• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Maliyeci
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    M
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 20
    • En İyi 4
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Maliyeci tarafından gönderilen iletiler

    • RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları

      Grand Rapids'de açık pozisyonlar uzun süredir 19/30 olarak sabit duruyor.Siz önceden başvuru yapıp ödemeyi mi yeni yaptınız acaba?

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      Maliyeci
    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      @pnktr Olması gereken sizin de anlattığınız gibi ilerlemesi gerektiği zaten ama günümüzde turist vizelerine verilen red oranları, DV Lottery çıkanlardaki aşırı yavaş ilerleme durumu Eb3 için de böyle içi rahat doldurulabilir sebeplerle sorun yaşama korkusu getiriyor ister istemez.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      Maliyeci
    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      @serel örnekteki gibi bir durumda ne aracı şirketten ne de bizden kaynaklanan bir sebep nedeniyle başvurumuz reddedilmemiş oluyor, belki de tamamen konsolosun o anki ruh haline göre sudan sebeplerle red verebilir öyleyse. Bütün emek, zaman,para boşa gitmiş oluyor. @eb3vize.com bu konuda bir yönlendirmeniz mevcut mu?

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      Maliyeci
    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      İlk gönderide Konsolosluk görevlisinin göçmen vizesini reddetmesinin iki ana nedeni vardır:

      Konsolosluk memuru, göçmeni adayını inadmissible* bulursa,
      Konsolosluk memuru, USCIS'e bir yanlış beyan verildiğini veya bir sahtekarlık içerdiğini tespit ederse.
      

      *inadmissible: The grounds of inadmissibility outlined in § 212 of the Immigration and Nationality Act (I.N.A.) or 8 U.S.C. § 1182 are the most common reasons why officers deny immigrant visas.
      denilmiş.

      Ineligibilities and Waivers: Laws

      Ineligibilities and Waivers: Laws
      adresinde ise vize reddedilme sebepleri arasında 212(a)-4-a maddesinde Genel olarak.- Vize başvurusu sırasında konsolosluk görevlisinin veya kabul veya statü ayarlaması başvurusu sırasında Başsavcının kanaatine göre herhangi bir zamanda kamuya yük olma ihtimali bulunan herhangi bir yabancı kabul edilemez. maddesi mevcut. Sormak istediğim buna benzer genel geçer sebeplerle başvurumuz konsoloslukta reddedilebilir mi? Böyle bir durum olursa ne yapabiliriz?

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      Maliyeci
    • RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?

      @Atlantis00 fotoğraf en az 54kb olmalı. Sizin daha düşük olduğu için o hatayı veriyor. Google'dan aratırsanız kb arttıran siteler var. Oradan 54 üstüne getirin hata gider.

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      M
      Maliyeci
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Emre-Canpolat Tarayıcı değiştirip deneyin. chorme hata verdi firefoxtan yaptım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      M
      Maliyeci
    • RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?

      @ayvalik10 Çok teşekkür ederim elinize sağlık. Yarın oğlumun doğum günü. Onun şansına başvuruyorum.

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      M
      Maliyeci
    • RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?

      @ayvalik10 sizin düzenediğiniz resmi indirince 29kb olarak iniyor. https://www.imagediamond.com/image-size-increase/ sitesinden de boyutunu arttıramıyorum.

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      M
      Maliyeci
    • RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?

      @ayvalik10 ham hali mevcut. yukarda verdiğiniz siteden arka planı silmeyi beceremedim bir türlü.aren.jpg

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      M
      Maliyeci
    • RE: Green Card Çekilişi için evde nasıl fotoğraf çekilir?

      arkadaşlar oğlumun resmini https://dvlottery.me/dv-lottery-photo-checker sitesinden kontrol ettiğimde Background must be light and uniform hatası alıyorum35-68-12-aren-removebg-preview.jpg yardımcı olabilir misiniz rica etsem?

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      M
      Maliyeci
    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      @eb3vize-com ailemiz giriş yapıp green kartlarını aldıktan sonra Türkiye'ye dönüş yapmaları durumunda 4-5 ay sonra tekrar girişte sorun yaşarlar mı?

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      Maliyeci
    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      @JesusLord Önceki sayfalardan okuduğum kadarıyla eşin de çalışma izni oluyor.1 yılın sonunda istenilen iş ve yerde çalışabiliyorsunuz.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      Maliyeci
    • RE: Amerikada H2B ile iş ilanları

      @orhanozbekk hangi acenta ile çalışıyorsunuz? Ben 2011 yılında work&travel ile lunaparkta ride operator olarak çalışmıştım. Tecrübem olduğu için yine lunaparkta çalışabilirim.İş bulma konusunda aracı firmalar var mı bildiğiniz?

      Çalışma Vizeleri (H içinde yayımlandı
      M
      Maliyeci
    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      @eb3vize-com, içinde söyledi: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      @selamibasaran aslında şöyle söylemek daha sağlıklı olur. PERM başvurusundan önce ABD'ye girmiş 3 ay geçirmiş ve F1 statüsüne başvuru yapmış olmanız gerekmektedir. F1 statüsünün onaylanmasına gerek yok dosyanız USCIS'e ulaşması ve işleme alındığı bilgisinin gelmesi yeterlidir. Yani PERM'den önce 3 ay burada bulunmalısınız, 6 ay PERM aşaması sürüyor, 15 gün I-140 sürüyor. Sonrasında dosyanız current ise I-485, I-765 ve I-131 başvurularını aynı anda gönderiyoruz. I-765 şu an için 70 gün civarında onaylanıyor. I-131'de I-765 onaylandıktan yaklaşık 3 hafta sonra onaylanıyor. I-765 çalışma iznidir ve bu geldikten sonra SSN alıp hemen şirkette çalışmaya başlayabilirsiniz. I-131 seyahat izni ile de dilediğiniz zaman Türkiye'ye veya ABD dışına gideblir tekrar ABD'ye gelebilirsiniz. Bunların önce gelmesindeki amaç USCIS Green Card ları 10-11 ay sonra verdiğini bildiği için başvuranların sorun yaşamadan çalışmasını ve seyahat edebilmesini sağlıyor. Green Cardın elinize 10-11 ay sonra geçmesi de sizin için sorun değil çünkü Green Card ne zaman onaylandıysa üzerinde o günün tarihi yazıyor ve o tarihten 4 yıl 9 ay sonra vatandaşlık müraacatı yapıyorsunuz.

      Burada dosyanız current ise I-485, I-765 ve I-131 başvurularını aynı anda gönderiyoruz denmiş.Benim sormaya çalıştığım bu current olma durumu(ABD içi başvurularda) ortalama ne kadar sürüyor?

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      Maliyeci
    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      @eb3vize-com, içinde söyledi: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      @selamibasaran şu anki ortalam süreleri sizlerle paylaşmak isterim.

      PWD: 6 ay
      İlan: 2 ay
      PERM: 6 ay
      I-140: 15 gün (Premium Process'den dolayı)
      Sonrasında dosyanız current ise ya konsolosluğa ya da USCIS'e gönderilmektedir.
      I-765 (EAD) : 2-3 ay
      I-131 (Advance Parole) : I-765 onayından sonra 3-4 hafta içinde
      I-485 (Greencard) : 10-11 ay

      NOT: Yakın zamanda alınan onayların ortalamasına göre paylaşılmıştır. Dönemsel olarak değişiklik gösterebilmektedir.

      USCIS'de bekleme süresi ne kadar?

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      Maliyeci
    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      benim j-1'den kalma ssn'im var. eb3 için eşim adına başvuru yaparsam ve bu süreçte kendi ssn'imi kullanarak çalışsam bu durum greencard alma konusunda sorun oluşturur mu?

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      Maliyeci
    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      süreci Türkiye'de başlatıp devamında Amerika'da ilerletme şansımız var mı? Eğer varsa buradaki konsolosluğun insafına kalmamak açısından en geç ne zaman veya hangi aşamada Amerika'ya giriş yapmalıyız?

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      Maliyeci
    • RE: eb3vize.com İstihdam Bazlı Green Card

      @debbieLA77 merhaba, bu şirketler hangileri acaba? 20-25bin doları bir anda çıkarmak pek mantıklı değil çünkü

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      Maliyeci
    • 1 / 1