Allahım sen bizi bekleme odalarından alıp 2021 Mülakat deneyimleri odasına girmeyi nasip eyle, dinimiz amin.
iyi geceler 
niyans tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Kaldı son 4 gün, bu sefer oldu oldu oldu 777 aldım kabul ettim, mucizeler benimle xd
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Sabah kahvaltısında Dunkin’ Donuts yiyip irish cream coffee içmek... var bir hayalimiz ya rabbel alemin
-
RE: Amerika anılarım...Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
Beş öğrenci arkadaş Amerika’yı geziyoruz. Geldi sıra California’ya. Kesinlikle Amerika’nın en pahalı eyaleti kendisi. Bizde üç kişilik oda alıp beş kişi kalma kararı aldık, internetten ucuz yollu bir motel bulduk. Check in yapacağız girişte bizi sarıklı ve tabancalı bir beyfendi karşıladı (güvenlik görevlisiymiş) daha sonra resepsiyona girdik resepsiyondaki bey ile aramızda kurşun geçirmez cam ve camda kurşun izleri vardı. İşte o an kendimi GTA Vice City’de gibi hissettim. O akşam bana sabah zor oldu gezintiye çıkarken odadaki tüm eşyaları arabaya alıyorduk, gece geri koyuyorduk resmen korku filmi gibi bir anı....
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar selam, resmen umudu o kadar kesmişim ki bu sene başvurmayı unutmuşum, size iyi şanslar!

-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sadikcagan Greencard olayından tabi ki de haberim var kahrolmanı gerektirecek kadar bilgim yok değil, (belkide sizden daha çok şey biliyorum) bir soru yüzünden insanları gafil avlamak ve cahil damgası yapıştırmak maalesef ki canım ülkemde çok kanıksanmış durumda. Espri yaparken iki defa düşününüz
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Amerikaya iltica başvurusu enter
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Dostlarım ne olacak bu halimiz? Umudu olanları görelim
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Şimdi bu loto bize çıkar ama ABD’de kesin ikiye falan bölünür. Çünkü neden olmasın.
Herkese bol şans diliyorum
️ -
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@vulture bizim eğitim sisteminden kaynaklı olarak bende son güncülük çok fazla var o yüzden bu siteye hep çekilişin son zamanları giriş yaparım

niyans tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese selam bu sene yine yerimizi aldık bekliyoruz, şimdiden şansınız bol olsun.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Helloooo, o sene bu sene diyerek başvuru sayfasını açtım, son 7 senedir bıkmadan usanmadan
herkese bol şanslaaaar -
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@arse öğrenmeniz zor gibi, mail adresi ve konaklama adresi formalite diye hatırlıyorum.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Kaldı son 4 gün, bu sefer oldu oldu oldu 777 aldım kabul ettim, mucizeler benimle xd
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@berolika tesekkurler buraya çoğu zaman bakmayı unutuyorum, sekmeye sabitledim
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Günaydınlar efenim, countdown linki alabilir miyim?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar, daha önce WAT programı ile aldığım SSN'm var, turist olarak gittiğimde SSNmi aktif edebilmek için vize türü değişikliğine gidebiliyor muyum ya da başka ne yapabilirim?
bilen duyan heeelp -
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ibrahimasar İbrahim abicim o sene bu sene inşallah !!! bu sefer olacak, oldu oldu oldu evrene olumlamalar lütfen

-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ayvalik10 teşekkürler bilgi için
