@crazycells Merhabalar, evet 2020 talihlisiyim ve case number 46k. Süreç bana da yaklaştığı için sorup bilgi almak istedim. Yardımınız için teşekkür ederim @crazycells
Fcbyrm tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Sponsorluk islemleri ve Yapilmasi Gerekenler (I-134 ve I-864)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
-
RE: ABD Yolunda EvlilikAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Muhammed-Eyüp-Yavuz ve @Muhtaradana cevapladığınız için çok teşekkür ederim gerçekten çok yardımcı oldu
İnşallah en kısa zamanda mülakatlar tekrardan başlar.. İyi günler -
RE: Sponsorluk islemleri ve Yapilmasi Gerekenler (I-134 ve I-864)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@crazycells merhaba, size bir sorum olacaktı yardmcı olursanız çok sevinirim
benim ablam 4 yıl öğrenci vizesi ile Amerikada kaldıktan sonra 2019-Kasım ayında permanent resident kartını aldı. Kendisi green kart talhlisi değil ama farklı bir türü ile (bir işveren sponsor oldu ve 2 yıllık bir süreç sonunda vatandaşlığı aldı) bu kartını aldı ve yaklaşık 4-5 aydır bir firmada çalışıyor. Benim sorum ablam bana DV-2020 sürecinde sponsor olabiliyor mu yoksa vatandaşlığının üzerinden en az bir yıl geçmesi mi gerekiyor ? İyi günler -
RE: ABD Yolunda EvlilikAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba @crazycells,
öncelikle geri dönüş yaptığınız için teşekkür ediyorum. Sizin söylemiş olduğunuz bir noktayı aynen alıntılıyorum "Eger DV2020 sureci icinde mustakbel esinize vize almak isterseniz, o durumda sizin vizenizi de degistirmek isteyecekler (sizinkinde bekar yaziyor olacak), bu nedenle sizin de tekrar vize almaniz gerekecek ve dediginiz gibi vize ucretini tekrar odemeniz gerekecek". Bu noktada sorum sanırım yanlış anlaşılmış çünkü planladığımız şey ben eylülde green kartı alacağım ve aralık ayındae vlenmeyi düşünüyoruz. Haliyle DV2020 süreci bittikten sonra kız arkadaşıma green kart işlemini başlatmış olacağım. Böyle bir durumda yine de benim tekrar green kart yenilemem gerekiyor mu bekar/evli durumundan dolayı -
RE: ABD Yolunda EvlilikAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Muhtaradana Teşekkür ederim @Muhtaradana @knnrn ve @crazycells verdiğiniz bilgiler için
-
RE: ABD Yolunda EvlilikAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Verdiğiniz değerli cevaplar için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim, iyi ki bu grup var ve detay sorulara güzel cevaplar alabiliyoruz
tekrar teşekkürler -
RE: ABD Yolunda EvlilikAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhabalar @kundekari , tüm gruba sormadan önce sana sormak istedim. Biz kız arkadaşım ile nikah tarihini 1 Temmuz olarak belirledik gibi ve bir aksilik olmazsa bu tarihte resmi nikahı yapacağız. Bana henüz mülakat maili gelmedi ve case number 46k. Örnek veriyorum bana 25 haziranda mülakat tarihi verdiler (çok çok iyimser bir tarih ama yine de riske etmek istemiyorum), bu durumda henüz hem evlenmemiş oluyorum hem de kız arkadaşım içinde ds 260 formunu doldurmamış oluyorum. Böyle bir durumda konsolosluğa mail atıp mülakatımın iptal edilmesini ve evlendikten sonra tekrar mülakata girmek istediğimi isteyebiliyor muyum?
- sorumda şu olacaktı. Kız arkadaşım ile evlendik diyelim ve konsolosluğa mail atıp DS260 formumu açtırdım. Bu noktadan sonra sadece kendim ds 260 doldurup "evli" kısmını işaretleyip kız arkadaşımın bilgilerini mi giriyorum yoksa kız arkadaşım içinde farklı bir DS 260 formu açıyorlar. Biraz araştırma yaptım ama bu sorulara tam cevap bulamadım eğer bilgi veren başlıklar var ise yorum kısmına bırakın lütfen ben oradan okuyup gerekli bilgileri alırım. Siz de yardımcı olursanız çok sevinirim @Muhtaradana @crazycells