@zeynomistan merhaba evet cevap veren olmadı malesef, okula başlayalı 1 hafta oldu. Zaten ingilizce bilmeyen öğrencileri farklı bir sınıfa koyuyorlar, 5 6 ay sonra sınava giriyor, eğer iyi not alırsa normal sınıfa geçiyor. Ben şuan o sınıfta en iyi ingilIce bilen öğrenciyim, çünkü ben baya iş değiştirdim sürekli çalıştım ve İngilizcem gelmişti. Öğretmenler inanılmaz kibar ve nazik. Zorbalık en azından ben görmedim, kimse kimsenin umrunda değil. Özellikle benim okulumda çok Latin var. Onlar biraz sıkıntı, bir kaç tanesi bana Esrar seviyor musun falan dedi, arkadaşımdan öğrendiğim kadarıyla uyuşturucu çok fazla, dikkat etmek gerekiyor. Kızınızın da başladı sanırım okula, iyi geçmiştir umarım
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
M
memati tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Amerika'da liselerdeki sosyal ortamK-12 ve Lise Eğitimi içinde yayımlandı
-
RE: Amerika'da liselerdeki sosyal ortamK-12 ve Lise Eğitimi içinde yayımlandı
@dpdemir cevabin için saol abi, benim okulum düşük puanlı malesef, okul güzel gibi şuan, amerikalidan fazla latino var ama olsun :D. Umarım her şey daha iyi olur