@heisenberg Umarım önümüzdeki yılın ilk talihlilerinden olur ve keyifli bir süreçle, ümit dolu bir gelecek kapısını sizlere açar. Saygılar, sevgiler..
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
Onul tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
-
Mülakat yeri olarak İstanbul'u seçip, onayladım. Bu bir problem ise, nasıl düzeltebilirim?Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhabalar. Green Card DS-260 formunu doldururken görüşmelerin sadece Ankara'da yapıldığını bilmeden, mülakat yeri olarak İstanbul'u seçip, formu doldurup, onaylamıştım. Bir problem söz konusu mu? KCC veya konsolosluğa bir düzeltme mesajı atmam gerekiyor mu? Teşekkürler..
-
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells Verdiğiniz aydınlatıcı bilgiler için çok teşekkür ederim..