Merhabalar.New Jersey Oakland da sınava girdim ve kazandım.Yeni tip Türk ehliyetimi kabul etmediler,bu uluslararası ehliyet değil,Road teste gireceksin dediler. Ne yapmam lazım acaba?Konsolosluktan uluslararası ehliyet çıkarabilirmiyim.Bilgisi olan varsa ve yazarsa çok sevinirim.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
G
gokhan34 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Amerika'da Ehliyet AlmakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@denizci10 bu hafta 10. hafta oldu hala konsolosluk onayı bekliyor yazıyor.siz nereye mail yolladınız acaba ve cevap geldimi? benim yolladığım adres bu [email protected] ,doğrumu acaba?
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@denizci10 Cevabınız için teşekkür ederim.Mail yolladım,özeti ''çok başvuru var çalışan sayımız az,bekleyeceksiniz'' tarzında hazır bir cevap geldi.Mecbur bekleyeceğiz artık.
-
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@denizci10 Merhabalar, benim 3-4 ay önce aldığım B1-B2 vizem var.13 yaşındaki kızım için 8 Mart tarihinde başvurduk fakat 8 hafta olmasına rağmen henüz mail gelmedi.Bu konuda yapılabilecek bir şey varmı acaba? Birde 10 gün sonra eşimin randevusu var,bu randevudan dolayı bir bekletme söz konusu olabilirmi sizce? Teşekkürler