Merhaba,
Youtube'da görmüştüm ama bulamıyorum şimdiki sorumun cevabını. Örneğin, GreenCard'a başvurduk. Başvuru esnasında Eşim ve bir çocuğum ile kayıt oldum. Kazandım diyelim çekilişi. DS 260 formunu gönderme zamanında eşim hamile. Görüşme günü geldiğinde belki de 2.çocukla konsolosluğa gidilecek. Bu durumda
1- DS 260'ı güncelleme için o an mı formu tekrar güncellememiz için açıyorlar ?
2-Yoksa görüşme öncesi bu durumu KCC gibi bir yere iletmek mi gerekiyor ?
3-Bu durumda birinin konsolosluk görüşmesi günü vizeniz onaylandı cümlesini duymama ihtimali yüksek midir ?
4-Vize ücretlerini ödeme aşamasında ne başvuruda ne DS260 formunda olmayan çocuk için de durum netleşmeden ödeme yapılması sizce uygun mu ?