30 Nisan itibariyle vizemi almış bulunmaktayım. Forum kurucularına, adminlerine, tecrübe ve deneyimlerinden faydalandığım tüm forum üyelerine çok teşekkür ederim. En kısa zamanda tecrübelerimi paylaşacağım. Darısı bekleyen herkese. Sağlıcakla kalın.
Quatro tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Doğan-İnce @ugursway beye katılıyorum. Ben de nicolsonda girdim sağlık kontrolüne, vücudunuzda varsa ameliyat izleri açıklamasını yaparsınız. Ben de bir problem olacağını düşünmüyorum.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@thellc Böyle bir evrak (hesap dökümü vs.) Green Card talihlilerinden istenen belgeler arasında bulunmamaktadır. Ben götürmedim sormadılar da. Dediğiniz belgeyi deneme amaçlı şu an çıkarttım gayet yeterli görünüyor.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Eşim yeni doğum yaptığı için green card mülakatına getiremedim. Bu nedenle Amerikaya ilk girişi yapıp aile birleşimi başvurusu yapacağım. Ardından Türkiyeye dönmeyi ve ailem için mülakat tarihini beklemeyi planlıyorum. Bu süreç ne kadar sürer ya da başka bir yolu var mıdır? Ya da bu sebeple Türkiyede beklemek tekrar giriş için mantıklı bir savunma mıdır? Yardımınıza ve yönlendirmenize ihtiyacım var.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Serapp Harika cevap. Bütün hazırlığımı bu süre içerisinde yapabilirim. Çok teşekkür ederim.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar, Amerikaya ilk girişten sonra green cardımı alıp hemen Türkiyeye dönersem sonrasında en geç ne zaman tekrar Amerikaya gitmem gerekiyor. Teşekkür ederim şimdiden.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@istalin En az 2 yıl sigortalı çalıştığınız mesleğiniz ya da meslekleriniz varsa bana iletirseniz sizin yerinize kontrol edebilirim.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@aegedik Eğer lise mezunu değilseniz yapmış olduğunuz mesleğin puanına bakılıyor ve en az 2 yıl bu mesleği yapmışsanız ve yapmış olduğunuz iş ABD meslek puanlama sisteminde 7 üzerinde ise geçerli oluyor. Çalışmış olduğunuzu da SGK hizmet dökümünden kontrol ediyorlar. Kısacası lise mezunu olmayanların da bu şekilde vize alması mümkün oluyor. Meslek puanlarına onet online sitesinden bakabilirsiniz. 7 üzeri ise yeterlidir.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar, 1 Nisan’a mülakatım planlanmış. Dosyamı açtırmak için hangi adrese mail atmalıyım. Hong Kong için.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan Cevaplar için çok teşekkür ederim, sağolun.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar, DS260 formunu bekarken gönderdim. Sonrasında evlendim ancak eşimle aramız bozuldu ve şu an görüşmüyoruz.
- DS260 forumunu eşim için oluşturmalı mıyım? Yoksa bekar durumumu evli olarak değiştirmem yeterli mi?
- Evlilik cüzdanım bende olmadığı için mülakata götürmesem sıkıntı olur mu?
- Mülakata tek gitmem problem teşkil eder mi?
Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederim.