@kingocali Oncelikle detaylı açıklamalarıniz ve bilgilendirmeleriniz için kendi adıma teşekkür ederim.Ben 2.76 ortalama ile mezun olmuş bir maden mühendisi olarak (1 sene is tecrübesi) sektörde faaliyet gösteriyorum.Acikcasi MBA programı yapmak istiyorum çünkü kariyerime bunun çok faydası olacağını düşünüyorum ayrıca diğer bir nedenim de ABD de kalıcı olabilmek,açıkçası bu konuda bilgi ve yönlendirmeleriniz memnuniyet ile okumak isterim,hangi program,hangi eyalet vs daha iyi olur.Tesekkurler sağlıcakla kalın.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
Meroo Ben tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Amerika'da MBA yapmak?Yüksek Lisans ve Doktora içinde yayımlandı