@BlueGeostar, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası
Bu sene ilk defa Ucretli olmasi nedeniyle ve kanun yeni cikmasi nedeniyle bence gecikti. Bekleyip gorelim bakalim.
Ücret mi geldi yahu?
@BlueGeostar, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası
Bu sene ilk defa Ucretli olmasi nedeniyle ve kanun yeni cikmasi nedeniyle bence gecikti. Bekleyip gorelim bakalim.
Ücret mi geldi yahu?
Başvuru ne zaman arkadaşlar
6 başvuru mokoko 7. Bekliyorum kaldırılmadığı sürece başvurmaya devam edeceğim. Gc başvurusu yapmak ve beklemek hobi gibi bişey oldu artık
@sytahmt, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası
selamlar herkese, daha bugün bakabildim sonuçlara o kadar umudumu yitirmişim
Neyse gelenek olduğu için mecbur seneye de başvuracağız herkesin hakkında hayırlısı olsun
Geçmiş olsun abi bayağı beraber bekliyoruz kaç senedir sohbetimiz vardı maalesef bana da mokoko yine
Yine eskilerden tanıdık kimseye çıkmamış.
Geçiş yapalım ama zor buldum bu başlığı bu sene eskiden bin bir heyecanla yeni sohbet odası açılırdı
@turkeycel, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
Arkadaşlar kolay gelsin bu sene de çıkmadı bana. DV20 den beri çıkmıyor. Lakin biraz foruma bakayım dedim. ciddi anlamda bir dosya taşıma mevzusu dönüyor. Eskiden 30 binler greencardı alırken şimdi 5000 Case numberların mülakata çağrılmayacağı konuşuluyor. Bu durumda Green card fiiliyat da BİTMİŞTİR. Başvurmanın da pek anlamı yok gibi Bu dosya taşıma olayları öyle basit şeyler gibi durmuyor. en azından maddi anlamda ciddi külfettir. Bana yıllardır çıkmıyor ama çıksa bile ayrı bir dert gibi sanki anlayamadım. Bu mevzular için daha önce forumda bir bilgi yazısı var mıdır ya da bilgilendirme yapabilecek birisi ? eğer birisi talihli olursa Ankara mülakata çağrılmayı beklemeden bu işi nasıl başarır ? ve ne gibi bir maliyeti olur? İnsanlar zaten ülkede zar zor geçiniyor. açıkcası 10 binlerce dolar gibi bir masraf varsa zaten karşılanması mümkün değil diye düşünüyorum.
İyicene Loto’dan çıkarttılar kazanmakta yetmiyor cn düşük kazanman lazım.
İmzamı düzenledim yine mokoko 7. Başvurudan devam
Fazla kastı hala açmıyor bende bakanlar nasıl bakıyor acaba
@Kesinİzmirli, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
@vr00, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
Sıra 7500lerde Ankara gelir mi acaba?
Çok ihtimal vermiyorum. Dosya taşımayı araştırın şimdiden
Vay be artık 7500 de mi kötü cn? Eskiden 30lara kadar sıkıntı yoktu
@ChngrAy, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
Bu 11.başvurum hala bakmaya kıyamıyorum...Yarın sabah bakacağım en azından 1 gece daha umutla uyuyayım.
Girmiyor ki zaten
Sayfayı açmıyor nasıl girebiliyorsunuz
@aysegul, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
@neoseptik çok sağolun, hepimiz için hayırlısı
valla ben bu forumu en son bıraktığım yerlerde 20binli case numberlar fena değildi, dosya taşıma kişisel sebepler dışında olmuyordu falan, herşey çok değişmiş
Sizin caseniz çok güzel ki niye dosya taşıyacaksınız
@diablo_ercan, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
@JesusLord
ilk kontrolünde güzel mutlu haberle bilgilendir bizi. aksi olursa takma kafaya kendimize zarar.
Açıkçası kendim için biliyordum böyle bir sonuç olacağını. başvuru ekranının ekran kaydını yaparak tamamladım. fotoğraflar bilgiler harfler falan eksiksiz her şey olması gerektiği gibi doldurdum. hani kafamda hata yaptım şüphesi yok. videoyu açıp kayda baktım yani.düşünmüyor değilim yaratıcının benimle alakalı başka bir planı mı var anlam veremiyorum. hayat devam ediyor geçmiş eski başvurularımda gerçekten çok üzülmüştüm şuan o duygu yok rahatım kafaya gram takmıyorum. başvur geç beklemesi güzel
İnşallah bakmaya kıyamıyorum hayali bile güzel diye bana da mokokoyu verir birazdan 
@diablo_ercan, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
Evet efenim açtım ekran kaydını ve kamerayı siteye zar zor erişip kontrol için kayda bastım bilgilerimi girdim ve karavana. daha önce de demiştim beklemesi güzel. bırakın %1 şansı %0.00000000001 şans gibi bir şey. keşke bir döngüyü kırıp buradaki herkese çıksa ama öyle olmuyor bir gerçek var ortada. başvurun geçin kimseye bahsetmeyin. Green card çıkana kadar veya tamamen kaldırılana kadar başvuruya devam yapacak bir şey yok. çıkma şansı çok düşük yoksa bu kadar yıl sürmez sürmemeli.
Ben bakmadım daha size çıkmamasına üzüldüm sohbetimiz vardı beraber bekliyorduk 
Son 3 saat kalmış hayret forum eskisi gibi hareketli değil 
@onuru, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
@JesusLord sayfayi yenilediginiz zaman sayfanin en ustune geliyor
Yine umutlandım buda ulaşamadığımız aşkımız gibi bişey son günler aklımı çeldi yine bekleyeceğim
Geri sayım sayacı neden yok bari oradan anlıyorduk @crazycells
Sonuçlar ne zaman açıklanıyordu arkadaşlar iyice unuttum tam tarih nedir
@JesusLord, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
Bir arkadaş çekiliş çoktan yapılıyor demişti, ama çok ihtiyacım var ya Noel’de geliyor yılın en güzel dönemine giriş yapıyoruz her ne kadar Türkiye’de artık kar yağmasa bile
Şom ağzımı açmışım arkadaşlar kar bekleyen ve sevenler kavuştu sanırım 