Kazanamayanlar olarak çok üzülüyorduk, böylesi daha kötü oldu..
neandertal1 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: Greencard çekiliş başvurusunda pasaport zorunluluğu geliyorYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ayvalik10 selam, her sene yeni bir yöntem deniyorlar. Geçen sene evrak isteme maili bu sene sosyal medya ve pasaport isteme demişsiniz. Pasaportum duydum da sosyal medya hakkında bilgim yok, nedirmerak ettim?
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells Selam ,soruyu yanlış yerde sormuş olabilirim, yeni sayılırım...Kaç yıldır kazanamıyorum.Bir daha ki müracaatı ''firmayla mı'' yapmalıyım sizce?sanki etrafımda herkes firma sayesinde kazanmış gibi. Kızımla orijinal siteden kendimiz yapıyorduk, fotoğrafı çektirtip (kurallara uygun)yüklüyorduk. Nerede hata yapıyoruz. Sanırım sekizinci yılım, çok uzun zaman önce 5 yıllık bir firmayla anlaşmış yine kazanamamıştım.. Şimdi düşünüyorum da aynı fotoğraf kaç yıl kulllanılır ki? O zaman kurallar bu kadar katı mı değilmiydi, yoksa biz mi kandırıldık? Teşekkürler..
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@jesus-christ şu an oldu hala bakamadım, yalnız değilsin.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@yusuf128 Tebrik ederim, ben sayfayı açsam da , sonrasında ilerleyemiyorum!
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@aayhann Arkadaşa özel ,sabahtan açıklandı sanırım.

-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@rasul1995 Gerçekten 2000' li yılların başından beri hep denediniz mi? Benim olmayınca şevkim kırılırdı da!
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@fatihuslu Kaçıncı senenizde çıktı?
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar merak ettim, Herkes kaç yıl katılıp, ''Has not been selected'' olduğunu nasıl biliyor, ben mi alzheimer hastasıyım?
Ara ara katıldığım yıllar oldu (farklı firmalarla )kendi yaptıklarım da.. Bunu nasıl öğrenebilirim?
teşekkür ederim.