@hakan122 teşekkür ederim, umarım ihtiyacı olan ve yürekten isteyen herkeze GC çıkar.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
O6nKalp tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Kaç Yıldır Green Carda Başvuruyorsunuz Ve Çıkmıyor ?Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: Amerika'da Yaşanacak Eyalet ve Şehrin SeçimiEyaletler içinde yayımlandı
California - San Diego, 2. seçim Florida Jacksonville
-
RE: Kaç Yıldır Green Carda Başvuruyorsunuz Ve Çıkmıyor ?Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
ingilizcem iyidir ve bilgisayar teknisyeniyim, 17 yıldır hatasız katılmama ramen şans gülmedi, ingiltere denemelerini de sayarsak 22 yıldır bu ülkeden çıkmaya çalışıyorum.