@huf hayırlısı kolaylıkla olsun hepimiz için inşallah en kısa zamanda mülakat mailini de alırız.
EDK 0 tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@huf çok şükür mülakat tarihimizi verdiler. 17 Temmuz. hayırlısıyla süreçlerimizi tamamladığımızı da görelim inşallah

-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhabalar,
Nihayet 3,5 yılın ardından F2A vize başvurumuzda, DQ olduk fakat ek gelir belgesi istediler. Neler yükleyebiliriz. Daha önce tecrübe eden, ek gelir belgesi istenen oldu mu yardımcı olabilir misiniz. -
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@huf çok sevindim adınıza en az kendime mülakat maili gelmiş kadar da mutluluk duydum 2022’den beri bekleyen bir eş, bir anne olarak tez zamanda aileniz için o güzel “vizemizi aldık” haberinizi de duyurmanızı temenni ederim. Darısı bizlerin başına
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ATS16 bilgilendirme için çok teşekkür ederim

-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@huf Gerçekten çok üzüldüm zorlaştırmak için yapmışlar gibi. Anladığım kadarıyla eşiniz de Türkiye'de sizinle bu sebeple ek sponsor istemiş olma ihtimalleri yüksek. İstiyorlar ki hem ayrı kalalım hem senelerce beklemiş olalım. 4 yıldır çocukla biz burada eşim ABD'de babasından ayrı geçti en önemli yaşları. Senenin çok kısa bir zamanı görebildi. Kendimi saymıyorum bile. Umuyorum istediğiniz sonuca bir sonraki görüşmede ulaşabilirsiniz. Detaylı bilgilendirici paylaşımlarınız için ayrıca teşekkür ediyorum.
EDK 0 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@huf Gerçekten çok üzüldüm zorlaştırmak için yapmışlar gibi. Anladığım kadarıyla eşiniz de Türkiye'de sizinle bu sebeple ek sponsor istemiş olma ihtimalleri yüksek. İstiyorlar ki hem ayrı kalalım hem senelerce beklemiş olalım. 4 yıldır çocukla biz burada eşim ABD'de babasından ayrı geçti en önemli yaşları. Senenin çok kısa bir zamanı görebildi. Kendimi saymıyorum bile. Umuyorum istediğiniz sonuca bir sonraki görüşmede ulaşabilirsiniz. Detaylı bilgilendirici paylaşımlarınız için ayrıca teşekkür ediyorum.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ATS16 bilgilendirme için çok teşekkür ederim

-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@huf öncelikle çok teşekkür ediyorum verdiğiniz her bilgilendirme çok önemli ve çok faydalı oldu. Anladığım kadarıyla aynı gün muayene bitti ve sonuçları kapalı zarf içinde vermeyecekleri için tekrar sizi çağırmadılar, doğru mu ? Bende hem İstanbul’dan 6 yaş çocukla gideceğim hem de çalıştığımdan izni ne kadar almam gerektiğini belirlemem için bu bilgi çok değerli. Planlamayı yaparken buna göre randevu gününü alacağım.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@huf evet öyleydi, demek ki kronolojik sıralama ile ilerletiyorlar süreci. Bugün pasaport yenilemesi yaptırdım mevcut pasaportumun bitiş süresi eylül 2026 olduğundan güncel pasaportum gelir gelmez sağlık muayene randevusu alacağım. muayene sürecindeki deneyimizi paylaşırsanız tamamladığınızda çok sevinirim

-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@huf çok şükür mülakat tarihimizi verdiler. 17 Temmuz. hayırlısıyla süreçlerimizi tamamladığımızı da görelim inşallah

-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@huf evet evet bu şekilde bilgilendirme tarzı bir maildi nvc olarak süreç tamamlandı Ankara’dan mülakat ne zaman verilirse planlamanız yapılacak size bununla alakalı mail göndereceğiz gibi. Mailin geldiği tarihe bakınca DQ sonrası 2 ay olur olmaz geldi bu mail.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@huf mülakat maili öncesine içerisinde 60 gün içinde mülakat planlanacağına dair mail gelmiş miydi size bu mail geldikten ne kadar sonra mülakat tarihi olan mail geldi acaba az önce bi mail gelmiş tarih yoktu planlama yapılacağı ile ilgili bilgiler vardı
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@huf çok sevindim adınıza en az kendime mülakat maili gelmiş kadar da mutluluk duydum 2022’den beri bekleyen bir eş, bir anne olarak tez zamanda aileniz için o güzel “vizemizi aldık” haberinizi de duyurmanızı temenni ederim. Darısı bizlerin başına
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@huf hayırlısı kolaylıkla olsun hepimiz için inşallah en kısa zamanda mülakat mailini de alırız.
-
RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Oguz-Talan Oğuz bey merhaba öncelikle hayırlı olsun. Bilgi paylaşımlarınızı okudum, bizim de onayımız hemen hemen sizinle aynı süreler sonunda geldi. Onay tarihi Ocak 2026 gibi, hatta mail geldi 3 martta evrak yükledikten bir hafta sonra da DQ oldu. Ayrıca mülakatta hazır bulundurmamız için ek gelir belgeleri de istenmiş. Size mülakat tarihi verildi mi ? Güncel bir gelişme var mı sürecinizde.