Merhaba, Dallas'ta içme suyu sorununu nasıl çözebiliriz? Araştırmalarıma göre çeşme suyunda zararlı kimyasallar bulunuyor. Eve filtre sistemi taktırmak çözüm olur mu, yoksa aylık damacana aboneliği almak daha mı mantıklı?
Katzfiell_ tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Texas,DallasTexas içinde yayımlandı
-
RE: Amerika'da Askerlik Kaydi (Selective Service System)Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
Merhaba, ülkeye girişimizin 49. günü ve hala SSS kaydı yap(a)madım. Çünkü internetten kayıt daha kolay diye postayla uğraşmak istemedim fakat SSN'im bir türlü sistemlerine düşmedi. Ben de bir yerde sistemlerin güncellenmesi 1-2 ayda bir oluyor diye gördüğüm için beklemek istedim. Bir türlü sistem güncellenmediği için artık yarın gidip postalayacağım, haliyle 50. gün olmuş olacak. Bu büyük bir sorun yaratır mı? FAFSA burslarını etkiler mi?
-
RE: Amerika'da adres değişikliği yapmak USCIS (AR-11 form)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Merhaba, dün giriş yaptık fakat memur bize adres değişikliğini sormadı. Green card ödemesini yaptıktan sonra maile 3 tane IOE ile başlayan receipt number geldi. USCIS'te adres değişikliği yapmaya çalışırken Alien Registration number ve onun receipt ID'sini soruyor fakat elimde 3 tane farklı alien number ve receipt id var hangisi hangisinin olduğunu nasıl anlayacağım da adresi güncelleyeceğim?
-
RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Merhaba, dün immigrant free ödememizi yaptık fakat doğru yaptık mı yapmadık mı aklıma takıldı. Bize verilen kağıtta A numarası A06XXXXXX7/8/9 şeklinde yazıyordu. Aynı numaranın sonu 7, 8 ve 9 olarak değiştirilip ödeme yapılacaktı değil mi?
-
RE: Texas,DallasTexas içinde yayımlandı
Zillow ve Apartments'te ortalama 1500-1600 dolara evler gördüm o yüzden biraz fazla geldi.
-
RE: Texas,DallasTexas içinde yayımlandı
@Ny-Tx Peki Plano taraflarında 2+1 veya 2+2'lerin ortalama fiyatları ne kadar? Bir tane emlakçıyla görüştük 2+2 apartman dairesi için 2bin dolar fiyat söyledi, piyasaya göre normal mi?
-
RE: Texas,DallasTexas içinde yayımlandı
Merhaba,
25 Haziran’da hayırlısıyla Dallas’a geliyoruz. Henüz bir ev tutmuş değiliz, bu sebeple araştırmalarımız devam ediyor. Dallas’ta tavsiye edebileceğiniz Türk emlakçılar var mıdır acaba? Ayrıca bölge olarak Carrollton, Coppell, Lewisville, Plano, Frisco ve Allen önerildi. Sizin önerileriniz neler olur acaba? -
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Viyana'da bugün fire yok herkes vizesini aldı, herkese hayırlı olsun.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Viyana yolcusu kalmasın ayın 17 sinde gorusuruz.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Katzfiell_ ısrar edince merkeze dilekçe yazdılar anca alabildik.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Akbanktan hesap dökümünü ingilizce ve dolar karşılığını ne diyerek aldınız veya alabildiniz mi?
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Flight101 tamamdır çok teşekkürler her şey için.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Flight101 Euvax-B kabul oluyor mu hepatit b için Engerix-B depolarda yokmuş.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@metinbeci aynı sağlık ocağındaki diğer doktora gittik, işimizi çözdü çok şükür. İlçe sağlığa yönlendirdi, hepatit b aşılarımız gelince aynı gün içinde tetraximi de olacağız. İşi bilen doktora denk gelmek çok önemli, ilk gittiğimiz doktor başından savarcasına hareket ederken ikinci gittiğimiz çok yardımcı oldu sağ olsun. Hafta sonu kaynakları okumuş, Türkiye'de 13 yaşa kadar yapılan aşıyı Amerikan hükümeti yetişkinlere de istiyormuş, sizi ilçe sağlığa yönlendireceğim orada yapacaklar dedi.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Flight101 Aslında olay Tetraxim aşısının yapılıp yapılmaması değil, asıl olay ikili cevaplar verilmesi. Bakalım pazartesi tekrardan arayacağım eğer yapamayız derlerse eczacımdan GSK ilaç firmasını arayıp "Boostrix Polio" temin etmesini isteyeceğim.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@burakediz İlçe sağlığı arayarak çok fazla darlamak istemiyorum pazartesi tekrardan arayacağım, duruma göre başka bir şeyler yapacağız artık.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Flight101 Sorduk, bize tetanoz difteri var fakat boğmaca ve polio yok yapmıyoruz dedi. Bir tanıdığımız eczacı depoları aradı, hepsi elimizde yok eczanelerde vardır dedi. Ardından aynı sağlık ocağındaki farklı doktora ulaştık bizde Tetraxim var çocuk sayısına göre geliyor fazladan varsa yaparız dedi. Daha aynı sağlık ocağındaki doktorların birbirinden haberi yok, şaka gibi.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Bugün antikor testlerimizi aldık, hepatit b ve Tdap+Polio eksiklerimiz çıktı. Forumda ve internette arastirdigim kadarıyla Tetraxim adli aşıyı olmamız gerekiyormuş fakat tedarikçi firma eczacımıza 13 yaş üstü olmuyor dedi. Biz bu aşıyı nasıl temiz edeceğiz?