İyi yıllar arkadaşlar
hadi-BE tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası
@hadi-BE evi bile tutuyorum
depozitoda anlaşamadık ben diyorum 1 kira o diiyor 2 kira 


-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası
Başvurular için tüm hazırlıklar tamam.
- Fotoğraf

- Pasaport

- Yurt dışına açık sanal kredi kartı

- Zemzem

- Acve hurması (medine'den geldi)

- Anne ve Baba duası




Tamam sen şimdiden bileti kestir
- Fotoğraf
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Witch-Lilith, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası
Günaydın dün ilk defa 3 kere başvurmama rağmen green cardı kazandığıma dair bir rüya gördüm baya her şey net ve açık şekildeydi
1024 dosya numarası sonra bir anda sevincim ailemin tebrik edişi , sanki bir televizyondan dışarıdan kendimi izliyordum. Hayıra çıkar umarım 
Uyanınca ne hissettin?

Benzer rüyayı ben de görmüştüm. Oh be en sonunda kazandım. Uçağa biniyorum, bekle beni CA! Sonra tabi uyanınca... Neyse o kısmı anlatmayayım.🫣
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Temeteronvibe, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası
Aciklama yapacak birisi yok mu? Cekiliş ne zaman yapilacak? İşınize gelince konsolosluklara dosya tasima icin mail atiyorsunuz? Bunuda bi zahmet halledin.



-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası
@hadi-BE Baktığın zaman o market videoları kötü olmuyor floridaya gittiğimde o izlediğim videolardaki marketlerden alış veriş yaptım çok uyguna geldi giyim konusunda da keza aynı o videolara göre gittim

Kesinlikle o videolar işe yarıyordur, ancak o kadar çok izledim ki artık kendimi yerel halktan sayıyorum.
Mesela geçen sene de tırla Amerika’yı dolaştım. Bakalım bu sene Amerika’da neler yapacağım, bana da sürpriz olacak. 
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@rnc, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası
@hadi-BE, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası
Ne zaman belli olacak arkadas bu çekiliş. Daha gidip market videosu cekicez

Dur daha başvurular başlamadi :d
Tamam tamam sakinim. Anlık bir heyecan bastı

@T-C-Kubilay-Dikici, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası
@hadi-BE marketten sonra carmax videosuda bekliyorum

Tabi ki hemen listeme ekliyorum.
Şaka maka hala market videosu yapan vardır di mi? En son gecen sezon tırcı arkadaslara bakıyordum.
Diğer videolar çok da tat vermemişti. -
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ne zaman belli olacak arkadas bu çekiliş. Daha gidip market videosu cekicez

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Atlantis00, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası
28 günlük bedelli askerlik macerası bitti. Isparta'nın havası, toz, sigara dumanı ve kir beni de bitirdi. Doktor 2 hafta sürecek hastalığa hazır ol dedi. Söyleyeceklerim bu kadar. Allah kimseyi düşürmesin

Hadi geçmiş olsun. 280 sene sürecek askerlik anıları biriktirdin mi?

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@rocklee, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası
Çıksaydı çok güzel planlarımız vardı ama hayırlısı olsun. Bizim bilmediğimiz bir sebebi var ki çıkmadı diyoruz. Sizde moraller nasıl?
Sonuçlar önceden osmanlı tokadı atarken şimdi "Canım yaa" diye yanağımı okşuyor.
İçim hala buruk. -
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Murat-4, içinde söyledi: DV2027 Sohbet Odası
@hadi-BE namümkün, olur mu hiç biz buranın demirbaşıyız



olmayaydık iyiydi


-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Aşk olsun, bu oda bensiz olur mu hiç

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ooo neredeyse 10 sayfa birikmiş. Özlemişsiz bu hareketliliği. Her neyse şimdi dosyaları hangi ülkeye tasıyoruz? Toplu tasırsak indirim yaparlar mı?

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@historian, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
@hadi-BE arkadaşım 19 yaşında başvurmaya başlamış şuan 29 olucak hala bir sonuç yok malesef kismet işi

Benim de 11. başvuruş. Yaş oldu 44. Direkt Florida'da huzurevine gideceğim bu gidişle. Timsahları falan beslerim, n'apayım!

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@aku, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
Keşke 18 yaşımdan beri başvurmaya başlasaydım, ne diye 5 yıl bekledim ki
Sen çok yazma. Az önce Samurai Jack buralardaydı

Keşkelere girersek oOooOOoo. Boşver keşkeleri. Önümüzdeki maçlara bakalım. Bir çok insan keşke 20lerde başvurmaya başlasaymısım diye düşünüyor. Bir çok insandan daha öndesin.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
5 Milyon doları olanlar, hadi yaşadınız 🥳
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Plakalara inince sohbet odasına ilk cemre düşmüş mü oluyordu?
Sayaç da gelir yakında. Hadi bakalım. -
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@minnesota, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
@Ecehzr Benim esim 25 yildir yukseliyor, 25 senedir cikmiyor. Ona degil 7. de bana cikti.


-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@osmancandulger, içinde söyledi: DV2026 Sohbet Odası
Selamlar, Başvuru sonrasında kullandığım fotoğrafın 602x602 olduğunu farkettim. Bu durum herhangi bir diskalifiye durumu yaratıyor mu ? Bilgisi olan var mıdır ?
600 ile 1200 arasında olabilir. Yeter ki kare olsun.