@Birgariphayat, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
Şuana kadar 2 kişiye mi çıktı
telegram grubunda 4-5 kişiye çıktı gördüm
@Birgariphayat, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
Şuana kadar 2 kişiye mi çıktı
telegram grubunda 4-5 kişiye çıktı gördüm
pasaport şartı ve bi miktar ücret gelmeden bu işin sonu hep hüsran gibi 
@yusuf-çetin, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
Aga şimdi degilde ne zaman ha ne zaman genç yaşımda çıkmayacaksa napayım 30 dan sonra çıksa neyime yarar
hiç sorma 30u devirdik
halaa yok
@Trio, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
Şimdi ne yapmalıyım özelden biri bana yazabilir mi ?
hayırlı olsun, siz kesin gidicisiniz 3700ler çok iyi , darısı bize olsun inşallah artık ya 
@new_life, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
Soyad kismi kapali geliyor siz nasil giriyorsunuz
sayfayı yenile ilk onu yaz
@Emrah-Borazan, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@Lossantosdy ben henüz bakamadım açılmıyor
ben 2kez baktım yok 
@SYTSNGR Emrah abimde yok ya
@SYTSNGR, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@Lossantosdy Çoluk çocuk turist vizesiylen zor olmazmı ? bence daha kolayı var meksika üzerinden yürüyerek gidelim
Benim sağlık el vermez ona 
@SYTSNGR, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@treystoom Bence Hasnotbeen adında bir tekne alalım ortaklasa
acılıp balık tutarız , yanımıza gelip bizden olmayanlardan adam bası para alırız
sonrada bize cıkarsa tekneyi satar dolar alıp hesaba koyarız
balık tutana kadar oraya gidelim 
bence artık biz türkleri çekilişe sokmuyorlar bakmayın form doldurduğumuza baksanıza kimseye çıkmadı henüz
Haydi bismillah son 9dk
Lütfen şu ds260 taki adrese ne yazacağız yazar mısınız, yada yazılmışsa lütfen etiketleyin beni
@SYTSNGR, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@Lossantosdy Burdan herkeşe yardım ettırecem , Abi dedi birinci cugarası alsınlar bana 1 karton bulamıyorum dedı heryerde , o zaman yardım edecegım dedı .
Siz merak etmeyin
Adanada çok var sigaracı kaçak bile
o iş kolay 
Hay Allah razı olsun senden de bibinin oğlundan da
@SYTSNGR, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@lawyergirl şimdide Ankara konsoloslkta çalışan bibimin ogluyla konustum abi senin dosyayı bızım konsolosa elden verecegım dedi . Kcc den direkt ona göndereceklermiş o evrakları neyin halldecekmiş
insanın heryerde akrabasının olması ne güzel şey Allahıma şükür
İnsanın hiç bir yerde akrabası olmaması da kötü 
Çıkınca bizim dosyayı da verir mi 🫣
Arkadaşlar peki bu adresi nasıl yapıcaz?? Orada adres göstermeyi soruyorum
@debbieLA77, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@Lossantosdy ay aynısından bende de var
geçen sene değil de sanki ondan önceki sene konuşmuştuk seninle bu konuyu hatırladım benim adanalı arkadaşım
Evet doğru hatırlıyorsun
️ inşallah bu sene kurtuluyoruz
Arkadaşlar benden bu kadar oyunuma dönüyorum, akşam inşallah, bana çıktı haberini vermeye gelirim
kendime ve herkese bol şans diliyorum,