@evsna Benim de merak ettiğim bir konu, özellikle yüzdesel oranlar, yatırım borsa hisse yıllık karı vb üzerinden ne kadar vermemiz gerekiyor, neleri vergi istisnası olarak gösterebiliyoruz bilmiyorum. 2008 de yanlış hatırlamıyorsam Amerika ve Türkiye karşılıklı finans bilgilerini paylaşma anlaşması gibi birşey imzaladı. Herşeyimizi görüyorlar o yüzden emlaklara varana kadar da vergiyi alıyorlar ben Türkiye de ödedim diyerek ağlamak faydasız kalıyormuş 
Ebru Sahin tarafından gönderilen iletiler
-
RE: ABD-Türkiye Arası Para TransferleriBankacılık içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells Evet bende aynısını düşünüyorum. Fakat AOS yapan sayısı ne olursa olsun sonuçta numaralarına göre AOS sırasında olacaklar. Ve random çekilişte numarası büyük olup da AOS yapanlar için, her bültende numaraların artması onlara faydalı olur. Gönlümüz bizim gibi dışardan başvuranlar için sistemin biran önce açılması. Desteğinize çok teşekkürler
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells @gm1991 Anladığım kadarı ile son bülten Ekim de yapılacak görüşmeler içindi. 3 hafta sonra Kasım için olan belirlenecek. Artar diye düşünüyorum, çünkü GC vizesini sadece konsolosluklara kapattı. Amerika içinden başvuranlara Amerika daki sistemleri açık. Umarım konsolosluklar GC için işlemlerini açarlar en kısa zamanda.
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells Merhaba daha önce size danışmıştık ben de geçen hafta pasaportumu yeniledim. Formu açtırdım ve pasaport bölümünde sadece 1 pasaport numarası girilen yer vardı eski numaramı sildim yeni pasaportumun numarasını ve başlangıç bitiş sürelerini yazdım submit ettim. DS 260 formumda eski pasaportuma ait bir numara artık bulunmuyor yeni numaralarım görünüyor. Bu bir problem değildir değil mi? İlerleyen aylarda kcc evrak isterse hem eski hem yeni pasaportumu pdf gönderip açıklama metni de ekleyeceğim. Sizce yeterli midir? Çok teşekkürler desteğiniz için
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells Çok teşekkür ederim. Pazartesi gelir muhtemelen. O zaman dosyamı açtırıp yeni numaramı eklemem gerekiyor değil mi? Formu doldururken böyle bir yere rastlamamıştım yeni pasaport numaranız vs gibi. Yoksa formu açtırmadan sadece email ile mi gönderin demek istediniz. Çok teşekkürler
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells Merhaba umarım yanlış konu altına sorumu yazmıyorumdur. Forumda pasaport yenileme olarak arattım ancak cevabı göremedim maalesef. Benim sorum şöyle. 2021 talihlisiyim. Mart ayında pasaport sürem bitiyor. DS 260 doldurup gönderdim. Bu ay içinde yeni pasaportu alacağım. Yeni pasaport bilgimi kcc ye bildirmek için evrak açtırmam gerekiyor mu? Açtırmaz isem sorun olur mu? Ya da kcc evrak maili gönderdiğinde ek bir jpg dosyası olarak yeni pasaportumun varlığından söz ederek maile eklesem daha mı doğru olur? Bu konuda bilgi verebilirseniz çok sevinirim. Teşekkürler,
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@hasankarakaya Ben de aynı durumdayım şimdilik bekliyorum. Mart gelince yenileyip bilgi vermeden de gidilebildiğini okumuştum forumda bir yerde. Size gelecek yanıt bana da ışık olacak. Teşekkürler,
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@alisany kesinlikle buluyorlar. Benim de 20 yıl önce idi. Bugün Çağlayan Adliyeye gittim. Fatih teki kapanan 3. Asliye deki kaydımı deftere bakıp buldular. Cuma günleri sadece arşive inip evrak çıkarıyorlarmış. Pazartesi verecekler evrağı. Apostil yaptırıp, konseyden den ingilizcesini yaptırıp hazırlamış olacağım. Bol şans,
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells Merhaba Crazycells umarım doğru alana sorumu soruyorumdur. Benim iki çocuğum var ve ikisi de ABD vatandaşı. DV2021 seçilenlerindenim. Başvuruyu çocukların ihtiyacı olmadığı için sadece kendim ve eşim adıma GC başvurusu yapmıştım. KCC Evrak maili istendiğinde yine de çocuklarımın pasaportlarını ve nüfus kayıtlarını göndermem gerekir mi? Benim case im üzerinde sadece 2 applicant var ben ve eşim olarak. Sizin uzman görüşünüz çok değerli. Teşekkür ederim.
-
RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@cnpist Çok teşekkür ederim. Ben de adliyeye giderek aynı şekilde evrak isteyeyim. Size yaşamınızda mutluluklar diliyorum.
-
RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@cnpist Çok teşekkür ederim size de. Yine de tercüme yapmamda fayda olacak değil mi? KCC bakıp bu ne dememesi için

-
RE: [Arşiv] Sayılarla DV2021 Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells Değerli bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim. Edevletten aldığım eski eş listede olarak seçerek oluşan dökümanda boşanmam çıkmadı. Dediğiniz gibi yapacağım. Ancak nüfus kayıt örneğini KCC ye gönderirken edevlet sadece Türkçe verdiğinden, nüfus kaydını da ingilizce tercüme yapacağız bu durumda değil mi? Yardımlarınız için teşekkür ederim tekrar.
-
RE: [Arşiv] DV2021 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells Merhaba 11 yıllık evliyim. 20 yıl evvel bir evliliğim olmuştu ve kısa süre sonra boşandık. KCC Evrak talebi epostası tarafıma ulaşınca, sizin verdiğiniz bilgiler ışığında, Evlilik Sertifikasi (Eger evliyseniz, evlilik cuzdaninizin bilgi iceren sayfalarini tarayabilirsiniz!)
Bosanma Belgeleri (Eger bosandiysaniz ya da esiniz vefaat ettiyse ilgili bosanma veya olum belgesini gondermelisiniz) . Eski evliliğime ait boşanma belgesini de eklemeli miyim? Türkçe bir mahkeme kaydı olduğu için tercüme ettirmeme gerek var mıdır? Çok teşekkür ederim.
modum