Arkadaşlar merhaba, EB2 NIW için araştırma yapıyorum çoğu şartı sağlıyorum chat gpt vasıtası ile oran istediğimde kabul oranı 85 90 arası veriyor avukat ile mi ilerlemeliyim yoksa kendim basvuru yapabilirmiyim avukatsız basvuru yapıp olumlu sonuçlanan oldu mu bilginiz var mı acaba yoksa kesinlikle avukat ile mi basvuru yapmalıyım teşekkürler şimdiden cevaplarınız için.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
mstfa eknc tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı