Selamlaarrrr, 2023 yılının talihlilerinden biri de benimmmm

      2023 MÜ

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      sadikcagan
      sadikcagan
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      hala açılmıyo site

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      sadikcagan
      sadikcagan
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Esra-Siren, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      Arkadaşlar ben kazandım bu nasıl bir heyecan 😀

      Sıra numarası kaç binlerde.hayırlı olsun

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      sadikcagan
      sadikcagan
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Daha bakmadım fırsat olmadı

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      sadikcagan
      sadikcagan
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @yusufalak, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      Selam arkadaşlar bana cıktı. Çok şükür. Çok dua etmiştim. Darısı isteyenlerin başına.

      Hayırlı olsun senin adına sevindim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      sadikcagan
      sadikcagan
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Forumdan kimseyemi çıkmadı.bu nasıl birşey böyle

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      sadikcagan
      sadikcagan
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 23
    • 24
    • 1 / 24