Çıkmıyor arkadaşlar, net bilgi, imzama bakabilirsiniz
kelala tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
evet yine geldik, hayaller de güzeldi..
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
hadi bakalım o sene bu sene mi göreceğiz

Not: imzama bakmayın moraliniz bozulur
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Eğer Trump seçilirse tekrar pasaportla başvuru gelebilir diye düşünüyorum, tabii buna bel bağlamamak lazım.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Valla yapılacak en iyi şey unutup ekimde tekrar başvurmak
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Valla yine çıkmamış yaş oldu 27 neredeyse... Neyse biraz daha para biriktirip seneye deneyeceğiz şansımızı ne yapalım.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Umut fakirin ekmeğidir diyerek, 100. senemde de geldim
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Hadi inşallah herkesin istediği gibi olur.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Çıkmayacak gibi ama yine de umutlandırıyor insanı

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Selimix valla burada IT işiyle meşgulüm ama ilk gidişte yerel bir restoranda kafede barda depoda ne iş olursa yaparım. Tekstilde de çalıştım, inşaatta da çalıştım, sandviç de yaptım. Para olsun da ne olursa yapılır yeter ki huzur olsun
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gariban ben de 18 yaşından 26 yaşına kadar başvurdum toplam 8 sene olmuş çıkmadı. bu sefer içime doğdu nedense

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Tugba54 Merhaba, ilk formu doldurduğumuzda amerika adresimiz yoksa kiralamalı mıyız?
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş hocam peki 6 aydan az yaşadıysak, yaşadığımız ülkeden yazı mı almamız gerekiyor?
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar selam bir şey sormak istiyorum. Önceki adresleri sorduğu formda bir şey dikkatimi çekti sizlere de sormak istedim.
Ben Eylül 2012- Günümüze kadar istanbulda ikametgahım var. Fakat;
Eylül 2014- Mayıs 2014 arası bilecikte yurtta yaşıyorum.
Haziran 2015- Eylül 2017 arası Bilecikte bir eve taşınıyorum.(3 ay yaz tatillerinde istanbuldaki ikametime dönüp geri geliyorum.)
Eylül 2017- Şubat 2018 arası erasmusa gittiğim için Polonya'da yurtta yaşamış oluyorum.
Şubat 2018-Eylül 2018 arası tekrar bilecikteki evimdeyim fakat
Eylül 2018-Şubat 2019 arasında tekar polonyaya gidip yurtta kalıyorum.
Şubat 2019-Mayıs 2019 arası bilecikteki evimdeyim. Sonrasında ayrılıp evime geri taşınıyorum.Şimdi formda bu bilgileri girerken tek seferlik mi girmem gerekiyor yoksa adresleri sürekli biriyle başlayıp diğeriyle bitirip devam etmem
mi gerekiyor. Bu konuda bilgisi olan arkadaş varsa yardımcı olabilir mi? -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhabalar,
DS-260 formunda 16 yaşından itibaren yaşanılan adres bilgisi soruluyor. Aklımı kurcalayan bir durum var yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
-
16 yaşından beri ikametim aynı adres fakat Üniversiteyi bilecikte okuduğum için orada 3 sene farklı bir adreste kalmıştım. Fakat ikametimi aldırdım mı hiç emin değilim. Bu evin adresini de girmem gerekir mi?
-
Üniversite zamanı 2 defa erasmusla Polonyaya gidip yurtta yaşamıştım yani 6 ay+6 ay bu bilgiyi de forma girmem gerekir mi?
-