............
moses tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Sayın Biden başkanlığı şerefine bu yıl 500bin kişiye green card vereceğini açıklasa keşke

-
RE: Biden'in Göçmenlik Reformu Yasa Tasarısı (20 Ocak 2021)Gündem içinde yayımlandı
Bilgilendirme için teşekkürler, elinize sağlık, Joe Biden ile şans bizden yana, bu yıl nasip olur diye çok ümitliyim, DV 2022 ye 80 bin olursa da çok iyi olur

-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bu yıl yine üç kişi başvuru yapacağız inş birimize çıkması bizi kurtarır

-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@efeozgur35 bir iki akrabam yıllarca kaçak yaşadı, hastaneler ameliyat olmalarına, defalarca polisten ceza yiyip hakim karşısına çıkmalarına rağmen asla atılmadılar. Her kurumun bağımsız olduğu bir ülkede kimse kimsenin işine karışmıyor, taaaki sizi atma yetkisine sahip insanlara denk gelene kadar tabiki
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@FurkanAydn some university courses ya da high school olur ikisi de farketmez
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Concorde aynı zamanda Amerika'da pandeminin ağır geçmesi de var işin içinde. Ama ben yine de başvuru sayılarının üç aşağı beş yukarı aynı olacağını düşünüyorum çünkü GC yi kafaya koymuş kişiler için bu tür olumsuzlukların pek de tesiri olacağını sanmıyorum dolar kuru, virüs, Amerika'nın iç karışıklıkları vs vs
-
RE: Trump'ın Göçmenlik ve Çalışma Vizelerini Yıl Sonuna Kadar Durdurma Kararı (Haziran 2020)Gündem içinde yayımlandı
DV2022 çekilişi nasıl etkilenir sizce bu süreçten, fikirler tahminler var mı arkadaşlar?
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@efe-boyunda Dostum 15 biraz fazla mı ne
uçak biletine 20bin tl falan vermek zorunda kalabilirsin -
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@efe-boyunda @hurricane work and travel veya dil okulu ile gidip orda kalan insanlarla tanıştım 2019 yazında. Ortalama yaş aralığı 25-30 olan kişilerdi, work and travel ile gidip orda kalan arkadaşımın dediğine göre orda bir kız ile tanışıyorlar, bu arkadaş biraz şerefsizlik yapıp kıza aşık rolü yapıyor ve 6 ay sonra evleniyorlar evlilikleri de belli bir süre sonra bitiyor ama bu çocuğun amacı gc almak ve bu yolda onun için her şey mubah. Amacına da ulaşmış kendisi
Diğer bir arkadaşım ise İzmirden iktisat mezunu ve dil okulu için gidiyor turist vizesini öğrenci statüsüne geçirdikten sonra iş bulup çalışıyor, hatta onunla iş arkadaşı olup tanışmıştık ve evet ben de turist olarak gidip kaçak çalıştım birkaç farklı işte, konuya dönersek bu arkadaşım dil okulundan US vatandaşı biri bulup evlenme derdindeydi çünkü en kolay ve hızlı bir şekilde böyle alınıyor GC, Amerika'daki ikinci yılının bitmesine de çok az zamanı kalmıştı, büyük ihtimalle vizesi de bitecek ondan dolayı birini bulmak için yana döne aranıyordu
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@efe-boyunda dolar 10 olunca okulu da bırakıp kaçarım turist vizesi ile daha uğraşamam burada...