• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. emreaydıner
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 2
    • Takipçiler 2
    • Konu 0
    • İleti 44
    • En İyi 12
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    emreaydıner tarafından gönderilen iletiler

    • RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almak

      Selamlar değerli forum üyeleri, bugün I485 formu için evidence güncellemesi yaptılar. Henüz bir kağıt gelmedi. Ancak formu tekrardan inceledim ne için yapmış olabilirler diye. Current status durumunu Exchange Student olarak yazmışım yanlışlıkla. Şu anda herhangi bir statüm yok. Büyük ihtimalle burdan kaynaklı. Bu durumu nasıl düzeltebilirim? Bir sorun yaratır mı?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      emreaydıner
      emreaydıner
    • RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almak

      Arkadaşlar merhaba 2 gün önce I-130, I485 ve I-131 receipt numaraları sms ile geldi. Ertesi gün ise I-765 red kağıdı geldi. Formu doldururken 3. sayfa 27. kısımda bir yanlışlık yapmışım. Bu yüzden I-765i yeniden göndermemi istiyorlar. Ancak ben dosya gönderimini 26 martta yapmıştım ve ı485 ile gönderdiğim için çalışma izni başvurusuna ödeme yapmamıştım. Şimdi 1 nisandan sonra fiyatlar değişti ve bu form ücretli oldu. Şimdi benim ı765 formunu yeniden göndermek için ödeme yapmak zorunda mıyım?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      emreaydıner
      emreaydıner
    • RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almak

      Arkadaslar herkere merhaba. Bugun itibariyla dosyalarimi kargoladim. Sureci merak edenler icin guncellemeleri buradan paylasacagim.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      emreaydıner
      emreaydıner
    • RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almak

      Merhaba degerli forum uyeleri. Esim icin I-864 formunu doldururken form icerisinde I-864A formundan bahseden birkac soru vardi. Nedir bu I-864 formu? Esim sponsor olmak icin yeterli gelire sahip degil. O yuzden ailesi bana sponsor olacak. Ailesinin de I-864 formunu mu dolsurmasi gerekiyor? Ayrica bu formlar icin extra bir odeme yapmam gerekiyor mu?

      Saygilarimla,

      Emre Aydiner

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      emreaydıner
      emreaydıner
    • RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almak

      @frida_beau I 485 Formunda "Is your current spouse applying with you?" Sorusuna Yes mi No mu demem gerekiyor?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      emreaydıner
      emreaydıner
    • RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almak

      Anladim, peki direkt dosya ile de gonderebiliriz degil mi bir sorun olusturmaz?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      emreaydıner
      emreaydıner
    • RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almak

      Bir de ek sponsor icin hangi belgeler gerekli? Sadece I-864 formunun doldurulmasi yeterli olur mu?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      emreaydıner
      emreaydıner
    • RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almak

      @frida_beau Yanıtınız icin tesekkur ederim. Cover Letter'inizi inceledim ancak letterinizdaki I-130 Receipt Notice belgesi tam olarak ne oluyor onu anlayamadim.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      emreaydıner
      emreaydıner
    • RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almak

      Merhabalar degerli forum uyeleri formlarin gonderimi ile ilgili bir sorum var. Butun bu formlari tek bir paket halinde gonderebilir miyiz yoksa ayri sekillerde mi gondermem gerekiyor.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      emreaydıner
      emreaydıner
    • RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almak

      Amerıkalı bırıyle evlılık yaptım green card ıslemlerını baslatacagım ancak Sponsorluk konusunda karmasıklık yasıyorum. Esimi sponsor gostermek istiyorum ancak sanirim tek basina yeterli geliri yok bu durumda beni de sponsor olayina ekleyebilir mi? USCIS in web sitesinde I-864 formunun aciklamasinda bir yerde soyle bir ibare var: You may count the income and assets of members of your household who are related to you by birth, marriage, or adoption.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      emreaydıner
      emreaydıner
    • RE: Sponsorluk islemleri ve Yapilmasi Gerekenler (I-134 ve I-864)

      Merhaba Evlilik yolu ile green card başvurusunda bulunacağım eşimin (Amerikalı) ailesi bana sponsor olacak. Ancak ben green cardı aldıktan sonra sponsor olarak eşimi göstermek istiyorlar böyle bir durum var mı? Sponsor kişi daha sonradan değiştirilebilir mi?

      Şimdiden teşekkürler.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      emreaydıner
      emreaydıner
    • RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almak

      @researchescholar Oncelikle detayli cevabiniz icin cok tesekkur ederim.

      Kagit uzerinde evlilik olayi soyle aslinda evlilik gercek olacak ancak dugun yapana kadar belgelerimi gondermek istiyorum ki green cardim bir an once gelsin. Yani kagit uzerinde evlilik yapip islemlerimi baslaticam daha sonrasinda mayis ayinda dugunu yapicam normal bir sekilde ve daha sonrasinda birlikte yasamaya baslayacagiz.

      Durum aslinda bundan ibaret o yuzden bu sekilde ilerlemeyi istiyorum.

      Saygilarimla...

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      emreaydıner
      emreaydıner
    • RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almak

      Merhabalar değerli forum üyeleri,

      Ben yaklaşık 1.5 yıl önce work and travel programıyla Amerikaya geldim. Ayrıca amerikaya gelmeden önce de green card çekilişinden green card almaya hak kazandım ancak o dönemde kota sıkıntısı nedeniyle tüm işlemlerimi eksiksiz halletmeme rağmen green card alamadım. Daha sonrasında da ben de tüm bu süreçten yorulduğumdan ve buradaki maddi yetersizliklerden dolayı statümü düşürdüm. Şimdi ise Amerikalı bir kız arkadaşım var ve evleniyoruz. Ancak düşüncem şu şekilde kız arkadaşım henüz okuduğu için ve okulu mayıs ayında biteceği için yakın zamanda kağıt üzerinde evlilik yapmayı ve okulunu bitirdikten sonra yani mayıs ayında da düğün yapmayı planlıyoruz. Ancak bu süreçte kız arkadaşımlar evlerimiz ayrı olacak.

      Sorularım şunlar;

      1- Şu anda statümün olmaması evlilik yoluyla green card almamda bir sorun yaratır mı?

      2- Kağıt üzerinde evlilik yaptıktan sonra işlemleri başlatmam bir sorun yaratır mı? (4-5 ay gibi bir süreçte aynı evde yaşamıyor olacağız.)

      3- Bu işlemleri kendim yapabilir miyim?

      4- Çekiliş ile Green card başvurumun bana bu aşamada herhangi bir avantajı olur mu? (Tekrardan aynı olan formlar için ücret ödememe gibi bir durum olabilir mi?)

      Sorularım hakkında bilgi veya fikir sahibi olan varsa ve yanıtlayabilirse çok memnun olurum.

      Saygılarımla...

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      emreaydıner
      emreaydıner
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @mikhail_tal @onami Teşekkürler yanıtlarınız için. Eğer randevu alabilirsem gidip bilgi almayı deneyeceğim.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      emreaydıner
      emreaydıner
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @mikhail_tal, içinde söyledi: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @emreaydıner hizlandirmak icin elinizden geleni yapin. benim dusuncem avukatiniza guveniyorsaniz ekstra ucretini odeyin ve hizlandirsin.

      avukatiniz, hizmet bedelini greencardi alsanizda alamasanizda tahsil edecektir.

      Anladım teşekkür ederim. Hızlandırma talebini az önce ben kendim yeniden gönderdim. Avukatımın bu süreçte gerekli özeni göstermediği kanaatindeyim. Zaman zaman kendisine sorularımı yönettiğimde dönüş alamıyorum bile. O yüzden daha fazla ödeme yapmak istemiyorum şu aşamada. Zaten vakit artık çok daraldı ve green card'ı alamama ihtimalim alma ihtimalimden daha yüksek gibi duruyor. Yakınlarımdaki bir USCIS ofisine gitsem işlemler için yapabileceğim bir şey olur mu? Orada yardımcı olurlar mı?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      emreaydıner
      emreaydıner
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Merhabalar, Green card için 17 Mart'ta parmak izi verdim ve o günden bu güne kadar herhangi bir gelişme olmadı ve süre de git gide daralıyor. Green card işlemleri için bir avukatla çalışıyorum. Ancak avukat şu an için yapacak bir şey olmadığını söylüyor. Hızlandırma talebinde bulunmak için ise ekstra ödeme almak istiyor. Ben hali hazırda green card işlemleri için zaten 2500 dolarlık bir ödeme yaptım avukata. Merak ettiğim birkaç soru var. İlk sorum Green card işlemleri için şu aşamada yapabileceğim bir şey var mı? İkinci sorum ise olası bir durumda green card'ı alamazsam avukata yaptığım ödeme yanıyor mu? Yoksa ödemeyi geri almak gibi bir hakkım olabilir mi?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      emreaydıner
      emreaydıner
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Merhabalar, ben Amerika'da AOS yapıyorum ve bir avukatla çalışıyorum. Şu anda Wisconsin'da yaşıyorum ve dil okulum New Jersey'de online olarak devam ediyor. Ancak avukatım bu durumun mülakat sırasında sıkıntı yaratabileceğini söyledi. Yani benim Wisconsin'de olup okulun New Jersey'de olması. Okul'da okulun online olduğuna dair bir belge vermeye yanaşmıyor.

      Daha önce bu durumu yaşayan var mı? Bildiğiniz online bir dil okulu ve okulun online olduğuna dair belge verebilecek bir yer var mı? Ayrıca benimle aynı durumda olup green card alan var mı? Varsa nasıl halletti?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      emreaydıner
      emreaydıner
    • RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @gucarslan Bu şekilde yaptığımda DS-260 dosyamı yeniden açacaklar mı? Bu Green Card alma sürecimi kötü bir etki eder mi? Sıralamada beni geri atar mı? Bilginiz var mı bu konuda?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      emreaydıner
      emreaydıner
    • RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @gucarslan Bu şekilde yaptığımda DS-260 dosyamı açacaklar mı? Bu kötü bir etki eder mi?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      emreaydıner
      emreaydıner
    • RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @gucarslan Anladım teşekkür ederim. Nasıl bir mail göndermem gerek bu konuda da yardımcı olabilir misiniz? Yanlış bir şey yapmak istemem.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      emreaydıner
      emreaydıner
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3