@Sozer kardeşime ertesi gün geldi son onay ve correspondence letter dan sonra ret gelen hiç duymadım , hayırlısı olsunnn:)
pirilparlak tarafından gönderilen iletiler
-
RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayıKanada içinde yayımlandı
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
@lupen evet size katılıyorum, alıp kenarında bile dursa gelecekte ne olacağını bilemeyiz dediğiniz gibi.
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
@eseses37 benim durumuma benzer sizin de. Ben de 20 Kasım’da başvurmuştum ve 13 ünde açıklandı. Bence herkesin aynı anda açıklandığı bir sistem var. Şuan pasaportları da basıp bekletiyorlar, hepsini belki de birlikte kargolayacaklar

-
RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayıKanada içinde yayımlandı
@xkira7 tüm forum üyeleri ve bizler için gerçekten aydınlatıcı yazılar oluyor çok teşekkürler vakit ayırıp deneyimlerinizi ve duyup gördüklerinizi aktardığınız için
dediğiniz olaydan dolayı 2 ya da 3 ünde gelip direk başvuruyu yapmanın daha sağlıklı olacağını düşünüyorum. Çünkü yılbaşı ertesi artık her şey bitmiş ve sistem işlemeye devam ediyor olacak. İzinde olanlar olsa da birileri bu işi sürdürmeli. 3 Ocak diye boş yere dememişlerdir sanırım
umarım böyle olur ben de bilemedim
bazı kişiler de şunu söylüyor 25-26 sı tatil fakat 27-28-29 çalışılacak
kafalar fena karışık -
RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayıKanada içinde yayımlandı
@summer-vacation ben de Christmas tatilinde dosyaları sonuçlandıracaklarını düşünmüyorum ama olur mu olur

-
RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayıKanada içinde yayımlandı
@xkira7 tam olarak aynı konudayım. O yüzden resmi tatilken cevap gelmez diye gelmemeyi düşünüyorum. Ama bir yandan da tatillerde owp sonucu gelenleri de görüyoruz:(
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
@Ahmet-Gümüş benim de bugün ircc ofise teslim edilmiş hayırlısı hakkımızda
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
@Ahmet-Gümüş kaç gün oldu Ahmet bey sizin ve Ankara’ya mı göndermiştiniz
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
@Seda-Uysal-Avcı teşekkür ederim
değerlendirilip sonuçlanana kadar Kanada’da kalacağım ve Türkiye’de devam eden iş hayat var biliyorsunuz. En doğru zamanı ayarlamaya çalışıyorum. Eğer 23 ünde gelirsem mesela ve 25 inde tatile girip 2 sine kadar government tatilde olduğu için değerlendirme olmayacaksa bir sürü maddi kayıp. Ama zaten sistem otomatik işliyorsa onu bilmiyorum. Sizler daha iyi bilirsiniz diye sormak istedim
ona göre 2 sinde gelmem daha mantıklı gibi. -
RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayıKanada içinde yayımlandı
@Seda-Uysal-Avcı evet evet biliyorum online olduğunu çok teşekkür ederim cevabınız için
değerlendirilip sonuçlanana kadar Kanada’da kalacağım ve Türkiye’de devam eden iş hayat var biliyorsunuz. En doğru zamanı ayarlamaya çalışıyorum. Eğer 23 ünde gelirsem mesela ve 25 inde tatile girip 2 sine kadar government tatilde olduğu için değerlendirme olmayacaksa bir sürü maddi kayıp. Ama zaten sistem otomatik işliyorsa onu bilmiyorum. Sizler daha iyi bilirsiniz diye sormak istedim
ona göre 2 sinde gelmem daha mantıklı gibi. -
RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayıKanada içinde yayımlandı
@mrme12 değerlendirilip sonuçlanana kadar Kanada’da kalacağım ve Türkiye’de devam eden iş hayat var biliyorsunuz. En doğru zamanı ayarlamaya çalışıyorum. Eğer 23 ünde gelirsem mesela ve 25 inde tatile girip 2 sine kadar government tatilde olduğu için değerlendirme olmayacaksa bir sürü maddi kayıp. Ama zaten sistem otomatik işliyorsa onu bilmiyorum. Sizler daha iyi bilirsiniz diye sormak istedim
ona göre 2 sinde gelmem daha mantıklı gibi. -
RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayıKanada içinde yayımlandı
Kanada’da olan arkadaşlar, 22 sinden itibaren 2 Ocak a kadar resmi tatil mi acaba devlet için? Böyle bir söylenti var size sormak istedim. Boş yere gelip maddi manevi kayıp yaşamamak adına öğrenmeye çalışıyoruz da arkadaşlarımızla.
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
Bir diğer merak konusu da giden arkadaşlarımın, 22 sinden 2 Ocak a kadar resmi tatil olma olasılığı var diyorlar. Bunu öğrenebilen var mı aranızda? Pasaport erken gelse bile gidilir mi bilmiyorum
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
@mrme12 çok teşekkürler Ankara mı İstanbul muydu acaba
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
@MYANGEL yaşamadan göremeyeceğimiz kısım sanırım ya da bizden önce gidenlerin deneyimlerimden bilebileceğiz:/
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
Herkese selam pasaport tracking nasıl yapıyoruz acaba?
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
@cafissimo çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Umarım bakalım hayırlısı artık

-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
@Ahmet-Gümüş çok teşekkürler cevabınız için. ilginç bir şekilde benim de bu sabah onaylandı vizem. 20 kasımda biometrics vermiştim. Vfs Ankara’ya nasıl göndereceğim acaba ptt ile mi? Süreçte yardımcı olursanız sevinirim. Sadece letter ve pasaport u mu koyacağım? Teşekkürler
-
RE: Kanada Turist Vizesi BaşvurusuKanada içinde yayımlandı
@Ahmet-Gümüş genelde herkesin 1 haftada geliyor