Hayırlısıyla 5. Kez başvurumu yapmış bulunmaktayım. Umarım sadece gerçekten gitmek isteyenlere çıkar.
dreamcountry tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
İlk kez başvuran arkadaşlara tavsiyem şu, kendinizi en kötüye hazırlayın. Yoksa 1 hafta kendinize gelemezsiniz.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Doğaniçke Flash ışığını açtığın zaman gölge oluşmuyor.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@neo Başvuru kolay, evet ama tam 7 ay içinde bir umutla yaşayıp sonra seçilemediğini görünce insanın umudu azalıyor.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Az önce başvuruyu tamamladım. Bu benim dördüncü ve son başvurum olacak. Nedeni ise tamamen şansa dayalı olması ve artık fazla vakit kaybetmek istemediğim için. Artık Kanada veya Avusturalya için deneyeceğim.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@neo Yanıtın için teşekkürler. Benim kafamı karıştıran da sorulardan sonra hata vermesi oldu. Onun dışında iki yerde de istenilen özellikler karşılanıyordu. Şimdi başvuracağım.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese merhaba. Bugün fotoğrafı kendi telefonumdan çektim. Herşeyi ayarladıktan sonra green card photo check sitesinde kontrol ettim. Herşey iyi giderken sorular kısmında beni eledi. Sonra dvlottery'nin sayfasında kontrol ettiğimde ise hepsine olumlu yanıt verdi. Fotoğrafı kullanayım mı yoksa fotoğrafçıdan mı çektireyim?
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@prmarci, içinde söyledi: DV2023 Bekleme Odası
@Eltonamir dvtry diye bi site var vatandaşlığa göre yüzde verip çıkıp çıkmadığını yıla göre simülasyon ediyor. Girip bakıyorum arada.
İlk başta 2029 gösterdi. Sonra tekrar yaptığımda 2058 gösterdi

-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Dün gece sonuca baktım ve yine hüsran. Üçüncü başvurumdu bu benim. Zaten bu sene son başvurumu yapacağım. Kalan arkadaşlara başarılar diliyorum.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Vay arkadaş, kimseye çıkmamış ya.
Edit: Bana da çıkmamış. -
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bu yıl üçüncü başvurum. Allahın hakkı üçtür diyerek kendimi avutuyorum.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Anketten Somali çıkan tek kişiyim sanırım.

-
RE: Önlisans ve Lisans Eğitimi, Başvurular, SAT ve ACT sınavlarıÖnlisans ve Lisans Eğitimi içinde yayımlandı
Bu soruyu nereye yazacağımı bilemediğim için buraya yazıyorum. Bildiğiniz üzere 4 yıllık üniversite fiyatları ortalama 50.000 $ civarı. Green card'ı olmayan uluslararası öğrenciler bu parayı nasıl ödüyor? Direkt nakit mi ödüyorlar, kredi kartı mı, yoksa mezun olduktan sonra mı ödüyorlar?
-
RE: Amerika'da Muhendis olarak calismak (Endustri Muhendisligi)Mühendislik ve Mimarlık içinde yayımlandı
Yeni mezun ve tecrübesi olmayan bir mühendis olarak, eğer kazanırsam işe girmek için ne yapmalıyım?
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Az önce başvurumu tamamladım. Umarım gerçekten isteyenlere çıkar.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arka fonun açık gri olması bir sorun oluşturur mu?
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Mylife Cevabın için teşekkürler. Evin duvarı açık bej şeklinde, acaba sorun olur mu?