@dytmelek Gercekten adiniza cok sevindim,gecen seneden hatirliyorum sizi umarim hersey gonlunuzce olur ve hersey yolunda gider basarilar diliyorum cok sevindim adiniza tekrardan 
Hokkabaz36 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@dytmelek Merhaba,yakin zamanda sizide bekliyoruz,en kisa surede gelmeniz dilegiyle bol sanslar diliyorum.
-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@rdvnzgr Tebrikler yeni hayatinizda basarilar diliyorum.
-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gogoleite Vizeniz hayırlı olsun,yeni hayatınızda başarılar

-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@keremsan Yeni hayatinizda basarilar olsun tebrikler.
-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@tpekgil54 hayirli olsun yeni hayatinizda basarilar

-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ferhatsirin Bu yolda destegini esirgemedigin icin ayrica tesekkur ediyorum abi sanada

-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Erkan-Gürsoy yeni hayatinizda basarilar diliyorum

-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş Umarım yaparsam burada paylaşırım

-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Erkand Darısı başınıza inşallah teşekkür ederim

-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
13 OCAK 09:45 MÜLAKAT DENEYİMİM
Merhaba,öncelikle mülakatım için sabah saat 9 gibi konsolosun önüne geldik ve mülakat için sırayla almaya başladılar kalabalık
olduğu için,aksamalar elbette oldu 09:45 mülakatım için içeriye 10:25 gibi girebildik sonrası içeriye girince konsoloslukta
görevli bir beyefendi pasaportumu istedi ben kendisine eski ve yeni pasaportum olduğunu belirtince eski pasaportu geri verdi
ve yeni pasaportumun üzerine bir yapışkan bıraktı kısaca bilgilerimin yazdığı sonrası (330)Dolar vize ücretini ödedikten sonra
bana bir sıra numarası verdi ve beklememi söyledi içerisi çok kalabalıktı çoğunluk (F1) vizesi başvurusu yapanlar vardı,
koltuğa oturmadan veznede numaram yandı ve vezneye gittiğimde evraklarımı aldı sırasıyla sonrası tekrardan oturup beklememi söyledi
burada yaklaşık tahmini 40-45 dakika kadar bekledim ve sonrası veznede numaram yanınca vezneye gittim konsolos görevlisi
burada parmak izimi aldı sonrası yemin etmemi istedikten sonra (TÜRKÇE GİRDİM MÜLAKATA) yemin ettim ve mülakata başladıkK:Merhaba
B:Merhaba
K:Hangi eyalete gideceksiniz.
B:Colorado
K:Peki mesleğiniz nedir ?
B:Oto tamircisiyim
K:Gayet güzel
B:Teşekkür ederim
K:Peki,kayak kaymayı seviyormusun ? (Bu soruyu neden sordu anlamadım ama olsun
)
B:Daha önce yapmadım fakat neden olmasın
K:Gidince öğrenirsin
B:Kesinlikle öğreneceğim
K:Bir sorun yok,Tebrikler vizeni onaylıyorum iyi günler
B:Teşekkür ederim iyi günler dilerim.Benim mülakat deneyimim bu şekilde oldu,bir kaç konuda arkadaşlara fikir vermek amacı ile katkıda bulunduysam ne güzel,şimdiden mülakata
girecek arkadaşlara bol bol şans diliyorum herşey dilediğiniz gibi olur umarım, kesinlikle rahat olun biraz heyecan oluyor fakat tatlı
heyecan güleryüzlü ve sade cevaplar vererek hiç bir sorun çıkmaz umarım BOL ŞANS !!
(Bu arada arkadaşlar benim kendi mesleğim ile alakalı iş mektubum vardı ve kesinlikle kimseye önermiyeceğim bir hesap dökümü
yaklaşık olarak mülakata 1 ay önceden alınmış bir döküm fakat bunlar hakkında kesinlikle hiç birşey sormadı,ama sormuyacak anlamına
gelmez bu yüzden kimseye kesinlikle önermiyorum sadece aklınızda bulunsun diye söylüyorum)"DİP NOT:Ve burada bizim için vakitlerini ayırıp bize bilgilerini aktaran çok değerli yönetici ekibine ve tabii @gucarslan beye
ayrıca teşekkür ediyorum,ve diğer bu davada olan arkadaşlarıma başarılar diliyorum herkezin gönlünce olmasını dilerim." -
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Erkand tesekkurler cok sagolun darisi size
-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba, 13 Ocak 09:45 de olan vize mülakatım onaylandı,buradan mülakat bekleyen ve girecek olan arkadaşlarıma başarılar diliyorum en kısa zaman'da sizde buna kavuşursunuz umarım,buradan değerli adminlerimize özellikle @gucarslan beye teşekkür ederim ve diğer arkadaşlarıma en yakın sürede mülakat deneyimimi paylaşacağım
Sağlıcakla Kalın -
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Cakin_is Yeni hayatinizda basarilar
-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Yunus35 Hocam merhaba, hak yendiğini düşünmüyorum, nasibini yediğini düşünüyorum.
-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ferhatsirin Hayatinda başarılar abi bahtinda bunun gibi acik olsun

-
RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@waterman Tesekkur ediyorum hocam insallah diyelim
