Yerimizi alalım
mrrobot tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Sanırsam kimsenin sabrı kalmadı herkes hemen gitmek istiyor(ben de dahil)ve başka yollar arıyor Ben 3-4 ay önce söylemiştim çogumuza çikmayacak baska yollar bulmamız lazım diye artık bu konuda adımları atalım ve fikirlerimizi paylaşalım kimsenin moralini bozmak istemem ama bu şekilde çogumuz gidemeyiz .
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@lordbolton bir yol bulursam hepinize anlatacagımdan şüpheniz olmasın.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar bu green card sadece çok az bir kısmımıza çıkacak ve onlar gidecek bizim gitmemiz için başka legal yollar bulmamız lazım bence.Hepimiz bir an önce gitmek istiyor ama bu çekilişle gitmek çok düşük ihtimal başka çözümler bulmalıyız yeşilkartforum ailesi olarak
-
RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
İnşallah bu sene hepimize çıkar topluca gideriz
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bu sene bayağı başvuran olacak inşallah kesin gideceklere çıkar
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@serkanist haklısınız insanlar zamanında gemiden atlayıp kaçmışlar kaybedecek bişey yoksa risk alınabilir ama keşke daha önce deneseydiniz şuan işler zorlaştı malesef
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells bu sene de başvuru videosu bekliyoruz
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Hadi hayırlı olsun hepimize bu sene o sene bundan sonra her sene
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Buradan sayın @crazycells e bu çekilis sürecinde yaptıgı yardım ve katkılardan dolayı teşekkür ederim
-
RE: Banka hesabındaki para yerine iş bulmak yeterli olur mu?Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@entelman teşekkür ederim burada sizin gibi deneyimli kişilerden bilgi alabilmek gerçekten çok güzel bir hizmet sizinde amerikadaki hayatınız umarım istediginiz gibi olur
-
RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
Sayın crayzcell ben ve ablam başvuru yapacaz fotografçıda çektirmeyi düşünüyoruz fotografcıya hangi detayları söyleyelim not : fotografçıdan aldigimiz fotografı id4photodan düzenleyecegiz
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Green card tarihleri belli oldu arkadaşlar 4 ekim 7 kasım arasinda başvurular yapılabilecek herkese çıkma dileğiyle
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells e çok teşekkür ederim başvuruyu yaptım artık bekleme zamanı
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
şu ingilizce işini ben de hallemeye çalışıyorum yaza kadar hallderim gibi zaten hazırlık okuyorum şuan
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells çok teşekkür ederim bilgi için.