Herkese merhaba, sisteme girişte yaşadğım sorunla alakalı olarak bir yetkiliye ulaştım. Geçen hafta girişte yaşanan sorunlar üzerine sistemde iyileştirme yapmışlar. Ancak, şu an giremiyorsanız,48 saat sisteme ilişmeyeip kendi haline bırakacakmışız. Zaman her şeyin ilacı.
sonrasında internet geçmişini silerek sisteme girişi deneyebilirmişiz. Önemli bilgi, hiçbir şekilde Apple ürününden bunu denemeyecekmişiz. sistem sadece windows'u kabul ediyormuş. 48 sonra bendeki son durumla alakalı güncellerim burayı.
Ceycey 0 tarafından gönderilen iletiler
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Ben de yeni rendevu sistemiyle alakalı sorun yaşayanlardanım. ödemeyi de yaptım. ama 3 gündür farklı zamanlarda, farklı bilgisayarlardan, farklı iplerden, farklı tarayıcılardan sisteme girsem de not found uyarısı alıyorum. Bunu yapan bir şirket olsa, bildiğiniz dolandırıcılık olur. paramızı verdik hizmeti alamıyoruz
bir önerisi olan varsa duymaktan mutlu olurum. -
RE: Social Security Number (SSN) ve BasvurusuVergi Sistemi içinde yayımlandı
Tam olarak anlayamadım, hangi vizenizin geçerlilik süresi dolmuş?
Gördüğüm kadarıyla 26 Ocak'ta girmişsiniz ülkeye. 11 iş günü içerisinde SSN'ınızın size ulaşması gerekir. henüz 11 iş günü tamamlanmamış. yakında SSN'iniz gelebilir. Bu süre dolduğu halde gelmezse bence farklı bir SSA ofisine gidip sorabilirsiniz. -
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
@Manushaqe Aslında sorularınızın cevabı iletimde ve iletimin altındaki imzamda bulunuyor ancak, muhtemelen heyecandan kaçırdınız. Vize türüm EB1. Sarı zarfım vardı ve onu teslim ettim.
-
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
Merhaba, Amerika'ya girerken görevli memur benden sarı zarfı istemedi. benimkisi elektronik dosyaydı bu sebepten olabilir. Ama ben yine de hatırlattım sonrasında "evet verin" dedi kendisi. Ayrıca, SSN için benim SSA'e giderek başvuru yapmam gerektiğini söyledi. "bakın öyle değil bana otomatik gelmesi gerekiyor" dememe rağmen "hayır gitmeniz gerekiyor" diye ısrar etti. sonuç olarak bekledim ve kendisi geldi SSA'e gitmedim. yani sizin karşınıza da böyle iş bilmeyen memurlar çıkabilir. şaşırmayın.
-
RE: Social Security Number (SSN) ve BasvurusuVergi Sistemi içinde yayımlandı
Merhaba, dün göçmen vizeyle ABD'ye girdim. pasaport kontrolünün ardından geçtiğim odadaki görevli SSN için SSA'ya gidip başvuru yapmam gerektiğini söyledi. Bugün SSA'ya gittiğimde ise ülkeye yeni girdiğim ve immigration ofisin henüz işlemlerimi yapmadığı, 1 ay sonra tekrar gelmem gerektiği söylendi.
- DS260'ı doldururken SSN talebinde bulunmuş olmalıyım. Ama net olarak da hatırlamıyorum. bu forma tekrar ulaşabileceğim bir platform var mıdır? Formda talep ettiysem adresime gelmesini bekleyebilirim. Uğraşmamış olurum.
- SSA'ya gidip başvuruda bulunmak için geçmesi gereken bir süre var mıdır? Ona göre yarın gidip farklı ofisleri deneyebilirim.
-
RE: B2 turist vizesi ile 6 ay kalip 2. GirisZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Merhaba, ben bu konuda bir sorun yaşamadım girişlerde. Sizin de yaşayacağınızı sanmıyorum.
Ayrıca, bu durumu araştırdığımda bu durumun pratikte sorun yaratmadığını paylaşan birçok kişi de gördüm.
Ama bilinmez tabii... -
RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Ceycey-0 ev interneti yerine telefonun internetinden girince sayfaya ulaşabildim. Benzer sorunu yaşayan olursa bilgisine.
-
RE: USCIS Immigrant Fee Ödeme (ekran görüntüleriyle)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Merhaba USCIS ödemesi yapmak için linke girdiğimde You don't have permission to access hatası alıyorum. Sayfa açılmıyor. bunu yaşayan var mı? ne yapmalıyım?
-
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
@onuru Hayırlı olsun. Göçmen vizeniz olduğu için bildiğim kadarıyla çıkışta harç pulu almanıza gerek yoktu. Gider ayak vatana ufak bir güzellik yapmışsınız

-
RE: FY2025 & FY2026 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Bu arada güzel haber statüm:
"Your visa has been printed" olmuş.Hızlı desteğiniz ve ilginiz için teşekkür ederim.
-
RE: FY2025 & FY2026 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@gucarslan Sordum bakalım ne diyecekler.
Ayrıca, Mailimi kontrol ettim ama konsolosluktan gelen bir mail göremedim.
29 Aralık'ta ABD'ye gitmeyi düşünüyordum. Tecrübelerinize dayanarak; pasaportumun bu tarihten önce elime ulaşması sizce muhtemel mi yoksa çok zor mu?
-
RE: FY2025 & FY2026 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Desteğiniz için teşekkürler.
Peki hangi adrese mail atmamı önerirsiniz? Ben şu adresi buladım
[email protected]
Doğru mudur? -
RE: FY2025 & FY2026 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Hatırladığım kadarıyla bir mail almadım. Ama tekrar bakacağım. genelde hangi adresten bu tarz mailler geliyor?
-
RE: FY2025 & FY2026 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Administrative Processing diyor. ama bana mülakat sonunda onaylandı denilmişti.
Ne yapmalıyım? bir öneriniz olur mu? -
RE: FY2025 & FY2026 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
YOUR CASE IS CURRENTLY AT: ANKARA yazıyor şu an.
-
RE: FY2025 & FY2026 Background Check & NNCP (AP durumu / İdari işlem)Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Merhaba,
Farklı vize türleri olmasına rağmen, Mülakattan sonrası aynı olduğu için buraya yazmak istedim.
Mülakat sonrasında pasaportun 5 iş günü içinde genelde elimizde olacağı söyleniyor. Ben 4 Aralık'ta görüşmeye girmeme rağmen hala elime ulaşmadı.
0850 390 2884 Numaralı telefonu arayıp sorduğumda "henüz bir kargo numarası oluşturulmamış. Buradan pasaportunuzun hala konsoloslukta olduğunu anlayabiliriz" dediler.
Benzer bir durumu yaşayan var mı? ne yapmalıyım. Önerilere açığım.
-
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
Daha önce muhtemelen paylaşılmıştır, ancak ufak bir hatırlatma: galeriden alırken büyük ihtimalle belirtilen fiyattan alamayacaksınızdır. genelde üzerine en az 2-3 bin ekleniyor. Ama güvenilir birisinden araç bulamadıysanız da yapacak bir şey yok bu maliyete katlanmak daha mantıklı olabilir.
New Jersey'de araç alacak galeri tavsiyesi olarak kendi aracımı aldığım Autospot'u önerebilirim.
https://maps.app.goo.gl/nLtc5brfdCEBXedr7?g_st=iwBen Ömer Bey'le çalıştım. Diğer satıcılarını bilmiyorum ama Ömer Bey'in İletişiminden ve ilgisinden gayet memnun kalmıştım.
galerisiz araç almak isteyen kişiler için ise tabii ki imzamdaki aracı tavsiye ederim.
