@orco34 8 senedir merak ediyorum ben de onu dostum.
ama ne yazmaması gerektiğini çok iyi biliyorum. Has not been selected gördünmü kapat ekranı falan. 
dentali tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sharm kesinlikle bakacağım.
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mrblack öyleymiş ya. alıştık artık. biri bana olumlu sonuçlandı deseydi bari sayfada.
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sunshine çok teşekkür ederim ya. kardeşim ilk başvuru mailini göndermiş bana. kocaman bir HAS NOT BEEN SELECTED okuduk sonradan.

-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
ve açıldı kocaman bir HAS NOT BEEN SELECTED. kısmet 8. başvuruya artık :DDD
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sharm denemeye çalışıyorum ama site kastı iyice
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells belki de. soğoşun ilginize.
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mtncnr Last name: OZALP Confirmation Number:
20194NUG07V3JGN5
Year of Birth:
1987
sevinirim bakabilirsen eğer -
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@oguzcan TEKRAR AÇABİLİRSEM SAYFAYI DENEYECEĞİM. SAĞOL

-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
KOPYALA YAPIŞTIR YAPIYORUM AMA YİNEDE INFORMATION ENTERED ISNT VALID DİYO BU SİSTEM .
HATA NERDE ARKADAŞLAR
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
authenticatorun yarısına gelip durdu bu sefer de.
tovbe ya -
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
ben neden giremiyorum merak içerisindeyim
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
her sene ayni olay.
yarın bakarız artık dostlar. -
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@rosa8 iyi dusun iyi olsun kazanırsın ınsallah
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@malik-işçi Telefonu bilgisayara bagla forograflardan cıkarırsın goruntuyu
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@rosa8 aynen icinde cizgi olan sıfır.

-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@semavi inşallah en başta sen kazanırsın kardeşim. severiz pozitif düşünceleri.
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
ben de mail sonrası tekrar başvuru yaptım aynı şekilde. ama onların gereksiz kutusuna düşmüş.
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
bazı arkadaşlarım ilk başvuru döneminde başvuru yapmışlar ama iptalden haberleri olmamış. iptal sonrasında da başvurmayıp resmen mağdur olmuşlar. sizin de var mı böyle tanıdıklarınız?