• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. madmizah
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 175
    • En İyi 94
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    madmizah tarafından gönderilen iletiler

    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Merhaba, 2022 sonunda bir reddim var ve yeni bir başvuruda bulundum. Doğal olarak başvuru esnasında 24 ay içerisinde reddim var bilgisini ekledim. Şöyle ki randevu tarihlerinin uzun olması sebebiyle yüksek muhtemel red aldığım tarihten 24 ay sonrasına görüşmem olacak. Bu durumda red bilgisini güncellemek gerekir mi yoksa olduğu gibi kalması mı daha iyidir?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      madmizah
      madmizah
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @Şeyma-Gültekin Bu arada evet, Önceki başvurumda tertemiz bir pasaport vardı. Şimdi en azından Makedonya x2, Yunanistan ve Polonya damgaları ekli. Başvuruya kadar bi gezi daha yaparım herhal bi yerde. umarım farkeder.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      madmizah
      madmizah
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @Şeyma-Gültekin Klavye mağduru... Doğru 2026 (:

      @celica Teşekkür ederim. Ben de takip ediyorum öne almak için

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      madmizah
      madmizah
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Geçtiğimiz günlerde randevu aldım. Tarih 29 Eylül 2026. Kelimeler kifayetsiz...

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      madmizah
      madmizah
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Ercan-Kaplan kontrol için girdiğinizde "Forgot Confirmation Number" kısmına tıklayarak ilerleyebilirsiniz.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      madmizah
      madmizah
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Selam herkese

      Yine yeniden...

      O değil de ilk başvurduğunuzdan bu yana dolar ne oldu?

      Kazanmamak da kazanmak gibi oldu sanki 😆

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      madmizah
      madmizah
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @SUAT-GUNAY kesinlikle katılıyorum. Geçen sene çıkmayınca üzülmüştüm. Üzerine turist vizesinde de reddedilince baya hayal kırıklığı olmuştu. Bu sene amaaaan modundayım. bir nevi totem. En azından dert olmuyor şimdi 😃

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      madmizah
      madmizah
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @dilmel bu gören cia, fbi, nsa, dea, swat, müge anlı sonrası çekiliş sonucu - tekrar deneyiniz 😂 (şaka maksatlıdır. umarım çıkar abii (: )

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      madmizah
      madmizah
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Birgariphayat sadece mezun oldukların yeterli bence. ben yarım olanları veya devam ettiğimi yazmıyorum mesela

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      madmizah
      madmizah
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Merhaba, vize reddim sonrası birkaç avrupa seyahati yapmak istiyorum. Ancak mevcut kriterlerim sebebiyle (genç ve bekar) shengen ülkelerine gitmek yerine, öncesinde vizesiz seyahat yapsam mı diye düşünmekteyim. Ama merakım şu ki vizesiz seyahatler de pasaporta işleniyor mu işlenmiyor mu bilmiyorum. Vizesiz seyahatler de olsa faydası olur mu sizce?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      madmizah
      madmizah
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @dytmelek Teşekkür ederim.

      Ama kafama takılan diğer soru da amerikadaki arkadaşımın kız olması. "Bekar, yalnız seyahat edecek kişi ve yanına gideceği kişi bir kadın. Orda kalabilir belki" diye düşündü mü acaba. Acaba bunu mu dikkate aldı diye düşündüm.

      Ama üzse de güzel tecrübeydi. Tekrarı yakında gelecek. Eğer mülakat tarihi yakın olursa tabii. Belli mi olur belki GC mülakatına giderim B1/B2 yerine (:

      Pozitif kal, pozitif kal 🧘♂

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      madmizah
      madmizah
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Merhaba, Görüşme sonrası işe döndüğüm için ve yoğunluktan ancak yazabiliyorum.

      Detaylardan önce sonucu yazayım hızlıca. Maalesef RET.

      Detaylar şu şekilde:
      *Aracı Migros otoparkına park ettim. (7:30 randevusuna 6:30 da gitmeme rağmen park yakınlarda sıkıntı. Ama carrefour ve migros otoparklar açıktı oraya bıraktım. 5 dk yürüme mesafesi elçiliğe)
      *Dışarda sıraya alıp üst araması ve içeri geçiş (maskesiz almıyorlar, büyük çanta vb yasak ama cüzdana ve araç anahtarına ses etmiyorlar. Akıllı saatte yasak bu arada)
      *içeriye girişte bir güvenlikten daha geçip ilk bankoya gittim. Pasaport ve DS-160 ilk sayfasını aldı ve sadece "daha önce başvurun var mı?" diye sordu.
      *Sonrasında 5-6-7 bankolarda pasaport kontrol (resmi de istiyor ancak benimkini almadı, gerek yok dedi)
      *8-9 bankolar parmak izi (ilk sol 4 parmak, sonra sağ 4 parmak ve baş parmaklar birlikte - yönlendiriyorlar)
      *10-11-12 görüşme bankoları (ilk sıralardaydım ve 3. kişi olarak görüşmeye girdim. Daha bankoya giderken memuru görünce ahanda olmayacak bu iş dedim. Orta yaşlarının sonunda, cılız, kumral, gözlüklü biriydi. Direk negatifi aldım kadından)

      Sorular şu şekildeydi (tam sırayı hatırlayamıyorum)
      +Neden gidiyorsun
      -Tatil için
      +Kaç gün kalacaksın
      -2 hafta
      +Daha önce yurtdışına çıktın mı?
      -Sadece Batum Gürcistan'a günlük ziyaretim. Kimlik kartımla
      +Ne iş yapıyorsun
      -Gıda mühendisiyim. Gıda güvenliği ve sosyal uygunluk denetçisiyim.
      +Ne kadardır bu işi yapıyorsun
      -Yaklaşık 9 yıl
      +Son işini neden değiştirdin (Sanırım bu soru benim için eleyici oldu çünkü hazır değildim, ve verdiğim cevaba ben olsam kendimi de elerdim 😃 )
      -Daha iyi... (duraksadım, keşke duraksamayıp net cevap verebilseydim - eğer ki daha iyi şartlar falan deseydim ne olurdu diye düşünüyorum saatlerdir)
      +para için mi
      -Evet, sayılır, o da var. Daha iyi teklif aldım.
      +Amerikada ziyaret edeceğim kişinin ismini söyledi ve kim olduğunu sordu (Formda yazılıydı)
      -Arkadaşım
      +Nereden tanıyorsun
      -Türkiyeye geldiğinde tanıştık
      +Nasıl tanıştınız
      -Ortak arkadaşımız var
      +Üzgünüm şuan için uygun değilsin, bu sadece bu seferlik bir red, tamamen red değil. Daha sonra tekrar deneyebilirsin.
      -Teşekkür ederim.

      hiçbir evrağa bakmadı, pasaportu direk verdi ve çıktım.

      Benim önümde yan tarafta 1 kişi mülakata girdi ve onun kısa sürdü. Sadece hostes olup birçok kez yurtdışına çıktığını, evli olduğunu ve eşiyle tatile gideceğini duydum.

      Benden sonra birkaç kişi hemen çıktı; anladım ki benim ki baya uzun sürmüş.

      En azından yakın zamanda yüklü masraf altına girmicem diye kendimi avutuyorum. Ama üzdü.

      Hatırladığım detaylar olursa tekrar paylaşırım.

      (Sanırım bir iki avrupa ziyareti yapacağım tekrar mülakata girmeden önce.)

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      madmizah
      madmizah
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Merhaba,
      Yarın vize görüşmem mevcut. Saat 07:30'da. Arabayla geçmeyi düşüyorum ancak o saatte yakındaki migros, carrefour otoparkları açık mıdır? veya araç bırakmak için tavsiye edebileceğiniz yer var mı?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      madmizah
      madmizah
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Pasaport konusu gerçekten yatırım gibim bişi. Ne kadar erken alınırsa o kadar iyi. Bundan 5 sene önce 10 yıllık aldım, şu anki 2 yıllık pasaport ücretinin altındaydı. Gerçi o kadar yıldır tertemiz duruyo, bi kısmet olmadı kullanmak ama bakalım. Nasipse 2022-2023 sezonuna diyelim 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      madmizah
      madmizah
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @waterman çok geçmiş olsun. Benim de ilk başvurum ABD ye. Daha önce çıkışım olmamasına rağmen nasıl bir sonuç gelecek merak içindeyim. Randevu 5 aralıkta. Sonrasında bilgiyi buradan veririm.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      madmizah
      madmizah
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @hasancelik Merhaba, DS-160 formu için geçerlilik süresi görmedim hiç. Diğer konu için ise benim de aynı durumdu. Ama bazı telegram grupları var, oradan veya kendiniz takip edip randevu uygunluğu haber verildiğinde öne çekebiliyorsunuz (yakalayabilirseniz tabi). Eğer ki istediğiniz tarihe çekemeyeceğiniz düşünürseniz yeni bir DS-160 formu doldurup konsolosluğa mail atıp dokümanı revize edebilirsiniz. Ya da yeni formu doldurup çıktısını alıp mülakata yeni formla gidip orda bilgi verebilirsiniz.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      madmizah
      madmizah
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Geçen sene toplanıp birlikte gidecek bir zümre vardı burada, takip edemedim ne oldu onlara. ((:

      Bu arada burada var mı aynı şekilde bir grup?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      madmizah
      madmizah
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Eski ve yeni her iki DS160 formunu da iletmem mi gerek acaba?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      madmizah
      madmizah
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Merhaba herkese,

      Vize başvurusu için doldurmuş olduğum DS160 formunu güncelledim ve konsolosluğa güncellemeleri için mail attım.

      Aşağıdaki maili gönderdiler ve ilgili dokümanı kendilerine ilettim. Ancak aşağıdaki maili tekrar ilettiler. Nasıl geri dönüş yapmam gerekir bilemedim. En olmadı en güncel halini alıp öyle gideceğim görüşmeye ama şimdiden halletmek istedim. Süreci bilen varsa destek olabilir mi?

      Dear Applicant,

      We have received your request to update the DS-160 number in your U.S. visa application account. Please be informed that we can only make the update when the applicant information on the DS-160 confirmation page is the same as the information entered in your account in our appointment system. If there is a discrepancy (e.g., visa class, given name, surname, date of birth, etc.) with the applicant information in your account, the update will not be made.

      If you want to update a DS-160 number, and the rest of the information matches the applicant’s information on the account, reply to this email and attach a clear and legible copy of the new CEAC (DS-160) confirmation page. Once we receive your response, we will review your request.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      madmizah
      madmizah
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @prowl, içinde söyledi: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @NiTianErXing mail adresi nedir rica etsem yazar mısınız? Bir de fotoğrafı da değiştirdiniz mi yeni formda?

      Ben de güncelleme yapmayı düşünüyorum fotoğraf ve tarihler için. sonrasında hangi maile atacağımı bulamadım sitede. bir sürü adres gördüm. mail adresi paylaşımı güzel olur olursa

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      madmizah
      madmizah
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 1 / 9