• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. merveyağmur
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    M
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 1
    • Konu 1
    • İleti 125
    • En İyi 66
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    merveyağmur tarafından gönderilen iletiler

    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @crazycells Peki bir sorum daha olacak.
      SSN office'e soy isim degisikligini ilettik, bir haftayi gecti. TR makamlarina henuz bildirmedik evliligi. Vukuatli kayit ornekleri kimlikler falan yeni soy ismi ile guncellenmedi haliyle. USCIS'e durumu aciklayan birkac cumle yazsak acaba sorun olur mu bu durumla ilgili sizce? Amacimiz zamandan kazanc aslinda cunku TR makamlarinin islemleri de birkac haftayi bulur en az.. Bir an once AOS paketini gondermek istiyoruz haliyle..

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      M
      merveyağmur
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @crazycells Ben de birilerine yarari olur diye bu linki buraya birakmak istedim.

      Turkey

      Turkey

      Burada yazilana gore e-devlet gayet de kabul ediliyor ama tabii certified translation olmasi lazim. Bize konsolosluk uzak oldugu icin sanirim riski alip bu sayfayi cikarip AOS paketimize ekleyip certified translation gonderecegiz... Boyle yazmissiniz diye gosterir gibi.. RFE olmayiz insallah ama olursak yazarim buraya da ..

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      M
      merveyağmur
    • RE: I-944 formunu doldururken nelere dikkat edilmeli?

      @tuchi Merhaba yine ben burdan da soruyorum size en guncel ornek oldugunuz icin 😃 Lise diplomasi haricindekiler Ingilizce olsa dahi bu denkligi almak gerekiyor degil mi? Sizin yaptirdiginiz firma bunu taratilmis transcript ile yapti ve USCIS dosyalari kabul etti sanirim. Benim bir de lise diplomami taratip gonderdi universitem ama onun denkligine de gerek var mi acaba.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      M
      merveyağmur
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @tuchi Merhaba. Anladığım kadarı ile siz konsolosluktan nüfus kayıt örneğini soyadı değişmeden aldınız ve onu AOS paketinde kullandınız değil mi? Bir de AOS formlarını yeni soyadı ile mi doldurdunuz? Mantıken öyle yapmışsınızdır diye düşünüyorum ama doğrulamak istedim çünkü paketiniz kabul edilmiş imzanızdan anladığım kadarıyla. Aynı yoldan gitmeye çalışıyorum 🙂

      Nikahtan sonra yeni soyadla SSN kartı basımı için başvuru yapıcaz ve bu süreçte konsolosluğa gidip nüfus kayıt örneğini alıp AOS paketini göndermeyi düşünüyorum hızlıca. Cevabınız içn şimdiden teşekkürler.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      M
      merveyağmur
    • RE: Resmi işlemler için kullandığınız çeviri (translation) hizmetleri

      @crazycells Ben de bu servisi kullandım. Belgemiz Portekizce'den İngilizce'ye çevrilmeli ve bir sürü dil sunuyorlardı sitelerinde. Umarım dedikleri vakte kadar çevrilir de hep onlarla çalışırız. 🙂

      EDIT
      Gayet memnun kaldım ve ikinci iş için geri bile döndüm. Öneririm

      Devlet İşleri ve Bürokrasi içinde yayımlandı
      M
      merveyağmur
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Cok tesekkurler. Hepsini hazirlayalim biz de.

      Peki konsolosluktan alinacak nufus kayit ornegini evlendikten once/sonra almak fark eder mi? Sanirim bir de onlara haber vermek lazim soyadi degisikligi icin vs. Bu da nufus kayit ornegini degistirir haliyle. Evlenme bildirimi de mi illa konsolosluga gidince oluyor acaba? @crazycells @tuchi

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      M
      merveyağmur
    • RE: Resmi işlemler için kullandığınız çeviri (translation) hizmetleri

      ABD'de olup 1-2 gune ceviriyi mail edebilecek bildiginiz bir cevirmen firmasi var midir acaba?

      Devlet İşleri ve Bürokrasi içinde yayımlandı
      M
      merveyağmur
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Merhaba @crazycells ve forum ahalisi. Sonunda AOS icin hazirlaniyoruz ve karmasikligi karsisinda sizlere danismak istedim 🙂

      • Sizce AOS icin bir immigration lawyer gibi avukatlik ofislerinden yardim almali miyiz? Deger mi yoksa biraz kafa yorup isin isinden cikabilir miyiz? I129Fi biz kendimiz hazirlamistik.

      • Instructions dosyasina baktigimda I-485 icinde bahsettigi I-944 ve I-864 formlari da gonderilmeli gibi. Bu iki formu anlayamadim acikcasi. Ilk postta da I-944 u goremedim. Bu iki formun gerekliligini aciklayabilirseniz cok sevinirim.

      • Son olarak, sizce work permit icin hemen hizlica ayri gondermek mantikli mi? Sanirim onun da islenmesi birkac ay aliyormus ve biz 1-2 hafta icinde nikah kiyicaz.. Emin olamadim bu konuda.

      Herhangi bir tavsiyeniz bu surecte cok makbule gecer. Cok tesekkurler

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      M
      merveyağmur
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Merhaba arkadaslar. Sonunda ben de bir gelisme ile burdayim. Biraz gec oldu ama yine de paylasmak istedim haberleri. Neyse ki sizler de guzel haberi almissiniz sonunda Ankara'dan. 5 gunde asagi yukari her sey halloldu bizim icin. Yeni saglik muayenesi istendi sadece ve 221gye sebep olan o kahrolasi form. Forumu takip edenler bilir bizim dosyamizin 221g yuzunden beklemede oldugunu ve aslinda bir outlier dosya oldugunu. Randevu verilmedi bana sistem asla calismadi dosya numarami bile gormuyordu en son invalid diyordu hep. Emaille iletisime gectiler her sey elektronik oldu anlayacaginiz. Sanirim sistemi sizlere acmadan once bizimki gibi arap saci dosyalardan kurtulmak istediler hemen.

      Henuz giris yaptim malum ve sanirim size en cok giriste olan gariplik uzerine tavsiye vermek istiyorum. Ilk defa iceri arkadaki odada sorguya aldilar K1 oldugumu anlayinca. Daha once pek cok giris yapmistim ama hic boyle baska yere almamislardi. Hep ilk camdan sorup gec diyorlardi. Chicago'da boyledir belki bilmiyorum daha once hep NY'tan giris yapmistim. Uzun ucus sonrasi o odadaki psikoloji gercekten cok sarsici. Yan odalardaki sorgularda konusulanlar- daha cok tek tarafli bagirisilanlar- da iyice sarsiyor insani. Ordaki CBP polisinin birine ''seni Pakistan'a geri gonderirim bak cevap ver duzgun artik' gibi bagirdigini duydum vs. 1 saat surdu benimki de ve artik sinirlerim iyice bozularak cikmistim ordan. Zaten illegal is yapmiyoruz ama oranin psikolojisi cok degisik bir sey. Sizin yaninizda her seyiniz hazir olsun ve mental olarak da hazirlayin kendinizi. Daha once polis cevirmesine bile girmemis biri oldugum icin belki de oyle sarsti beni bu tecrube. Gordugum kadariyla petition ve gonderdigimiz her sey CBP'nin elindeydi. Elden ele gezdirip hepsi bakti sanirim.

      Sonra bugun civardaki evlendirme dairelerini aramaya basladik ve burada da size tavsiye vermek istiyorum siz gelmeden- zaten randevulari acmislarsa 1-2 ay surer gelmeniz max. ins, yavastan arayin cunku genelde haftanin 2 gunu icin evlendiriyormus cogu yer. Bilmiyorduk. Halen evlendirmeyen bir suru yer de var zaten.. Bunu gelmeden book edebilirseniz guzel olur bence. License icin ayri ceremony icin ayri basvuruluyormus. Mesela bizim ikisi de baska countylerde olucak cunku musait degiller ya da calismiyorlar malesef pandemi yuzunden..

      Suan icin aklima gelen bunlar. Hepinize bol şans diliyorum..

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      merveyağmur
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @Jossie Banka karti ile odemedim ben ama zaten debitler de ya VISA ya da Master Card oluyor. O yuzden sorun olacagini zannetmiyorum. Sistem acildi mi odeme yapmak icin?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      merveyağmur
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @Ipek-Ozaydin Hayir demelisiniz. Ifade sekli cunku 2 yila takildiniz mi diyor ozetle.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      M
      merveyağmur
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @tuchi Merhaba. Edevletten alıp sonra mı Türkiye'deki bir çevirmene çevirtmiştiniz? Onda barkod oluyor diğerinde de mühür sanırım. Fark eder mi diye merak ettim.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      M
      merveyağmur
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Randevu alabilen var mi arkadaslar?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      merveyağmur
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @emirgenco Merhaba. Rica ediyorum özelden ısrarla yazmayın bana. Bu konu altında eski gonderileri açıp bakarsanız eger 2-3 dakika içinde emin olun bu basic sorularınızın cevaplarını alabilirsiniz. Bu link de yardımcı olur. Bol şans.
      https://tr.usembassy.gov/visas/immigrant-visas/fiancee-visa/

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      merveyağmur
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @crazycells evet tesekkurler case number im bile cikmiyor artik demek ki. invalid diyor artik

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      merveyağmur
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Case statumuze nereden bakiyorduk? Gercekten bulamiyorum artik:D

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      merveyağmur
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      @b1whsj58 Karar yaradi ordaki davacilara ve gorunen o ki onlarin hepsi de bu travel ban'den etkilenen ulkelerdendi. Yani bizi iceren bir durum yoktu malesef. Biz zaten o ulkeler listesinde degiliz.. aferin ama onlara cidden toplasip legal yoldan aramislar haklarini. alkisliyorum

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      merveyağmur
    • RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)

      Aynen ben de bakiyorum her gun ama yok yani ses henuz. Yakinda gelir yeni bulten goruruz

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      merveyağmur
    • RE: Sağlık raporu akçiğer filmi

      Burada mı sormalıyım emin değilim daha uygun bir konu başlığı da bulamadım. Aylar önce aldığımız sağlık raporunu nasıl renew edebiliriz biliyor musunuz? Malum6 ay geçince artık geçerli sayılmıyor. Forumda yapan var mı acaba.. Teşekkürler! @crazycells

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      merveyağmur
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Ozgur-tunali gozunuz aydin sonunda!

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      merveyağmur
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7