• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. pirilparlak
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 2
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 34
    • En İyi 13
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    pirilparlak tarafından gönderilen iletiler

    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @Sozer kardeşime ertesi gün geldi son onay ve correspondence letter dan sonra ret gelen hiç duymadım , hayırlısı olsunnn:)

      Kanada içinde yayımlandı
      pirilparlak
      pirilparlak
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @lupen evet size katılıyorum, alıp kenarında bile dursa gelecekte ne olacağını bilemeyiz dediğiniz gibi.

      Kanada içinde yayımlandı
      pirilparlak
      pirilparlak
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @eseses37 benim durumuma benzer sizin de. Ben de 20 Kasım’da başvurmuştum ve 13 ünde açıklandı. Bence herkesin aynı anda açıklandığı bir sistem var. Şuan pasaportları da basıp bekletiyorlar, hepsini belki de birlikte kargolayacaklar 😕

      Kanada içinde yayımlandı
      pirilparlak
      pirilparlak
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @xkira7 tüm forum üyeleri ve bizler için gerçekten aydınlatıcı yazılar oluyor çok teşekkürler vakit ayırıp deneyimlerinizi ve duyup gördüklerinizi aktardığınız için🙏🏻 dediğiniz olaydan dolayı 2 ya da 3 ünde gelip direk başvuruyu yapmanın daha sağlıklı olacağını düşünüyorum. Çünkü yılbaşı ertesi artık her şey bitmiş ve sistem işlemeye devam ediyor olacak. İzinde olanlar olsa da birileri bu işi sürdürmeli. 3 Ocak diye boş yere dememişlerdir sanırım 😕 umarım böyle olur ben de bilemedim 😟 bazı kişiler de şunu söylüyor 25-26 sı tatil fakat 27-28-29 çalışılacak 😕 kafalar fena karışık

      Kanada içinde yayımlandı
      pirilparlak
      pirilparlak
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @summer-vacation ben de Christmas tatilinde dosyaları sonuçlandıracaklarını düşünmüyorum ama olur mu olur 😕

      Kanada içinde yayımlandı
      pirilparlak
      pirilparlak
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @xkira7 tam olarak aynı konudayım. O yüzden resmi tatilken cevap gelmez diye gelmemeyi düşünüyorum. Ama bir yandan da tatillerde owp sonucu gelenleri de görüyoruz:(

      Kanada içinde yayımlandı
      pirilparlak
      pirilparlak
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @Ahmet-Gümüş benim de bugün ircc ofise teslim edilmiş hayırlısı hakkımızda

      Kanada içinde yayımlandı
      pirilparlak
      pirilparlak
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @Ahmet-Gümüş kaç gün oldu Ahmet bey sizin ve Ankara’ya mı göndermiştiniz

      Kanada içinde yayımlandı
      pirilparlak
      pirilparlak
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @Seda-Uysal-Avcı teşekkür ederim 🙏🏻 değerlendirilip sonuçlanana kadar Kanada’da kalacağım ve Türkiye’de devam eden iş hayat var biliyorsunuz. En doğru zamanı ayarlamaya çalışıyorum. Eğer 23 ünde gelirsem mesela ve 25 inde tatile girip 2 sine kadar government tatilde olduğu için değerlendirme olmayacaksa bir sürü maddi kayıp. Ama zaten sistem otomatik işliyorsa onu bilmiyorum. Sizler daha iyi bilirsiniz diye sormak istedim 🙏🏻 ona göre 2 sinde gelmem daha mantıklı gibi.

      Kanada içinde yayımlandı
      pirilparlak
      pirilparlak
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @Seda-Uysal-Avcı evet evet biliyorum online olduğunu çok teşekkür ederim cevabınız için🙏🏻 değerlendirilip sonuçlanana kadar Kanada’da kalacağım ve Türkiye’de devam eden iş hayat var biliyorsunuz. En doğru zamanı ayarlamaya çalışıyorum. Eğer 23 ünde gelirsem mesela ve 25 inde tatile girip 2 sine kadar government tatilde olduğu için değerlendirme olmayacaksa bir sürü maddi kayıp. Ama zaten sistem otomatik işliyorsa onu bilmiyorum. Sizler daha iyi bilirsiniz diye sormak istedim 🙏🏻 ona göre 2 sinde gelmem daha mantıklı gibi.

      Kanada içinde yayımlandı
      pirilparlak
      pirilparlak
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @mrme12 değerlendirilip sonuçlanana kadar Kanada’da kalacağım ve Türkiye’de devam eden iş hayat var biliyorsunuz. En doğru zamanı ayarlamaya çalışıyorum. Eğer 23 ünde gelirsem mesela ve 25 inde tatile girip 2 sine kadar government tatilde olduğu için değerlendirme olmayacaksa bir sürü maddi kayıp. Ama zaten sistem otomatik işliyorsa onu bilmiyorum. Sizler daha iyi bilirsiniz diye sormak istedim 🙏🏻 ona göre 2 sinde gelmem daha mantıklı gibi.

      Kanada içinde yayımlandı
      pirilparlak
      pirilparlak
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      Kanada’da olan arkadaşlar, 22 sinden itibaren 2 Ocak a kadar resmi tatil mi acaba devlet için? Böyle bir söylenti var size sormak istedim. Boş yere gelip maddi manevi kayıp yaşamamak adına öğrenmeye çalışıyoruz da arkadaşlarımızla.

      Kanada içinde yayımlandı
      pirilparlak
      pirilparlak
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      Bir diğer merak konusu da giden arkadaşlarımın, 22 sinden 2 Ocak a kadar resmi tatil olma olasılığı var diyorlar. Bunu öğrenebilen var mı aranızda? Pasaport erken gelse bile gidilir mi bilmiyorum

      Kanada içinde yayımlandı
      pirilparlak
      pirilparlak
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @mrme12 çok teşekkürler Ankara mı İstanbul muydu acaba

      Kanada içinde yayımlandı
      pirilparlak
      pirilparlak
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @MYANGEL yaşamadan göremeyeceğimiz kısım sanırım ya da bizden önce gidenlerin deneyimlerimden bilebileceğiz:/

      Kanada içinde yayımlandı
      pirilparlak
      pirilparlak
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      Herkese selam pasaport tracking nasıl yapıyoruz acaba?

      Kanada içinde yayımlandı
      pirilparlak
      pirilparlak
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @cafissimo çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Umarım bakalım hayırlısı artık 🙂

      Kanada içinde yayımlandı
      pirilparlak
      pirilparlak
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @Forsted evet vardı 🙏🏻

      Kanada içinde yayımlandı
      pirilparlak
      pirilparlak
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @Ahmet-Gümüş çok teşekkürler cevabınız için. ilginç bir şekilde benim de bu sabah onaylandı vizem. 20 kasımda biometrics vermiştim. Vfs Ankara’ya nasıl göndereceğim acaba ptt ile mi? Süreçte yardımcı olursanız sevinirim. Sadece letter ve pasaport u mu koyacağım? Teşekkürler

      Kanada içinde yayımlandı
      pirilparlak
      pirilparlak
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @Ahmet-Gümüş genelde herkesin 1 haftada geliyor

      Kanada içinde yayımlandı
      pirilparlak
      pirilparlak
    • 1
    • 2
    • 1 / 2