yok halen hata veriyor site çöktü
ckaragoz31 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
site çöktü arkadaslar The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.uyarısı verıyor
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
selamlar chrome onbellegı sıldım baska tarayıcıdanda yaptım ama sorun cozulmedı The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.
SUANDA BASVURU ALINMIYOR SANIIRIM SITE COKTU
Your support ID is: 8900719654447396022[Go Back]
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
selamlar suan onlıne sınız sanırım dedıgınız uzere chrome onbellegı sıldım baska tarayıcıdanda yaptım ama sorun cozulmedı The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.
Your support ID is: 8900719654447396022
[Go Back]
-
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
arkadaşlar kendim için yazmıyorum az önce telefonda cengiz isimli bir arkadasla gorustum adamın elınde gc talihli cıktısı var adam bılgısayardan cok bırsey anlamıyor adam ıstanbulda adam yesılkart forumu bıle bılmıyor ben soyledım gelecek fakat ıstanbulda olan arkadaslar bu arkadasa yardımcı olsun adamın case number 10 k yazıktır gunahtır bırılerı bu adamı neredeyse ıstanbulda yanına cagırsın adam moto kurye zaten bırı doldursun bu adama ds 260 ı adamın numarasını burada paylasmak ıstemıyorum yardımcı olacak arkadaslar ozelden mesaj atsınlar
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
yerimizi alalım hadı ınsallah 2024
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
turist vizesiyle gidip dil okulu vasıtasıyla kalıp sonra abd ordusuna girip yeşilkart almak en kısa yol değil mi
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mikael bende öyle düşünüyodum uzun zamandır düşündüğümü yazan kişisiniz
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
bakınn söylüyorum açık açık çıkan adamlara bakın bugün yarısı izmirli olacak ! bu komplo teorisi değil hep izmirlilere daha çok çıkıyor..
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
pasaport zorunluluğu kalkmamalı diyip dv 2020 odası ne zaman açılacak saat 21.00 gibi mi
-
RE: GreenCard ile evlilikYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells anladığım su bana cıktı ben ds doldururken esımı hıc katmayacagım sonra mulakata yakın bır tarıhte konsoloslukla gorusup esıme ds 260 doldurmak ıstedıgımı beyan edıp mulakata esımı goturup wp facebook cıktıları dugun nısan kına vs goruntulerı ıle ıspatlamaya gıdecegız dogru mu anladım
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
haklısınız yani ben mülakata gittiğimde red mi yiyeceğim ben onlara diceğim şu vize garanti olmadığı için kendimi attırma sürecine girmedim eğer vizeyi bugun burada alırsam firar edeceğim çünkü kendimi 6 ayda attıramam ben amerıka ya gıtmek ıstıyorum bu zorunlu işi yapmak ıstemıyorum dıyecegım.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Ping-PONG dostum inan ne dediğinden birşey anlamadım kendini daha net ifade edermisin benim araştırmalarım sonucu bir sorun olmadığı yönünde ama yinede sitede emsal varsa görür yazar diye düşündüm
sanırım senin bu konuda bilgin yok olmasa bile yanlış yönlendirmemek lazım -
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Selamlar muvazzaf subayım bizim yurtdışına çıkarken izin almamız gerekmekte ve biz sözleşmeli olmadığımız için istifa edemiyoruz kendimizi attırmamız lazım o da 6 ayda çok zor
1)Öncelikle 1.sorum elimde greencard pasaport olduğu takdirde gümrük memurunun beni geri gönderme ihtimali nedir
2)İkinci sorum konsolosluk diğer mali idari ve sağlık şartlarımı karşılasam bile bu zorunlu hizmetimi sorun sayacak mı?