Merhaba size bir sorum olacaktı.
Eşim şuan abd de ve beni çağırmak için CR1 vizesini başlattı 3 ay içinde randevum olabilir ama eşim evlilik cüzdanını kaybetti, bunu ilk başvuruda çevirisini yaparak USCIS e göndermiştik bende de fotokopileri mevcut elimdeki belgeler ile görüşmeye gidersem herhangi bir sıkıntı yaşarmıyım?
Raicho tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba benim mülakatın gayet iyi geçti.
Ayin 27'sinde saat 8 de mülakat tarihim vardi ben bütün evrakları toparladıktan sonra sabah 7 de ankara konsolosluğunda bulundum. Evliliğimiz ile ilgili fotoğraflar eşimin buraya geldiğinde seyehat ettiğimiz yerler uçak ve otobüs biletleri onun ülkeye girdiğinde basılan vizeler falan hepsini toparlayıp mülakata gittim. Sabah 7.30 gibi bizi içeri aldılar ust araması falan geçtikten sonra içeride bir sıra numarası aldım. Sıra numaram yandığında Ilk benden belgeleri istediler belgeleri tam olarak verdikten sonra bekleyin yeniden numaranız yanacak. Sans numaram 7 sıra numaram da 7 geldi kismetime
neyse sonra genç bir bayan benim mülakatıma girdi. Belgeler elinde mevcuttu bana ilk soyleyeceklerimin doğru olacağına dair yemin ettirdi. Sonra
Eşiniz ne iş yapıyor
Nerede yaşıyor
Ailesi dugune katıldı mi
Nerede yaşamayı planlıyorsunuz
Ileride ne yapmayı planlıyorsunuz
Gibi sorular yöneltti. Mülâkat gerçekten beklediğimden çok daha rahat ve hoş geçti. Sonuç olarak ailenizin yanına gidebilirsiniz diyip elime aile içi şiddet hakkında bir broşür. Verdi. Mülakatın 27 sinde idi ve pasaportum 1 ekim de elime geçti. Vize basılmış şekilde. Ve yeni NIV sistemine geçtiklerini vize paketinin sistem üzerinden gönderildiğini bize sadece pasaport ile giriş yapmanın yeterli olduğunu içeren bir de bir düşmüşlerdi. Ve bütün işlemlerim bitti hayırlısı ile 11 ekim günü bir sıkıntı yaşamadan inşallah ailemin yanında olacağım. Forumda ve facebook sayfasında gercekten cani gonulden sıkılmadan her soruya cevap veren Alı beye çok teşekkür ederim. Inşallah bekleyen arkadaşların da sıkıntısız bir mülakat deneyimi olur çok teşekkür ederim. Iyi günler. -
RE: Türkiye'de yabancı bir vatandaşla evlilikTürkiye Cumhuriyeti içinde yayımlandı
@crazycells Ben abd vatandaşı eşim ile evlendiğim de eşim için doğum belgesi ve bekarlık belgesi istendi bunları konsolosluktan alıp apostil ettirmistik. Sanırım avrupa ulkerinin çoğundan isteniyor abd de dahil olmak üzere isteniyor apostil.
-
RE: Sponsorluk islemleri ve Yapilmasi Gerekenler (I-134 ve I-864)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@crazycells Merhaba joint sponsor için aynı evde yaşama şartı var mı?
-
RE: ABD Yolunda EvlilikAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@crazycells .... tarihinde abd vatandaşı...... kişi ile evlenmiştir yazıyor. Not olarak.
Ama normalde ben annem babam görünüyor. -
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@crazycells Merhaba benim evliliğim abd vatandaşı ile türkiye de oldu suan nvc aşamasındayız benden vukuatlı nüfus kayıt örneği iştendi bunu e devletten temin edebiliyoruz fakat aile için de mi olacak aile için seçtiğinde annem babam ve ben çıkıyorum kardeşlerim 18 yaş üstü olduğundan mi çıkmıyor yoksa vukuatlı nüfus kaydında sadece kendimi mi seçeceğim teşekkür ederim.