• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. holay
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    H
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 3
    • İleti 27
    • En İyi 14
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    holay tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • USCIS Resmi Olarak Açılacağının Bildirisini Yaptı

      Herkese selam,

      Bugüne kadar 4 Haziran'a kadar durdurulmuş olan USCIS ofisleri, bugün, USCIS ofislerinin resmi olarak 4 Haziran'da açılacağının bildirisini yayınladı. Konuyla ilgili tüm bilgilendirmeler için sayfayı inceleyebilirsiniz.

      May 27, 2020

      USCIS Preparing to Resume Public Services on June 4 | USCIS

      USCIS Preparing to Resume Public Services on June 4 | USCIS

      U.S. Citizenship and Immigration Services is preparing some domestic offices to reopen and resume non-emergency public services on or after June 4.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      H
      holay
    • RE: Employment Based Green Card (Is sponsorlugu ile yesil kart basvurulari)

      Herkese merhaba,

      Konunun dogru paylasim alani burasi mi emin degilim, bu yuzden simdiden bir karisiklik yarattiysam kusura bakmayin. Burada cok fazla soru cevap okudum ancak tam olarak bizim senaryomuzu deneyimleyen biri olmadigini gordum ya da gozumden de kacmis olabilir. Bu yuzden sizin deneyimlerinizden ve bilgilerinizden faydalanmak isterim.

      Yaklasik 1,5 sene once esim (o zamanlar sevgiliydik) is sponsoruyla green card surecine basladi. Soyle ki once calisma izni geldi. Onun orada calisiyor olmasi ve benim de Turkiye de calisiyor olmamdan dolayi, ben kendisinin yanina gittim ve orada evlendik. (surecin ne kadar surecegini bilmedigimiz icin ben burada isimi bir anda birakip, issiz kalmak istemedim ve Turkiyeye geri dondum.) Orada evlendikten sonra onun employment based greencard basvurusuna benim belgelerimi de ekledik ki ben de es vasitasiyla greencard i mi alabileyim. (cok fazla detay olmus olabilir 🙂 Gectigimiz ocak ayinda esim greencard ini aldi. Avukatimizin soyledigi sey ise onun greencardi onaylandiktan bir ay sonra benim islemlerimin baslayacagi ve USCIS ten NVC a gonderilecegiydi. Avukatin soyledigine gore benim belgelerimin Subat ayi gibi NVC a gitmis olmasi gerekiyordu. Maalesef ne USCIS ne de NVC belgerin nerede oldugu ile ilgili tam olarak bilgi veremiyor. Su anda surecimi takip edebilecegim bir log in bilgisine de sahip degilim. Isin icerisine bir de corona ve konsolosluk islerinin durdurulmasi girince acikcasi biraz panik yaptim. Aranizda bu sekilde bir deneyimi olmus ya da etrafinda boyle bir deneyimi olmus birileri var mi?

      Simdiden cok tesekkurler,

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      H
      holay
    • RE: Forum Müdavimi Olup "Green Card" veya "Amerika'da Yaşam" Konulu Youtube Kanalı Olanlar

      Arkadaslar merhaba! Esimle birlikte YouTube kanali actik, asiri amatoruz ama bir sekilde icerik uretmek istiyoruz 🙂 Eger Amerikayla ilgili merak ettiginiz bir konu olursa bizimle paylasabilir misiniz, bize de icerik konusu ciksin 🙂

      Simdiden Tesekkurler,

      Ev Ekspresi

      Ev Ekspresi

      Ev Ekspresi kanalına hoş geldiniz! Bu kanal, ''Hadi, sevdiklerimize Amerika'daki Christmas süslerini gösterelim...ama onlar bu saatte uyuyorlardır...'' diyen bir çiftin - bizim - saat farkından gördüklerini Türkiye'de yaşayan ailelerine gösteremediklerinden yola çıkarak oluşturuldu. Amacı olan...

      Sosyal Medya Hesapları içinde yayımlandı
      H
      holay
    • RE: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      Herkese selam, 1 Temmuz istanbul şikago uçuşum bugün iptal oldu. Müşteri hizmetlerinin söylediğine göre Temmuz planı henüz officially yayınlanmadığı için seçtiğiniz uçak günü, planlanan uçuş günlerine denk gelmiyordur dedi. Bu yüzden 29 Haziran'a tekrardan rezervasyonumu değiştirdim. Eğer temmuz için bilet almayı planlıyorsanız, bir açıklama gelmeden almamanızı tavsiye ederim.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      H
      holay
    • RE: Employment Based Green Card (Is sponsorlugu ile yesil kart basvurulari)

      @crazycells yanitiniz icin tesekkur ederim. bakalim ne kadar daha bekleyecegiz.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      H
      holay
    • RE: Evlilikte Yeni Soyadi ve Resmi Islemler

      Çok teşekkür ederimmm @Ryback @crazycells

      Devlet İşleri ve Bürokrasi içinde yayımlandı
      H
      holay
    • RE: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      @ira merhaba, ben gecen hafta turist vizesiyle amerikaya giris yaptim. hicbir sorun olmadi, normalde turist vizesiyle geldiginizde ne soruyorlarsa aynilarini sorup, iyi tatiller dileklerini soyleyip gecise izin verdiler, ayni soruyu ben gelmeden once cok dert etmistim ama hicbir skinti olmadi cok sukur

      Yolculuk içinde yayımlandı
      H
      holay
    • RE: Employment Based Green Card (Is sponsorlugu ile yesil kart basvurulari)

      @holay, içinde söyledi: Employment Based Green Card (Is sponsorlugu ile yesil kart basvurulari)

      Herkese merhaba,

      Konunun dogru paylasim alani burasi mi emin degilim, bu yuzden simdiden bir karisiklik yarattiysam kusura bakmayin. Burada cok fazla soru cevap okudum ancak tam olarak bizim senaryomuzu deneyimleyen biri olmadigini gordum ya da gozumden de kacmis olabilir. Bu yuzden sizin deneyimlerinizden ve bilgilerinizden faydalanmak isterim.

      Yaklasik 1,5 sene once esim (o zamanlar sevgiliydik) is sponsoruyla green card surecine basladi. Soyle ki once calisma izni geldi. Onun orada calisiyor olmasi ve benim de Turkiye de calisiyor olmamdan dolayi, ben kendisinin yanina gittim ve orada evlendik. (surecin ne kadar surecegini bilmedigimiz icin ben burada isimi bir anda birakip, issiz kalmak istemedim ve Turkiyeye geri dondum.) Orada evlendikten sonra onun employment based greencard basvurusuna benim belgelerimi de ekledik ki ben de es vasitasiyla greencard i mi alabileyim. (cok fazla detay olmus olabilir 🙂 Gectigimiz ocak ayinda esim greencard ini aldi. Avukatimizin soyledigi sey ise onun greencardi onaylandiktan bir ay sonra benim islemlerimin baslayacagi ve USCIS ten NVC a gonderilecegiydi. Avukatin soyledigine gore benim belgelerimin Subat ayi gibi NVC a gitmis olmasi gerekiyordu. Maalesef ne USCIS ne de NVC belgerin nerede oldugu ile ilgili tam olarak bilgi veremiyor. Su anda surecimi takip edebilecegim bir log in bilgisine de sahip degilim. Isin icerisine bir de corona ve konsolosluk islerinin durdurulmasi girince acikcasi biraz panik yaptim. Aranizda bu sekilde bir deneyimi olmus ya da etrafinda boyle bir deneyimi olmus birileri var mi?

      Simdiden cok tesekkurler,

      Herkese selam, umarim sagliginiz yerindedir, uzun zaman once buraya kendi case im ile ilgili surecimi yazmistim. Simdi ise bir guncelleme paylasmak istedim. Su anda esimin yanindayim, Haziran sonu gibi turist vizem ile buraya geldim. Esimin employment based greencard surecine dahil olmustum ancak ben TR de oldugum icin surec cok yavas ilerliyordu ve malum covid 19 sebebiyle neredeyse durmus gibi bir sessizlik oldu. Bu yuzden TR de surecin ne olacagini bilmedigimiz icin bu sureci amerikada tekrardan baslatmak istedik. Buradaki 90 gunumu tamamlar tamamlamaz AOS yaptik ve bugun USCIS den receipt mektuplarimi aldim. Simdi ise tum beklentimiz, surecimizin christmas tatiline girmeden hizla devam etmesi yonunde. Umarim siz de bugunlerde guzel haberler alirsiniz...

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      H
      holay
    • RE: Freelance ( Self employed) çalışma hk.

      @crazycells super, tesekkur ederim

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      H
      holay
    • RE: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      Merhaba, yeni guvenlik onemleri dahilinde ucus yapmis olanlara birkac sorum olacak. Normalde Chicago (economy) ucuslari icin 23x2 bagaj teslim ve 8 kg el bagaji hakkimiz vardi ve yeni onlemlerle birlikte THY bazi degisiklikler yapti. Sadece 4 kilo yanimiza alabiliyoruz ama diger 4 kiloyu nasil kullanabilecegimizin aciklamasini gormedim.

      Normalde 8 kilo olan kabin bagajı; 4 kilo uçak içerisine ve 4 kilo ise kayıtlı bagaj olarak mı alınacak? Ayrıca kayıtlı 4 kilo bagaj hakkını diğer 2 valize mi bölüştürmek gerekiyor yoksa 4 kiloluk ekstra kabin bagaji ile içeri teslim alıyorlar mi? Yani 23x2 normal bagaj ve 4 kilo kabin bagajı içeri mi alıniyor?

      Yoksa bagaja teslim alınan valizler 23x2 normal bagajlar, 8 kilo el bagajı mı? Uçağın içerisine alınan 4 kilo ekstra mı oluyor?

      sitedeki aciklama ilk basta cok anlasilir gelmisti ama valiz hazirlayip hicbir seyi sigdiramayinca cok da acik gelmemeye basladi. Ust uste ilettigim sorular icin kusura bakmayin, cok tesekkurler!!

      alt metni

      Screen Shot 2020-06-16 at 19.45.31.png

      Yolculuk içinde yayımlandı
      H
      holay
    • RE: Evlilikte Yeni Soyadi ve Resmi Islemler

      @Ryback tamamdir, tekrardan cok tesekkurleeer 🙂

      Devlet İşleri ve Bürokrasi içinde yayımlandı
      H
      holay
    • RE: USCIS ve/veya NVC Bildirimleri

      @Zekai-Oguz-Ozalp Tesekkurler,

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      H
      holay
    • RE: Evlilikte Yeni Soyadi ve Resmi Islemler

      Merhaba,

      Şu anda hala Amerika vizemin süresi devam ediyor. Ancak evlilik sebebiyle pasaportumu değiştirdim. Yeni pasaportumda hem kendi hem de eşimin soyismi var. Ancak söylediğim gibi vizemin bulunduğu pasaportta sadece kendi soyadım var. Bu durumda eski pasaportumdaki vize ile hala ülkeye turist olarak giriş yapma hakkım bulunuyor mu? Bulunmuyorsa ne yapmalıyım? Konsolosluğa mail attım ancak şu anda acil durumları yanıtladıkları için herhangi bir dönüş alamadım.

      Devlet İşleri ve Bürokrasi içinde yayımlandı
      H
      holay
    • RE: Employment Based Green Card (Is sponsorlugu ile yesil kart basvurulari)

      @crazycells, içinde söyledi: Employment Based Green Card (Is sponsorlugu ile yesil kart basvurulari)

      @holay, içinde söyledi: Employment Based Green Card (Is sponsorlugu ile yesil kart basvurulari)

      @holay, içinde söyledi: Employment Based Green Card (Is sponsorlugu ile yesil kart basvurulari)

      Herkese merhaba,

      Konunun dogru paylasim alani burasi mi emin degilim, bu yuzden simdiden bir karisiklik yarattiysam kusura bakmayin. Burada cok fazla soru cevap okudum ancak tam olarak bizim senaryomuzu deneyimleyen biri olmadigini gordum ya da gozumden de kacmis olabilir. Bu yuzden sizin deneyimlerinizden ve bilgilerinizden faydalanmak isterim.

      Yaklasik 1,5 sene once esim (o zamanlar sevgiliydik) is sponsoruyla green card surecine basladi. Soyle ki once calisma izni geldi. Onun orada calisiyor olmasi ve benim de Turkiye de calisiyor olmamdan dolayi, ben kendisinin yanina gittim ve orada evlendik. (surecin ne kadar surecegini bilmedigimiz icin ben burada isimi bir anda birakip, issiz kalmak istemedim ve Turkiyeye geri dondum.) Orada evlendikten sonra onun employment based greencard basvurusuna benim belgelerimi de ekledik ki ben de es vasitasiyla greencard i mi alabileyim. (cok fazla detay olmus olabilir 🙂 Gectigimiz ocak ayinda esim greencard ini aldi. Avukatimizin soyledigi sey ise onun greencardi onaylandiktan bir ay sonra benim islemlerimin baslayacagi ve USCIS ten NVC a gonderilecegiydi. Avukatin soyledigine gore benim belgelerimin Subat ayi gibi NVC a gitmis olmasi gerekiyordu. Maalesef ne USCIS ne de NVC belgerin nerede oldugu ile ilgili tam olarak bilgi veremiyor. Su anda surecimi takip edebilecegim bir log in bilgisine de sahip degilim. Isin icerisine bir de corona ve konsolosluk islerinin durdurulmasi girince acikcasi biraz panik yaptim. Aranizda bu sekilde bir deneyimi olmus ya da etrafinda boyle bir deneyimi olmus birileri var mi?

      Simdiden cok tesekkurler,

      Herkese selam, umarim sagliginiz yerindedir, uzun zaman once buraya kendi case im ile ilgili surecimi yazmistim. Simdi ise bir guncelleme paylasmak istedim. Su anda esimin yanindayim, Haziran sonu gibi turist vizem ile buraya geldim. Esimin employment based greencard surecine dahil olmustum ancak ben TR de oldugum icin surec cok yavas ilerliyordu ve malum covid 19 sebebiyle neredeyse durmus gibi bir sessizlik oldu. Bu yuzden TR de surecin ne olacagini bilmedigimiz icin bu sureci amerikada tekrardan baslatmak istedik. Buradaki 90 gunumu tamamlar tamamlamaz AOS yaptik ve bugun USCIS den receipt mektuplarimi aldim. Simdi ise tum beklentimiz, surecimizin christmas tatiline girmeden hizla devam etmesi yonunde. Umarim siz de bugunlerde guzel haberler alirsiniz...

      Elinize saglik, surecinizde bol sanslar.

      cok tesekkurler 🙂

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      H
      holay
    • 1 / 1