Oğlum sporcu bursu ile Amerikada bir okula gidecek. Umarım bir aksilik olmaz. Bu yolla gidip eğitimini tamamlayan birileri var mı aranızda? Yada bir tanıdığı giden? Her türlü tavsiyeye ihtiyacım var....
GYATist tarafından gönderilen iletiler
-
Amerikada sporcu bursuyla yatılı lise okumakK-12 ve Lise Eğitimi içinde yayımlandı
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@RaVeNx, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@GYATist, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@RaVeNx, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@BenjaminGreen, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
Yemek molası verdikten sonra şimdi baktım eşimle beraber hnbs uyarımızı aldık.
Haftayada seçimi kaybedip hırslı bir şekilde 30'umdan sonra başladığım mühendislik eğitimimi bitirmek istiyorum.
Elbet bir gün gideceğiz.30 dan sonra mı vallamı abi
Ben de 40 dan sonra mimarlık ve tasarım fakültesini bitirdim .....
Nasıl ? 2. Öğretim mi
Hayır örgün öğretim hem de yüzde 80 devam zorunluluğu vardı. 4 sene öldüm resmen. Öğretmenim ikili eğitim yapan okuldaydım.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mathematiche, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@BenjaminGreen 31 yasında bilgisayar mühendisliğini Yks ye girerek kazandım. 3 senede bir yandan ögretmenlik yaparken 2ç ögretim okuayarak bölüm 1.si olarak bitirdim. Tabi matematik gecmisimin olması işleri kolaylastırdı fakat korkulacak bir durum yok. Ben de mühendisliği belki GC cıkar veya yüksek lisans yaparım diye okumustum fakat o da nasip olmadı henüz. Siz de umarım bitirir ve istediginiz hayatı yasarsınız.
Bu matematikçilerin kaderi sanırım sınava girmeden duramıyoruz



-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@RaVeNx, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@BenjaminGreen, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
Yemek molası verdikten sonra şimdi baktım eşimle beraber hnbs uyarımızı aldık.
Haftayada seçimi kaybedip hırslı bir şekilde 30'umdan sonra başladığım mühendislik eğitimimi bitirmek istiyorum.
Elbet bir gün gideceğiz.30 dan sonra mı vallamı abi
Ben de 40 dan sonra mimarlık ve tasarım fakültesini bitirdim .....
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bize de çıkmadı ama zaten planlarımı 2024 yazında orada olacak şelikde yapmıştım E1 ile . Tek yol GC değil moralinizi bozmayın arkadaşlar.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gio-gio, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
merhaba. forumda yeniyim ve yeni keşfettim burayı. yanlış bir başlık altında soru soruyor isem özür dilerim öncelikle. MEB'e bağlı bir okulda öğretmen olarak çalışıyorum eğer dv-2024 çıkarsa ds 260 formunda işveren olarak milli eğitim bakanlığını mı yazmalıyım? önceki çalıştığınız kurumlar sorusuna da daha önce çalıştığım okulların adlarını mı yazmalıyım? yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Ben de öğretmenim aynen dediğiniz gibi yazacaksınız. Branş nedir hocam?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Koray283, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
Çıkmazsa B planlari hazir mi?
Evet ben E1 için hazırlanıyorum. Siz?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gtx295, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@GYATist umarim hocam dualarinizi bekliyorum
butun hersey ust uste geldi. Umarim biraz olsun sevincim olur . Tanri hepimize yardim etsinAminnnnnnnnnn





Tam da yatsı okunuyor Ataşehirde

-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gtx295, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
Dün kedim evin catisina cikmisti. 2 gundur gelmedi cok heyecanliydim suan agliyorum. Umarim cekilis ile hepimiz mutlu oluruz.

Gelir inşallah. Onlar yolu bulur bir şekilde....
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese iyi akşamlar. Umarım her şey gönlümüzce olur.
İş siteleri ile ilgili bir kaç mesaj gelmişti Şu anda sayfalar arasında buamadım. Rastgelen varsa paylaşabilir mi?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Selimix, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
Arkadaşlar devlet memurluğundan istifa edip gidecek olan var mı?
@Selimix, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
Arkadaşlar devlet memurluğundan istifa edip gidecek olan var mı?
Ben emekli olup eşim de ücretsiz izin alıp gideceğiz insallah gc olur e1 olur .Daha sonra eşim istifa edecek ve emeklilik için primi dışarıdan ödeyeceğiz insallah.
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hdemircanusa, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@GYATist


Baya baya yakınmışızBelki Amerikada karşılaşırız



-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hdemircanusa, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@GYATist Balık , Trio Konutlarının yanındaki Siyah tabelalı Ünlü marketteyim

aaaa yok artık


Trio Konutlarının yanındaki Siyah tabelalı Ünlü marketten kapıya çık karşıya bak ben de o lisedeyim


-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hdemircanusa, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@GYATist Çalıştığım yere 2dk mesafede hal

İyice komşu çıkacağız? İş ne üzerine?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hdemircanusa, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@GYATist aa siz neredesiniz

Hal varya o hal hani trafiğin içine eden ona yakınım.Siz?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@dytmelek, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@GYATist, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@dytmelek, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@abrakadabra, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@dytmelek, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@gariban bir çözümü vardır mutlaka, böyle kendi çiftliği gibi istediğini yapmasını doğru bulmuyorum
ABD'de hayat nasıl gidiyor sayın @dytmelek ?

Orada temelli kalma konusuyla ilgili bir gelişme veya karar verdiğiniz bir plan var mı?Biz düzenimizi kurduk, e2 için çalışmalarımız devam ediyor, keyfimiz yerinde şimdilik
çocuklar alıştı en önemlisi
️Ne güzel darısı başımıza . Biz de peşinizden geliyruz. Sormak istediğim bir kaç şey var:
1- B1 ile çokcuklar devlet okuluna gidemiyor sanırım?
2- Bir şirket açmak üzereyim burada. Karar veremiyorum E1 mi orada E2 mi?
3- Hangi aşamalardan geçtiniz? Bunula ilgili formda bir iletiniz vara okumak isterim.Merhaba, size de kolay gelsin

Biz avukatımıza danıştık okula gidebileceklerini bir engel olmadığını söyledi biz de okulla görüştük bize statümüz ile ilgili bir soru sormadılar biz de kayıt yaptırdık. Şuan okula gidiyorlar. Bizden önce E2 alan arkadaşlarımız var onlar da aynı o şekilde okula gönderdiler çocuklarını turist statüsündeyken.
E1 sanırım trde şirketi olup Amerika ile ticaret yapacaksanız alacağınız vize türü, bu bize uymadığı için E2 yapacağız.
Biz şuan şirketimizi kurduk ein numarasının gelmesini bekliyoruz

Ne güzel her şey yoluna girmiş darısı başımıza.... Evet işte şirket kurmak nerede en mantıklısı ınu bilemiyorum. Sizin E2 hangi sektör?
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hdemircanusa, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
@GYATist Bi denemenizde seneye çıktı , diğer denemeniz 20-30 yıl sonra ise oradan uzaklaşabilirsiniz
yahu 30 yol vazgeçmeden başvur zaten çıkaro zaman zaten direk vatandaşlık verirler


Yaş olmuş 47 düşünsenize 77 de çıktı.ooooooo.... -
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@datanist, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası
sn @crazycells kendisini elestiren kisileri hemen engelledigi icin bircok kisinin iletileri gorup sikayet etmesi mumkun olmayacak diye dusunuyorum. Elestiriye kapali olan birisinin neden bir forumda yer aldigina zaten anlam veremiyorum.
Çünkü e5 vize danışmanlığı yapıp para kazanıyor.