Diploma denklik RFE yanıtının USCIS e ulaşmasını takiben 2. iş günü onay e -postası geldi. Doğrusu 40 işgünü daha bekleyeceğim diye baya korkmuştum (gitmek için bir acelem yok ama sonuç beklemek oldukça sıkıcı). İlk yanıt 43. iş gününde gelmişti. Allahtan bu sefer kısa sürdü.
Edor tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@aksinaletinsan
Yanıt için tesekkürler. Benim dosyam denklik almadan yapıldı. Dosyamda docentlik ve profluk belgelerim de olduğu için gerek duyulmamıştı. Aslında yabancı forumlarda da sadece tercümesi yeterli deniyordu. Simdi lisans ylisans ve doktora denkliklerini alıp gönderdik. Sonuç bekliyorum. -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@caner1245 Evet bizim için de oyle oldu. Avukatım da şaşırdı doğrusu. Ancak bu ay içerisinde benzer RFE ler geldiğini söyledi. Olsun daha başka şeyler de isteyebilirlerdi. Sadece biraz daha zanam alacak sonuç almamız.
Edor tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Diploma denklik RFE yanıtının USCIS e ulaşmasını takiben 2. iş günü onay e -postası geldi. Doğrusu 40 işgünü daha bekleyeceğim diye baya korkmuştum (gitmek için bir acelem yok ama sonuç beklemek oldukça sıkıcı). İlk yanıt 43. iş gününde gelmişti. Allahtan bu sefer kısa sürdü.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@caner1245 Evet bizim için de oyle oldu. Avukatım da şaşırdı doğrusu. Ancak bu ay içerisinde benzer RFE ler geldiğini söyledi. Olsun daha başka şeyler de isteyebilirlerdi. Sadece biraz daha zanam alacak sonuç almamız.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@aksinaletinsan
Yanıt için tesekkürler. Benim dosyam denklik almadan yapıldı. Dosyamda docentlik ve profluk belgelerim de olduğu için gerek duyulmamıştı. Aslında yabancı forumlarda da sadece tercümesi yeterli deniyordu. Simdi lisans ylisans ve doktora denkliklerini alıp gönderdik. Sonuç bekliyorum. -
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba. Formu yaklaşık 1 yıldır takip ediyorum. Aranıza yeni katıldım. Eb2 niw başvurumu Temmuz 2025 te yaptım ve 26 Mart 2026 da pp yaptım. 43. İş gününde RFE geldi. Ancak RFE de sadece diploma denkliğim istenmiş. Sanırım diğer koşullar kabul edilmiş. Forumda sadece bu tip evrak eksikliğine dayalı RFE alan arkadaş var mıdır?