Bizde Bangkok'tan taşımıştık. Ankara'dan mail geldi. 5 Ağustos tarihine randevu vermişler.
fatihmehmet tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@bahadir90s, içinde söyledi: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları
@fatihmehmet mailde ne yazıyordu?
Amerika'daki adresimi ve pasaport bilgilerini girmem için dosyanın açıldığı yazıyordu.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Bende az önce dosyamın Bangkok'tan Ankara'ya taşındığına dair mail aldım. Baktığımda, benim ve ailemin DS-260 formu Re-Opened görünüyor. Bu durumda ne yapmamız gerekiyor.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Ozgeboran, içinde söyledi: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları
cuma günü KCC'ye dosyamın Ankara'ya taşınmasını için mail attım. tahmini ne zaman dönüş gelir acaba? çünkü bu sabah Bangkok elçiliğinden mail aldım. Ds-260 formu yeniden açıldığı ile ilgili. ne yapmalıyım sizce
Bende tamamen aynı durumayım. Cuma akşamı dosyamın tekrar Ankara'ya taşınması için KCC'ye mail atmıştım. Henüz dönüş olmadı. Bu sabahta Bangkok'tan DS-260 formumun açıldığına dair mail aldım. Sanırım KCC'den dönüş bekleyeceğiz. Yapabileceğimiz başka birşey yok.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba. Dosyamı Bangkok'a taşımıştım. Az önce 11 Ağustos tarihli mülakat e-postamı aldım. Ancak büyük ihtimalle dosyamı tekrar Ankara’ya taşıyacağım.
Forumu düzenli olarak takip ediyorum. Ancak bir şey kaçırmamak adına farklı tavsiyelerinize açığım.
Umarım PAUSE kararı kalkar ve şu ümitsiz telaşımız biter.