• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Ceycey 0
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    C
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 3
    • Konu 0
    • İleti 75
    • En İyi 33
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Ceycey 0 tarafından gönderilen iletiler

    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Herkese merhaba, sisteme girişte yaşadğım sorunla alakalı olarak bir yetkiliye ulaştım. Geçen hafta girişte yaşanan sorunlar üzerine sistemde iyileştirme yapmışlar. Ancak, şu an giremiyorsanız,48 saat sisteme ilişmeyeip kendi haline bırakacakmışız. Zaman her şeyin ilacı. 🙂 sonrasında internet geçmişini silerek sisteme girişi deneyebilirmişiz. Önemli bilgi, hiçbir şekilde Apple ürününden bunu denemeyecekmişiz. sistem sadece windows'u kabul ediyormuş. 48 sonra bendeki son durumla alakalı güncellerim burayı.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      C
      Ceycey 0
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Ben de yeni rendevu sistemiyle alakalı sorun yaşayanlardanım. ödemeyi de yaptım. ama 3 gündür farklı zamanlarda, farklı bilgisayarlardan, farklı iplerden, farklı tarayıcılardan sisteme girsem de not found uyarısı alıyorum. Bunu yapan bir şirket olsa, bildiğiniz dolandırıcılık olur. paramızı verdik hizmeti alamıyoruz 🙂 bir önerisi olan varsa duymaktan mutlu olurum.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      C
      Ceycey 0
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      Tam olarak anlayamadım, hangi vizenizin geçerlilik süresi dolmuş?
      Gördüğüm kadarıyla 26 Ocak'ta girmişsiniz ülkeye. 11 iş günü içerisinde SSN'ınızın size ulaşması gerekir. henüz 11 iş günü tamamlanmamış. yakında SSN'iniz gelebilir. Bu süre dolduğu halde gelmezse bence farklı bir SSA ofisine gidip sorabilirsiniz.

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      C
      Ceycey 0
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      @Manushaqe Aslında sorularınızın cevabı iletimde ve iletimin altındaki imzamda bulunuyor ancak, muhtemelen heyecandan kaçırdınız. Vize türüm EB1. Sarı zarfım vardı ve onu teslim ettim.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      C
      Ceycey 0
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      Merhaba, Amerika'ya girerken görevli memur benden sarı zarfı istemedi. benimkisi elektronik dosyaydı bu sebepten olabilir. Ama ben yine de hatırlattım sonrasında "evet verin" dedi kendisi. Ayrıca, SSN için benim SSA'e giderek başvuru yapmam gerektiğini söyledi. "bakın öyle değil bana otomatik gelmesi gerekiyor" dememe rağmen "hayır gitmeniz gerekiyor" diye ısrar etti. sonuç olarak bekledim ve kendisi geldi SSA'e gitmedim. yani sizin karşınıza da böyle iş bilmeyen memurlar çıkabilir. şaşırmayın.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      C
      Ceycey 0
    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      Merhaba, dün göçmen vizeyle ABD'ye girdim. pasaport kontrolünün ardından geçtiğim odadaki görevli SSN için SSA'ya gidip başvuru yapmam gerektiğini söyledi. Bugün SSA'ya gittiğimde ise ülkeye yeni girdiğim ve immigration ofisin henüz işlemlerimi yapmadığı, 1 ay sonra tekrar gelmem gerektiği söylendi.

      1. DS260'ı doldururken SSN talebinde bulunmuş olmalıyım. Ama net olarak da hatırlamıyorum. bu forma tekrar ulaşabileceğim bir platform var mıdır? Formda talep ettiysem adresime gelmesini bekleyebilirim. Uğraşmamış olurum.
      2. SSA'ya gidip başvuruda bulunmak için geçmesi gereken bir süre var mıdır? Ona göre yarın gidip farklı ofisleri deneyebilirim.
      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      C
      Ceycey 0
    • RE: B2 turist vizesi ile 6 ay kalip 2. Giris

      Merhaba, ben bu konuda bir sorun yaşamadım girişlerde. Sizin de yaşayacağınızı sanmıyorum.
      Ayrıca, bu durumu araştırdığımda bu durumun pratikte sorun yaratmadığını paylaşan birçok kişi de gördüm.
      Ama bilinmez tabii...

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      C
      Ceycey 0
    • RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)

      @Ceycey-0 ev interneti yerine telefonun internetinden girince sayfaya ulaşabildim. Benzer sorunu yaşayan olursa bilgisine.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      C
      Ceycey 0
    • RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)

      Merhaba USCIS ödemesi yapmak için linke girdiğimde You don't have permission to access hatası alıyorum. Sayfa açılmıyor. bunu yaşayan var mı? ne yapmalıyım?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      C
      Ceycey 0
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      @onuru Hayırlı olsun. Göçmen vizeniz olduğu için bildiğim kadarıyla çıkışta harç pulu almanıza gerek yoktu. Gider ayak vatana ufak bir güzellik yapmışsınız 🙂

      Yolculuk içinde yayımlandı
      C
      Ceycey 0
    • RE: FY2025 & FY2026 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)

      Bu arada güzel haber statüm:
      "Your visa has been printed" olmuş.

      Hızlı desteğiniz ve ilginiz için teşekkür ederim.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      C
      Ceycey 0
    • RE: FY2025 & FY2026 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)

      @gucarslan Sordum bakalım ne diyecekler.

      Ayrıca, Mailimi kontrol ettim ama konsolosluktan gelen bir mail göremedim.

      29 Aralık'ta ABD'ye gitmeyi düşünüyordum. Tecrübelerinize dayanarak; pasaportumun bu tarihten önce elime ulaşması sizce muhtemel mi yoksa çok zor mu?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      C
      Ceycey 0
    • RE: FY2025 & FY2026 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)

      Desteğiniz için teşekkürler.

      Peki hangi adrese mail atmamı önerirsiniz? Ben şu adresi buladım
      [email protected]
      Doğru mudur?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      C
      Ceycey 0
    • RE: FY2025 & FY2026 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)

      Hatırladığım kadarıyla bir mail almadım. Ama tekrar bakacağım. genelde hangi adresten bu tarz mailler geliyor?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      C
      Ceycey 0
    • RE: FY2025 & FY2026 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)

      Administrative Processing diyor. ama bana mülakat sonunda onaylandı denilmişti.
      Ne yapmalıyım? bir öneriniz olur mu?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      C
      Ceycey 0
    • RE: FY2025 & FY2026 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)

      YOUR CASE IS CURRENTLY AT: ANKARA yazıyor şu an.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      C
      Ceycey 0
    • RE: FY2025 & FY2026 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)

      Merhaba,

      Farklı vize türleri olmasına rağmen, Mülakattan sonrası aynı olduğu için buraya yazmak istedim.

      Mülakat sonrasında pasaportun 5 iş günü içinde genelde elimizde olacağı söyleniyor. Ben 4 Aralık'ta görüşmeye girmeme rağmen hala elime ulaşmadı.

      0850 390 2884 Numaralı telefonu arayıp sorduğumda "henüz bir kargo numarası oluşturulmamış. Buradan pasaportunuzun hala konsoloslukta olduğunu anlayabiliriz" dediler.

      Benzer bir durumu yaşayan var mı? ne yapmalıyım. Önerilere açığım.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      C
      Ceycey 0
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      Daha önce muhtemelen paylaşılmıştır, ancak ufak bir hatırlatma: galeriden alırken büyük ihtimalle belirtilen fiyattan alamayacaksınızdır. genelde üzerine en az 2-3 bin ekleniyor. Ama güvenilir birisinden araç bulamadıysanız da yapacak bir şey yok bu maliyete katlanmak daha mantıklı olabilir.

      New Jersey'de araç alacak galeri tavsiyesi olarak kendi aracımı aldığım Autospot'u önerebilirim.
      https://maps.app.goo.gl/nLtc5brfdCEBXedr7?g_st=iw

      Ben Ömer Bey'le çalıştım. Diğer satıcılarını bilmiyorum ama Ömer Bey'in İletişiminden ve ilgisinden gayet memnun kalmıştım.

      galerisiz araç almak isteyen kişiler için ise tabii ki imzamdaki aracı tavsiye ederim. 🙂

      Yolculuk içinde yayımlandı
      C
      Ceycey 0
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4