@birisi teşekkürler
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
ibrahim karakoç tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Memurluk mu Amerika mı?Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@redsat2000 önerilerin için teşekkürler
-
RE: Memurluk mu Amerika mı?Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
mrb arkadaşlar bende 12 yıllık memurum ücretsiz izin alıp abd ye gitmeyi düşünüyorum hayata 0 dan başlamak mantıklı mı denemeye değer mi?